Jump to content

2018.04.05 CSKA Moskva (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Med unntak av den livsfarlige tversoverpasningen som heldigvis ikke ble til noe og roting av ball på kontringsmuligheten tidligere har Özil vært klasse. Ramseys beste kvaliteter kommer perfekt fram i dag, og han kunne fort hatt hattrick til pause.

 

Bakover må vi skjerpe oss. Fryktelig mye rart. Fremover er vi veldig gode.

Link to comment
Share on other sites

En solid midtbanespiller med defensive fibre og våre forsvarspillere hadde fått mye bedre arbeidsvilkår. Men offensiven vår er det ingenting å si på.

Helt enig men hvor mange år har vi ventet på en slik spiller nå? Begynner snart bli tosifret. Wenger vil tydeligvis ikke ha en slik, tenke seg en Kante spiller der, da tror jeg også mye hadde rettet seg defensivt

Link to comment
Share on other sites

Helt enig men hvor mange år har vi ventet på en slik spiller nå? Begynner snart bli tosifret. Wenger vil tydeligvis ikke ha en slik, tenke seg en Kante spiller der, da tror jeg også mye hadde rettet seg defensivt

 

For meg personlig burde denne spilleren vært på plass når Vieira dro

Link to comment
Share on other sites

 

langt på vei enig offensivt, men i det defensive systemet nja

 

Vært langt bedre offensivt og defensivt enn Wilshere for å si det sånn.

 

Når Ramsey gjør det defensive godt gjør han ironisk nok det offensive godt også. Sånn som han har gjort i dag.

Link to comment
Share on other sites

God kamp av Laca. Helt greit å bytte ham ut i dag. Nylig tilbake fra et langt skadeavbrekk. Herlig innsats og gode kombinasjoner med Mkhi, Özil og Ramsey.

 

Riktig å ta ut Jack også. Slitt litt med å sette sitt preg på kampen i dag og har virket tung.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...