Jump to content

2018.03.08 AC Milan (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Det er en stund siden sist jeg har kunnet være positiv over det våre (både på banen og benken) leverer i en omgang.

 

Det er fremdeles en del som skurrer men det er en stund siden våre har fungert såpass bra som en enhet.

 

Det skader heller ikke at Milan er mye dårligere enn jeg hadde forventet.

Link to comment
Share on other sites

Veldig gode fremover i dag. Bakover skurrer det fortsatt en del. Wilshere har ikke vært helt super god i dag heller, men Mikhitaryan og Özil har vært kanon. Kolasinac har også vært utrolig god. Ramsey og Xhaka har vært solide.

 

Ospina er en tikkende bombe for øvrig, og Welbeck er ikke en god fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om vi klarer å omstille oss endringene Gattuso garantert kommer til å gjøre.

 

Ville ikke vært Milan spillere nå, for å være ærlig, husker Gattuso når han spilte... Var rimelig beist;p

Link to comment
Share on other sites

 

Ville ikke vært Milan spillere nå, for å være ærlig, husker Gattuso når han spilte... Var rimelig beist;p

Han var en rimelig fryktet midtbanespiller å møte ja. Større kriger skal du lete lenge etter. Var alltid i hælene på motstandere. Kan tenke meg han var helt forj***ig å spille mot. Han skal visstnok ikke vært bare bare å være på samme lag som heller. Pirlo har sagt Gattuso kunne finne på å jage ham med kniv! ^^

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal også ha kreditt for å ha gjort en god endring på midtbanen i denne kampen. Det er praktisk talt en 4-1-2-2-1 vi kjører i dag. Noe som har gjort at Xhaka har kunne styre dypt sammen med Özil i en fri rolle. Ramsey, Mkhitaryan og Welbeck (+ Wilshere og Kolasinac) angriper i flertall på kontringer.

 

Bra av Wenger for en gangs skyld.

Link to comment
Share on other sites

Veldig gode fremover i dag. Bakover skurrer det fortsatt en del. Wilshere har ikke vært helt super god i dag heller, men Mikhitaryan og Özil har vært kanon. Kolasinac har også vært utrolig god. Ramsey og Xhaka har vært solide.

 

Ospina er en tikkende bombe for øvrig, og Welbeck er ikke en god fotballspiller.

 

Ospina trenger flere kamper på rad for at timingen skal sitte. Han har mange gode kvaliteter, fort gjort å glemme. Gi mannen litt tid. La han spille sesongen ut, og se om han finner tilbake timingen. Jeg tror det, hvis det ikke blir en markant forbedring der så er det bare å hente noe nytt fra øverste hylle på keeperplassen i sommer.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ospina viste i en halv sesong før Cech ble hentet inn hvor god han kan være jeg har troa på ham.

 

Nå må vi bare møtte opp til andreomgang også for en gangs skyld!

 

Enig. Ønsker at han spilles inn nå, så får vi se om han finner tilbake til godt gammelt slag innen sommeren.Cech er ferdig og det må vurderes om Ospina skal være vår førstekeeper neste sesong.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes Ospina var en vandrende katastrofe når han spilte i innspurten av sesongen for 2-3 år tilbake også. Ekstremt middelmådig keeper. Ikke noe verre enn Cech om dagen, men jeg er ikke fornøyd med Ospina. Er en grunn til at han spilte i en ræva klubb i Ligue 1 og at han på tross av å ha ønsket seg vekk ikke har fått bedre tilbud enn fra tyrkiske drittklubber.

Link to comment
Share on other sites

Synes Ospina var en vandrende katastrofe når han spilte i innspurten av sesongen for 2-3 år tilbake også. Ekstremt middelmådig keeper. Ikke noe verre enn Cech om dagen, men jeg er ikke fornøyd med Ospina. Er en grunn til at han spilte i en ræva klubb i Ligue 1 og at han på tross av å ha ønsket seg vekk ikke har fått bedre tilbud enn fra tyrkiske drittklubber.

 

 

Du er så positiv Stefan :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Du er så positiv Stefan :-)

 

BE

 

Hjelper ikke å spraye en haug med dritt med gullspray og late som om det er gull. Det er fortsatt dritt. ;)

 

Ospina er en god backup, men en keeper i sin beste alder som er fornøyd med å være backup sier det meste. Han vet selv at han ikke er bedre enn backup

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...