Jump to content

Premier League 2015/16


Marius-

Recommended Posts

Hvordan klarte vi å tape hjemne for West Ham? De har vært dårlige siden og ligger under 0-2 for Bournemouth allerede.

Er det noe som virkelig kjennetegner Arsenal så er det "evnen" til å slå de beste lagene og bli "utspilt" av de dårligste lagene. Det er til tider en særdeles kort vei fra Himmel til Helvete i denne klubben :shy:

Link to comment
Share on other sites

Man kan nesten lure på det virkelig var noen stor prestasjon når vi slo Chelsea i Community Shield. VI klager over det våre viser, men nede på brua sier de vel snart "bye bye" til portugiseren.

 

Også hyggelig med Englands "beste" bortelag som tar nok en "toppskalp" borte i Pool.

Link to comment
Share on other sites

Til pessimistene som mener at Arsenal ikke er tittelutfordrer i år. Hva da med Chelsea.

Jepp det synes som at jeg kanskje har feilberegnet noe der, når det gjelder Chelsea altså. Når det gjelder Arsenal så har vi vel ikke vært fullt så pessimistiske, men vi har vel kun sagt at Arsenal ikke er blant "favorittene" til tittelen! (det er vel lov til å prøve å "ro" en liten grann :gimme: )

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er overraskende svake. Kanskje ikke tilfeldig at Wenger endelig slo han iår. Årets negative overraskelse etter 4 kamper. Dog 3p bak oss, så vi snakker status quo ved tap innbyrdes.

...eller seks poengs differanse når vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da er "sparkesesongen" for alvor i gang.

 

Dagens sparkede: Dick Advocaat i Sunderland og Brendan Rodgers i Liverpool.

 

Det betyr vel kanskje at "favoritten" til enkelte av våre forummedlemmer, Jurgen Klopp, tar over Liverpoolskuta?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Mahrez er klasse. Leicester har ikke hatt en jævla sjanse i kampen og har vært dårligere enn Watford, men så kommer Mahrez med et knallmål igjen.

 

De spiller ganske så ræva fotball om dagen Leicester, men de plukker poeng på poeng. Nesten som å se United under Ferguson..

Link to comment
Share on other sites

Han ble vel skadet, da sprekker vel Leicester.

 

Vardy har vært glitrende, men har vel strengt talt vært Leicesters tredje beste spiller. Etter denne Kante og glitrende Mahrez. Jeg ønsker de begge til Arsenals neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Han ble vel skadet, da sprekker vel Leicester.

 

Vardy har vært glitrende, men har vel strengt talt vært Leicesters tredje beste spiller. Etter denne Kante og glitrende Mahrez. Jeg ønsker de begge til Arsenals neste sesong.

 

Det trodde jeg også. Han dro helt klart en "hamstring", men jogget den av seg. Hvordan i helvete det kan skje har jeg ikke peiling på.

 

Kante fikk jo også strekk her en ukes tid siden, men spilte 90 minutter bare et par dager etter han kom tilbake.

 

Nesten sånn at jeg lurer på doping. Merkverdig hvor ekstremt få skader de har fått mtp. at Leicester så og si bare bruker de samme spillerene uke inn og ut..

 

Men, tar gjerne Mahrez. Kante er god, men er ikke helt solgt på han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...