Jump to content

Pierre-Emerick Aubameyang


Stefanb

Recommended Posts

Navn: Pierre-Emerick Aubameyang

Født: 18. juni 1989. Laval, Frankrike (28 år gammel)

Tidligere klubber: AC Milan, Lille, Monaco, Saint-Etienne, Borussia Dortmund

Pris: Ca. 621 millioner kroner

 

Ønsker deg ekstremt godt velkommen til klubben Aubameyang! Måtte du være en kanon suksess hos oss! :)

 

auba2.jpg?itok=u8nCVi9B

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Veldig artig med denne signeringen, og herlig å se at det satses. Diskusjonen om det satses i rikige deler av laget forbeholdes andre tråder. Dog stiller jeg spørsmåltegn til dømmekraften til PEA. Hadde jeg fulgt med på kampen mot Swansea hadde jeg satt meg på første fly hjem til Dortmund.

Link to comment
Share on other sites

I dag ble det mål på'n gitt, men var veldig usynlig i perioder av Everton kampen også, men det var debuten og nye lagkompiser, så det tar vi ikke så tungt.

Så vi kan få mye glede av han i fremtiden, og konkurransen mellom han og Lacazette kan bli positivt for dem begge og klubben.

Link to comment
Share on other sites

Synes det var lett å se at han er en klassespiss. Selv om han til tider var anonym. Så her er jeg veldig enig med BE. Bevegelsene var gode og smarte og det han foretok seg uten ball var noe vi virker å trenge på topp. Kan bli vanskelig for Lacazette å spille seg inn på spissplass igjen om vi ikke går over til to på topp. Mulig han må belage seg på å spille mer på vingen og kombinere med de andre offensive.

Link to comment
Share on other sites

Aubameyang er en typisk bakromsspiss som spiller på skulderen til den siste forvarsspilleren. Han har også flere strenger å spille på, men det er her han virkelig trives. Han er ikke en spiller som ha 50-60 touch på ballen i løpet av en kamp for å være effektiv.

 

I motsetning til Lacazette som er en ganske annerledes spilletype. Han er en mer all-rounder som på tross av størrelsen er en veldig sterk spiller med ryggen mot mål.

 

Tror at Aubameyang og Lacazette lett kunne ha spilt sammen, men jeg er veldig glad for at vi har to klassespisser i laget med litt forskjellig spillestil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lurer på hva han tenker nå. Vi har i sesongen 17/18 svidd av 1milliard på spisser som ikke blir brukt til det de er best på. Laget evner jo ikke spille på spillernes egenskaper. Savner så fryktelig en plan med alle kjøpene. Samme med fler andre, feks xhaka: er planen å la han drite seg ut hele tiden? Spille han ut av posisjon og la det stå til?

 

 

Nei fy som jeg gleder meg til ny manager. Om så auba, xhaka eller lacazette må ut så vil noe nytt skape en sårt tiltrengt optimisme. Pila peker ikke bare ned, det går i en altfor stor fart nedover også.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 6 months later...

Jeg blir ikke forbauset om Auba forsvinner i sommer, men jeg blir skuffet over han hvis han har så små sportslige ambisjoner at han går etter pengene i kinesisk fotball.

Det er muligens rett at Auba ikke følger Arsenal på Instagram lenger, men når jeg leser ryktene så er dette et rykte samtidig som andre rykter påstår at han har slettet sin Instagramprofil.
Hva er sant eller ikke sant? Ved en sjekk på Instagram så er det så mange Aubameyangprofiler at jeg ikke har en peiling på hvilken som eventuelt er hans reelle profil.

Men på Twitter så følger han i alle fall fremdeles Arsenal.

EDIT: Jeg fant Auba sin reelle instagramkonto via Arsenal sin instagramkonto, og Aubameyang følger fremdeles Arsenal så den bekymringen kan du nå spare deg @sas2002

auba insta.jpg

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 7 months later...

Pitch International, the UK-based sports marketing agency, has secured four new endorsement deals on behalf of Pierre-Emerick Aubameyang  #arsenal #afc

 

Så han signerer etter sesongslutt. 2 år med opsjon på 1 år til er mitt tips.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Barcelona kan komme på banen igjen ryktes det også om. Lautaro Martinez kan bli for dyr for de og da retter de lyset på Auba. 

Barca er et synkende skip. Må gjennom et generasjonsskifte og midler er det lite av. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

×
×
  • Create New...