Jump to content

2018.04.05 CSKA Moskva (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Herrejesusblasfemis så nonchalent forsvarsspill ........ nok en gang. Xhaka som helt uengasjert bare meier ballen rett opp på 16-meteren.

Ikke Xhaka sin feil at 'klareringen' til Mustafi er elendig. Ei heller Xhaka sin feil at Kos prøver å gå igjennom Moskvaspilleren.

Link to comment
Share on other sites

Ikke Xhaka sin feil at 'klareringen' til Mustafi er elendig. Ei heller Xhaka sin feil at Kos prøver å gå igjennom Moskvaspilleren.

Nei tar ikke fra de andre noe som helst ansvar, var bare ment som et supplement til allerede kommenterte poster.

Jeg ville også bringe på banen at Xhaka som måker ballen rett opp på 16 meteren skaper en sørdeles kinkig situasjon.

Link to comment
Share on other sites

Nei tar ikke fra de andre noe som helst ansvar, var bare ment som et supplement til allerede kommenterte poster.

Jeg ville også bringe på banen at Xhaka som måker ballen rett opp på 16 meteren skaper en sørdeles kinkig situasjon.

Jeg mener han ikke skal skyldes på her. Det er en vanskelig ball å klarere når den kommer fra Mustafi og han gjør det eneste riktige, prøve å være først på ballen og få den vekk. Dessverre får han et litt for rent treff på ball og den går rett til værs.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...