Jump to content

Sead Kolasinac


Simbad

Recommended Posts

gun__1496742921_kol.jpg


Fullt navn:
Sead Kolašinac
Nasjonalitet: Bosnisk
Født: 20 juni 1993
Fødested: Karlsruhe, Tyskland
Posisjon: Venstreback, venstre midtbane
Høyde: 183 cm
Arsenal-debut: -
Klubber:
2012–2017 Schalke 04
2017– Arsenal
Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Han har kanskje noen av de samme trekkene. Kan visstnok både spille på midtbanen, som vingback, venstre back i en firer og som en av tre stoppere i en tremannslinje. Han foretrekker visstnok selv vingback men kan spille i flere posisjoner. Ble foretrukket foran Alaba på årets lag og hadde like mange assist som Hazard(5).

Link to comment
Share on other sites

Det er godt å se at Wenger er tidlig ute med årets første kjøp. Det var han forsåvidt også i fjor (med Xhaka), men forhåpentligvis så er forsettelsen bedre denne sesongen.

 

Ut fra det jeg har lest om Kolasinac så anser jeg han som en reell forsterkning av laget og en positiv signering :D

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Beist er første tanke. Fantastisk spiller de få kampene jeg har sett han, virkelig noe vi har savnet i lang lang tid. Bare å gjøre han kaptein så han kan fremstå som eksempel for andre... (eller kanskje ikke mtp Arsenal's kapteiner siste tiåret)

Link to comment
Share on other sites

Hadde høye forventninger til denne karen etter ting jeg har hørt fra folk som har fulgt med på Bundesliga, er ingen som forstår hvordan vi fikk han gratis!

 

Og du verden hvordan han har imponert meg! Får håpe han fortsetter sånn, men tror han kan være ENDA bedre i vingback pos enn han har vært foreløpig som midtstopper :)

Link to comment
Share on other sites

Det virket nesten som at enkelte av motspillerne (Leicester) var redde han. Det var et par ganger der Leicester hadde ballen, men Kolasinac presset så hardt (på en fair måte) at de rett og slett "mistet" ballen.

 

Han har nok litt å rette på (som så mange andre Arsenalspillere) når det gjelder plassering og den defensive oppgaven inne i sekstenmeteren, men jeg i løpet av Leicesterkampen så angret jeg litt på at jeg ikke fikk påtrykt navnet hans på årets drakt (som jeg kjøpte i forkant av kampen).

 

Som sagt så mener jeg at han fremdeles har litt å hente defensivt, men for en oppgradering av laget han synes å være offensivt. Det å få se han utfolde seg som vingback når/hvis vi bruker trestoppersystemet fremover er noe jeg virkelig gler meg til.

Link to comment
Share on other sites

Det virket nesten som at enkelte av motspillerne (Leicester) var redde han. Det var et par ganger der Leicester hadde ballen, men Kolasinac presset så hardt (på en fair måte) at de rett og slett "mistet" ballen.

Presset Mahrez bakover i banen til han gikk den ut til innkast før han mot slutten av kampen rundlurte han med en nydelig turn. Kolasinac er IKKE en stopper, men hadde et par øyeblikk i den kampen som står som klare høydepunkter fra kampen i min bok.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

For en fyr, Ozil sin bil blir forsøkt ranet... Sead hopper ut og danset rundt bilen før han gyver løs på ransmann med kniv(?). Utrolige scener man ser på video. Dette er nå bekreftet av politiet. 

 

Tipper han får en hyllest ved neste hjemmekamp 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

For en fyr, Ozil sin bil blir forsøkt ranet... Sead hopper ut og danset rundt bilen før han gyver løs på ransmann med kniv(?). Utrolige scener man ser på video. Dette er nå bekreftet av politiet. 

 

Tipper han får en hyllest ved neste hjemmekamp 

Helt sinnsyke scener. Like etter hendelsen tweetet Sead «👊🏻». Mannen er jo steike gal.

Link to comment
Share on other sites

Si hva man vil, men fy faen fyren har baller.

Skulle ønske han også viste slik engasjement på banen og var litt "gæren" (uten å trå for langt over streken selvfølgelig) slik at han skremte vettet ut av motstanderne. Han er et jævla beist.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Stefanb said:

Si hva man vil, men fy faen fyren har baller.

Skulle ønske han også viste slik engasjement på banen og var litt "gæren" (uten å trå for langt over streken selvfølgelig) slik at han skremte vettet ut av motstanderne. Han er et jævla beist.

Alle på herrelaget har baller. Kan ikke si det samme om damelaget vårt

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 7 months later...
9 hours ago, Tony said:

Kolasinac på vei til Leverkusen for £9 millioner. Klubbene enige.

Vi kjøper dyrt og selger svinbillig. Tiden har endret seg. Slik har det blitt siden Wenger og Gazidis har spydd ut skyhøye ukelønner til middelmådigheter. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

Vi kjøper dyrt og selger svinbillig. Tiden har endret seg. Slik har det blitt siden Wenger og Gazidis har spydd ut skyhøye ukelønner til middelmådigheter. 

Ja , Wenger og Gazidis , har gjort noen fantastiske beslutninger her og der. Til tider lekt butikk. Dessverre fikk Wenger holde på alt for lenge.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...