Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet Januar 2018


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Jeg leser på nettet at vår nye greske forsvarer har imponert så pass på trening at Wenger har utsatt et eventuelt utlån.

 

Wenger ønsker å se han mot engelsk motstand og jeg antar at det i første omgang betyr kamper med reservelaget.

 

For min egen del så er jeg fornøyd hvis han viser seg å være en oppgradering i forhold til Chambers og Holding.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes fortsatt ganske hardt om Aubameyang, Malcom og Mkhitaryan.

 

Cech

Mustafi - Koscielny - Monreal

Bellerin - Mkhitaryan - Wilshere - Kolasinac

Özil

Aubameyang - Lacazette

Hadde vært et spennende lag offensivt hvert fall. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt skeptisk til Mkhitaryan... Er på 2mill i uka fra united, har totalt falt sammen etter overgangen fra BvB, og virker som ett usikkert kort. Positive er vel om BvB spissen med det umulige navnet kommer og de finner linken de hadde fra noen år tilbake igjen. Jeg tror Ozil kun er her noen få mnd til, før han reiser også. Det hadde vært avklart innen nå med hans kontrakt om noe annet var tilfelle. Sikkert på utkikk etter en enorm siste lønsslipp før hans fotball storhet er over.

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke Mkhitaryan den eneste offensive spilleren som har falt sammen under Mourinho. Salah, de Bruyne, Lukaku og Hazard.

 

3 av de 4 er trolig ligaens beste spillere.

Mkhitaryan på sitt beste er fantastisk. Klarer vi å få han tilbake på det nivået er det en latterlig god spiller vi har sikret oss, men den største hindringen er visstnok at han ikke er overbevist om å dra til Arsenal. Noe jeg kan forstå.

Link to comment
Share on other sites

Everton close to agreement with Arsenal to sign Theo Walcott for in excess of £20m. #EFC football/financial offer beat rivals. Likely played last #AFC game (397 apps, 108 goals). Money to go towards transfers - Aubameyang/Malcom + Mkhitaryan (Sanchez swap), unlikely to get all 3

 

 

Ser ikke ut til at vi kommer til å gå for alle tre gitt. Enten Aubameyang eller Malcom, og hvis Mkhitaryan vil så kommer han til Arsenal. Hvis ikke så blir det kun en av de 2.

Det er ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

David OrnsteinVerified account @bbcsport_david 18m18 minutes ago

 

 

More

 

Everton close to agreement with Arsenal to sign Theo Walcott for in excess of £20m. #EFC football/financial offer beat rivals. Likely played last #AFC game (397 apps, 108 goals). Money to go towards transfers - Aubameyang/Malcom + Mkhitaryan (Sanchez swap), unlikely to get all 3

 

 

Ser ikke ut til at vi kommer til å gå for alle tre gitt. Enten Aubameyang eller Malcom, og hvis Mkhitaryan vil så kommer han til Arsenal. Hvis ikke så blir det kun en av de 2.

Det er ikke godt nok.

Helt enig. Nå må vi faen meg satse! Ligger langt bak fjerdeplassen og alle pilene våre går ned. Trenger både kvalitetsløftet og det psykologiske løftet en skikkelig satsing i dette vinduet kunne gitt.
Link to comment
Share on other sites

Sitter nok BÅDE en eier som snurper igjen pengepungen, og en manager som fremdeles tror store deler av troppen er god nok ennå er jeg redd. Men skal nå bli spenndene å se. Jeg kunne nesten tenkt meg å ikke handlet så veldig mye nå, og la en ny manager få bruke penger på noe fremtidsrettet i hans visjon, istedefor å måtte evt ta en stor-rengjøring uten penger til handel..

Link to comment
Share on other sites

Begynner å innse at det jeg hadde lest her for en liten tid tilbake ser ut til å være helt feil.. Men jeg synes det er litt rart at vi går etter såpass mange offensive spillere. Hadde likt Malcom + en av de to. Om vi skal fortsette med systemet vi spiller i dag tror jeg Mhki kunne passet veldig bra sammen med Özil bak Lacazette. Da han var i Dortmund var han jo helt umulig og gjorde som han ville både i BL og CL. Lite hadde gledet meg mer enn at han slår ut i full blomst og Mou sånt sett hadde gått på nok en smell. Gleder meg også til den dagen Alexis innser at han må spille venstreback, og at det han vil få i uken ikke kompenserer fullt ut for hvor hardt det måtte suge å konkurrere med Shaw og Young om plassen i startelleveren.

Link to comment
Share on other sites

Mkhi skal visstnok være done deal, nå... Ble meldt for rett rundt en time siden, men usikker hva overgangsummen er..

 

Mkhi, Malcom og Auba hadde vært rimelig deilig!

Det var vel snakk om Mkhi + cash til Arsenal for Sanchez. Tipper at det blir et "mindre" cashbeløp.
Link to comment
Share on other sites

 

Forundrer meg ikke. Ser at spillere som ikke presterer en dritt får spille og de få gangene han selv har fått spille litt har det vært som vingback.

Jada Mr. Negativ. Hvis han drar til RM eller PSG så går han nok rett inn på førstelaget der ?

Link to comment
Share on other sites

Jada Mr. Negativ. Hvis han drar til RM eller PSG så går han nok rett inn på førstelaget der

 

Han ville fått spilletid hos Bayern. :)

 

Er man god nok er man gammel nok. De få gangene Nelson har fått spille for førstelaget har han vist at han er en meget kapabel spiller og at han er langt mer sulten enn spillere som Walcott og Welbeck. Han er for god for u23 fotball, så enten så må han spille for førstelaget eller selges/lånes ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...