Jump to content

Henrikh Mkhitaryan


Stefanb

Recommended Posts

 

Dere er alle en gjeng med kødder. :closed:

 

Mkhitaryan har fått nummer 7 for øvrig. Var det jeg regnet med. Greit å rive plasteret fra vår gamle nr. 7 så fort som mulig!

 

PS: Har moderator endret navnet på tråden? Navnet hans er Henrikh, ikke Henrik. Ønsker at dette endres tilbake!

Ser ikke stengt ut for min del.

Er jeg en kødd, ja- riktignok en utban kødd, ikke en bondekødd.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til å se Henrikh spille! Det er surt å miste Aelxis men når situasjonen var slik den var, så mener jeg vi kom godt ut av det. :)

Velkommen tilbale til forumet.

Gleder meg selv. Sanchez er oppskrytt. Den første stjerna som ikke klarte å få oss til champions league og han klarte heller ikke å få Chile til vm.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til å se Henrikh spille! Det er surt å miste Aelxis men når situasjonen var slik den var, så mener jeg vi kom godt ut av det. :)

Kult at gamle og dyktige debattanter kommer tilbake til forumet!

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/8wBgEx/sanchez-i-blasvader--missade-dopningskontroll

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Velkommen tilbale til forumet.

Gleder meg selv. Sanchez er oppskrytt. Den første stjerna som ikke klarte å få oss til champions league og han klarte heller ikke å få Chile til vm.

 

BE

 

 

Kult at gamle og dyktige debattanter kommer tilbake til forumet!

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/8wBgEx/sanchez-i-blasvader--missade-dopningskontroll

 

Takk for det :) Det begynte å en liten stund siden sist jeg var innom. Må prøve å stikke innom oftere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Fokus på HM7: Synes ikke han imponerer noe særlig om dagen selv om han får mye spilletid og sjanser. Scoret jo mot Wolves, men preger ikke kamper så mye. Det han er flink til er løpene fra midten og ut mot dødlinja når Bellerin kommer fossende, vi får noen innlegg på den måten, men føler allikevel at han ikke presterer på det nivået han bør. Blir han for mye i skyggen av de andre foran der, og spesielt Øzil?

Link to comment
Share on other sites

Syntes Armeneren jobber fantastisk bra for tiden, han er påskrudd og jobber. Dessverre er han fryktelig slurvete på sluttproduktet for tiden. Mulig han har vært for lenge uten å spille på godt nok nivå, så man da nesten må avvente å se om han kommer seg opp på nivået igjen. 

Jeg ville vært mer bekymret om han ikke jobbet, og heller ikke kom seg i situasjoner. Men det er klart at han snart må opp ett hakk. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...