Jump to content

Takuma Asano


Stefanb

Recommended Posts

Har han erstatta Inamoto som draktselgar på den asiatiske marknaden?

Tenker akkurat det samme, virker som om vi er opptatt av å ha en asiat på laget for å styrke markedsverdien vår der. Har aldri hørt om denne spilleren, og har heller ingen tro på at han vil slå gjennom i Arsenal. Håper seff jeg tar grusomt feil!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eg veit ikkje kva løn han får, men å gå derfra til Arsenal må vel vere litt som å vinne i lotto. Det er ganske innlysende so langt at han er meir benkpryd enn ein ressurs

 

Tvilsomt at han kommer så langt som benken..:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like.

 

Tingen er jo at han virker verken lovende.... ei heller "ungutt". Han er 21 år, tror jeg?

 

 

Er vel heller det faktum av at vi ikke trenger en "ung" gutt på 21 år, som scoret 14 mål på 61 kamper. For et lag i Japan, kan han virkelig være noe? Kan denne karen styrke oss på NOE som helst vis utenom økonomisk?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er forstemmende at folk er så negative til en unggutt, bare fordi han er japansk. Hadde vi signert en lovende unggutt fra Nigeria eller Kamerun, så tror jeg fikk her har vært mer positivt innstilt til spilleren. Dette er egentlig en form for rasisme. Me not like.

-----------------------------------------------------

 

Vi har faktisk signert en særs lovende ungutt fra nigeria, Kelechi Nwakali. Han ble kåret til beste spiller i u-17 VM.

 

Når det gjelder Asano, så har jeg null problemer med slike signeringer.

Spillere som Koscielny og Giroud hadde heller ikke mye å vise til når de var på hans alder.

Link to comment
Share on other sites

 

Tingen er jo at han virker verken lovende.... ei heller "ungutt". Han er 21 år, tror jeg?

 

 

Er vel heller det faktum av at vi ikke trenger en "ung" gutt på 21 år, som scoret 14 mål på 61 kamper. For et lag i Japan, kan han virkelig være noe? Kan denne karen styrke oss på NOE som helst vis utenom økonomisk?

Hvorfor virker han ikke lovende? Jeg er helt blank så belær meg gjerne! :)

 

Har japanske og sør-koreanske så stor økonomisk virkning som det vi tror? Bringer spillere fra disse landene sine landsmenn på kamp? Jeg skille gjerne gjort litt research på dette. For mange år tilbake skrev jeg mye om Arsenals status i Sør-Øst Asia. Engasjementet var ofte veldig stort, uten at det nødvendigvis førte til mer penger i Arsenal-kassa.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor virker han ikke lovende? Jeg er helt blank så belær meg gjerne! :)

 

Har japanske og sør-koreanske så stor økonomisk virkning som det vi tror? Bringer spillere fra disse landene sine landsmenn på kamp? Jeg skille gjerne gjort litt research på dette. For mange år tilbake skrev jeg mye om Arsenals status i Sør-Øst Asia. Engasjementet var ofte veldig stort, uten at det nødvendigvis førte til mer penger i Arsenal-kassa.

Når det gjelder draktsalg vil det ikke klinge spesielt mye i kassa for vår del hvertfall.

Dårlige holdninger ødela for Wellington, Gallindo vet jeg ikke helt hva som skjedde med mens AW inrømmet tidlig at både Sanogo og Eisfeld var "gambles".

Tror AW har sett noe i denne gutten, så gjenstår det å se om han har rett...

 

Er "dessverre" ikke f.eks en argentiner som er et supertalent på FIFA og FM som koster oss 10 millioner fra Boca eller River, med de tallene han leverte i fjor hadde folk da vært langt mer positive til tross for at gutten ikke har hatt så mange gode sesonger enda..

I fjor leverte han en del mål og en del assists og virker som en meget rask spiller, med god teknikk og fine avslutninger, som faktisk spilte i en liga som er ganske tøff å score i.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
×
×
  • Create New...