Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2018


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ingen av de minus Carrasco får meg til å tenke at de er forsterkninger.

Praet er en solid spiller, men ikke noe mer enn det. Andersen kjenner jeg ikke noe til.

Personlig ønsker jeg meg at vi går for litt unge "ukjente" talenter. De som kun er en sesong unna før de plutselig koster 40-50 millioner euro ekstra. Synd vi ikke har Sven lenger da han var ganske god på dette.

Link to comment
Share on other sites

 

On 6/9/2019 at 11:47 PM, Stefanb said:

Personlig ønsker jeg meg at vi går for litt unge "ukjente" talenter. De som kun er en sesong unna før de plutselig koster 40-50 millioner euro ekstra.

23 hours ago, Stefanb said:

Det kan være. Har ikke peiling på han som sagt. Ender han opp hos oss så håper jeg selvfølgelig at han viser seg å være en kanonspiller :)

 

 

Da er vi enige - så får vi eventuelt satse på at han slår til :)

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Gunners68 said:

Nå hinter Torreira om at ting var bedre i Italia så han forsvinner vel han også. 

Han er klar på at han sliter med klimaet, språket og andre deler av det å komme til England. Men han er like klar på at han tror dette er noe som kommer til å gå seg til og at han ikke har planer om å flytte på seg nå.

https://www.standard.co.uk/sport/football/arsenals-lucas-torreira-there-are-not-many-things-i-enjoy-about-life-in-england-a4166236.html

Når det er sagt så er det mye som kan skje denne sommeren og det er ikke utenkelig at Arsenal kan få et så pass bra bud på Torreira at de velger å la han gå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liker virkelig at det virker som vi prøver å sikre oss Kieran Tierney fra Celtic. Fantastisk signering om vi får det til!

Mangler bare å få Saliba, Carrasco og Fraser inn nå 😏

Pluss Monreal, Jenkinson og Mustafi (+m.f.) ut 😀

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...