Jump to content

Deadline Day 01.09.2014


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Fy faen, da vil jeg heller ha stepanovs tilbake fra pensjonisttilværelsen og omskolere han til spiss.

 

Som det har vært argumentert tidligere så tror jeg han kan få en ny vår dersom han får spille midtspiss. I United er han nedprioritert. Hos oss kan han få muligheten til å spille og blomstre. Ikke den drømmesigneringen vi ønsker oss, men kan bli overraskende bra. Er riktig nok en gamble, men ett lån kan vi alltids gamble med.

Link to comment
Share on other sites

 

Som det har vært argumentert tidligere så tror jeg han kan få en ny vår dersom han får spille midtspiss. I United er han nedprioritert. Hos oss kan han få muligheten til å spille og blomstre. Ikke den drømmesigneringen vi ønsker oss, men kan bli overraskende bra. Er riktig nok en gamble, men ett lån kan vi alltids gamble med.

 

Mulig du har rett. Men jeg vil ikke ha noen united-spiller inn i klubben. Aldri syntes han har vært noe særlig uansett. Rask og sterk, men avslutningsferdigheter som sanogo matcher.

Link to comment
Share on other sites

Mulig du har rett. Men jeg vil ikke ha noen united-spiller inn i klubben. Aldri syntes han har vært noe særlig uansett. Rask og sterk, men avslutningsferdigheter som sanogo matcher.

 

Tiden vil vise. Så lenge det er snakk om lån så tenker jeg at det kan være verdt ett forsøk. Spørsmålet er vel om LvG vil gjøre oss den tjenesten.

Link to comment
Share on other sites

 

Tiden vil vise. Så lenge det er snakk om lån så tenker jeg at det kan være verdt ett forsøk. Spørsmålet er vel om LvG vil gjøre oss den tjenesten.

True that!

Bedre enn ingenting selvfølgelig, men håper på Bacca eller Destro f.eks.

Matuidi-ryktene, er de lagt død? Herregud for en bra spiller, stor og sterk og i tillegg rimelig rask.

Link to comment
Share on other sites

True that!

Bedre enn ingenting selvfølgelig, men håper på Bacca eller Destro f.eks.

Matuidi-ryktene, er de lagt død? Herregud for en bra spiller, stor og sterk og i tillegg rimelig rask.

 

Jeg så en artikkel fra NewsNow som hevdet at vi hadde lagt inn bud på Matuidi etter at han var utelatt fra troppen som møtte St.Etienne. Hadde vært en eminent signering.

Link to comment
Share on other sites

http://metro.co.uk/2014/09/01/arsenal-close-on-22m-double-transfer-swoop-for-wilfried-bony-and-winston-reid-4853118/?

 

Bony og Reid for £22 mill. Ja takk. Troverdige Daily star melder det samme :P

 

Edit: Let the madness begin:

 

#AFC are in talks with Borussia Dortmund trying to tie up a £40m deal for German forward Marco Reus #DeadlineDay #bbcdeadlineday

Link to comment
Share on other sites

Kommet veldig mye rart idag. Men flere nevner Bony som for øvrig vil passe perfekt inn i vårt system. På nivå om ikke bedre enn Giroud som vil få god avlastning og mer i gi når de kan rullere sammen, for ikke å glemme at han har fart i tillegg til styrken sin, noe jeg savner i angrepet vårt idag.

 

På DM-plass er det fremdeles flere som nevnes. Syntes i utgangspunktet Rabiot virket som et steriotypisk "Wenger-kjøp", men etter Roma begynte å friste med fast plass går han vel kanskje dit. PSG bekreftet ihvertfall i morges at de var i forhandlinger med flere om en mulig overgang. Etter det lille jeg har sett synes jeg Carvalho virker noe tryggere og disiplinert i bevegelsesmønsteret. Går skjeldent frem og rydder godt unna foran eget forsvar. Hadde vært gøy å få inn en av disse som kan formes inn i laget slik at Arteta/Flamini kan dimmes ut etterhvert som de dabber av.

Link to comment
Share on other sites

103u3y1.png

 

Har veldig lite troa på at vi har lagt inn bud her, men om det skulle være noe i det ville det ikke vært meg imot. Men jeg tror nok ikke Reus er den spissen vi trenger i dagens lag, har mer tro på en større og sterkere mann.

 

Det virker veldig dødt nå, blant annet Ornstein har sagt at vi ikke kommer til å kjøpe noe i dag. Ryktene som ikke går er nok et tegn på at lite vil skje. Özil-ryktene i fjor startet tross alt i god tid i forkant.

 

Tror det beste vi kan håpe på er at Falcaodealen med United knekker sammen av en eller annen grunn.

Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne Welbeck jeg. Milevis bedre enn Sanogo, Afobe og Akpom hvertfall. Selv om jeg gjerne ser at sistnevnte blir backup for backupen mens Sanogo joiner Afobe på lån.

 

Mangler bare en DM og en midtstopper da i så fall. 4,5 time igjen.. lover ikke akkurat så veldig godt. Hadde dog vært fornøyd med Rabiot/Carvalho og Reid.

Link to comment
Share on other sites

Welbeck er en årleit signering, syns det er i overkant å betale 6 millioner pund for ett års lån. Men her fører det vel med seg en kjøpsklausul, det er jo mulig at vi får se en Sturridgeutvikling her!

 

I og med at det på nåværende tidspunkt ikke er veldig gode spisser tilgjengelig, kan dette være en god ordning for å kunne kjøpe stort i en annen sammenheng! Tror nok Wenger ser for seg noe bedre enn Welbeck på lengre sikt. Kan sammenlignes med forsøket på Ba i fjor.

 

Om dette stemmer, kom det virkelig ut av intet. Derfor kan vi defintivt ikke utelukke noen andre mindre signeringer utover kvelden. Hadde blitt veldig glad om vi går for Carvalho, men han har vært ute å nektet for en overgang. Reid er alltid en mulighet, men kan ikke se det som veldig aktuelt?

 

Men her er et mulig skjær i sjøen:

 

fcqotj.png

Link to comment
Share on other sites

Welbeck er en årleit signering, syns det er i overkant å betale 6 millioner pund for ett års lån. Men her fører det vel med seg en kjøpsklausul, det er jo mulig at vi får se en Sturridgeutvikling her!

 

 

Jeg antar at lønnsutgiftene er innbakt i denne summen, så da er ikke summen så altfor horribel. Det ryktes at ManU må betale Monaco £ 6 mill + en lønn på 350k i uken.

Hvis vi må betale £6 mill (de samme som ManU må betale for Falcao) + lønn for Welbeck da har panikken vært stor i Arsenals kontorer,

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! En permanent deal ville vært bedre, men det er mulig at det her kan gjøres en veldig god deal på fremtidig kjøp. Men det er usikkert. Uansett så vil Welbeck være en bedre signering enn ingenting!

 

Nytt rykte om Huntelaar, garantert bare bullshit!

 

33lm8ur.png

2uesfpg.png

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...