Jump to content

Pierre-Emerick Aubameyang


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

11 hours ago, Tapapa said:

Han blir toppscorer, tror Nettavisen da. De er kanskje ikke så pålitelige, men jeg tror det samme. Ergo, Aubameyang blir toppscorer! 

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/denne-karen-blir-ikke-toppscorer-i-premier-league/3424016588.html

Det hadde vært gledelig :) Får håpe han oppnår dette, i ført Arsenal-drakt!

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Herlig!

Eneste jeg kan klage på er at det er synd vi ikke hentet han tidligere. Han burde blitt hentet i 2013 når vi ble linket til han før Dortmund kom på banen.

Jeg syns han burde vært hentet da Henry forsvant til Barcelona jeg. Men det er min mening. Etterpåklokskapen lenge leve! 

Nærmeste man kommer Henry i dagens fotball(slik jeg ser det) bare en mer effektiv spiller, og litt mindre 'showman'. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Simbad said:

Jeg syns han burde vært hentet da Henry forsvant til Barcelona jeg. Men det er min mening. Etterpåklokskapen lenge leve! 

Nærmeste man kommer Henry i dagens fotball(slik jeg ser det) bare en mer effektiv spiller, og litt mindre 'showman'. 

Når Henry forsvant så var bare Aubameyang 18 år og spilte for Milan, så han var ikke på radaren til veldig mange på den tiden.

Først i St-Etienne at han virkelig blomstret ;)

Link to comment
Share on other sites

Auba forlenger kontrakten når ha kunne ha gått til en annen klubb. Det har medført at han har fått veldig gode betingelser flott gjort Auba. 

Hva om han blir utkonkurrert av en annen spiss om et år eller to, skal vi da begynne å rakke ned på ham fordi han tjener så mye? 

Mitt svar er nei iog det samme gjelder selvfølgelig for Özil også. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Auba forlenger kontrakten når ha kunne ha gått til en annen klubb. Det har medført at han har fått veldig gode betingelser flott gjort Auba. 

Hva om han blir utkonkurrert av en annen spiss om et år eller to, skal vi da begynne å rakke ned på ham fordi han tjener så mye? 

Mitt svar er nei iog det samme gjelder selvfølgelig for Özil også. 

Det er greit når en spiller gjør alt han kan for å få en plass i laget , men blir utkonkurrert. Ingen som rakker ned på det. Men , når du er lagets desidert høyest betalte spiller og ikke gidder å brette opp ermene , som Øzil , så syntes jeg ikke synd på han. Han begynte nedturen under Wenger , fortsatte under Emery , og sånn er det fortsatt under Arteta. Vi snakker ikke om å fryse ut Øzil. Arteta hadde gladelig brukt Øzil i laget hvis han presterte på det nivået man forventer han kan. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Det er greit når en spiller gjør alt han kan for å få en plass i laget , men blir utkonkurrert. Ingen som rakker ned på det. Men , når du er lagets desidert høyest betalte spiller og ikke gidder å brette opp ermene , som Øzil , så syntes jeg ikke synd på han. Han begynte nedturen under Wenger , fortsatte under Emery , og sånn er det fortsatt under Arteta. Vi snakker ikke om å fryse ut Øzil. Arteta hadde gladelig brukt Øzil i laget hvis han presterte på det nivået man forventer han kan. 

Amen!

Özil virker å ha null interesse for fotball lenger.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Amen!

Özil virker å ha null interesse for fotball lenger.

Helt rett og det er lenge siden den nedturen startet. Ryktene skal ha det til at det er ikke mye innsats på London Colney heller fra Øzil. Det er kanskje derfor Edu gikk ut og sa det han sa om Øzil og innsats. 

Nå har Arteta fått sving på sakene og har ikke savnet Øzil et sekund - ikke på lenge. Vi trenger helt klart en kreativ hjerne i laget , men det er ikke Øzil vi trenger. Vi trenger en kreativ hjerne mot alle lag , ikke bare mot noen få håndplukkede lag på hjemme bane .

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

 Vi trenger helt klart en kreativ hjerne i laget , men det er ikke Øzil vi trenger. Vi trenger en kreativ hjerne mot alle lag , ikke bare mot noen få håndplukkede lag på hjemme bane .

nettopp. På dette nivået må det leveres hver eneste kamp. Man må i hvert fall gjøre et helhjertet forsøk. Det er den med det høyeste bunnivået som pleier å bli ligamester, ikke den med det høyeste toppnivået. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...