Jump to content

VM 2014


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Må si jeg ikke skjønner meg på Loew. På benken har han to spillere som er blant de mestscorende spillerne i tysk landslagshistorie i Podolski og Klose. Laget ligger under, og han presterer å sette innpå Schweinsteiger? Ja, Klose kom inn, men Podolski burde kommet inn istedet for Schweinsteiger.

 

Jeg forstår heller ikke hvorfor han benytter Götze. Götze var crap i første kampen, og han var crap mot Ghana også.

Link to comment
Share on other sites

Suarez <3

 

Liverpool FC må være henrykte over de har en av verdens beste fotballspillere...

 

Blir spennende å se om Suarez stikker eller ikke, og hvordan det går med LFC uten han.

Jeg synes Liverpool overpresterte ifjor og mye gikk deres vei, Suarez var en stor del av dette

laget og blir selvfølgelig savnet om han drar. Om Sanchez kommer inn har de sikret seg en god spiller.

Men vi har sett med Tottenham at det å selge stjerna og bruke mye penger på andre spillere

ikke nødvendigvis gjør laget noe bedre..

 

Litt avsporing fra VM-tråden dette! Til info, Vermaelen inn for Vertonghen i Belgias forsvar til kveldens kamp :)

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ikke skjønner meg på Loew. På benken har han to spillere som er blant de mestscorende spillerne i tysk landslagshistorie i Podolski og Klose. Laget ligger under, og han presterer å sette innpå Schweinsteiger? Ja, Klose kom inn, men Podolski burde kommet inn istedet for Schweinsteiger.

 

Jeg forstår heller ikke hvorfor han benytter Götze. Götze var crap i første kampen, og han var crap mot Ghana også.

Litt uenig her. Bastian satt opp tempoet i spillet og gjorde en strålende jobb.
Link to comment
Share on other sites

Det BEIT Suarez igjen gitt. Er det mulig, det er vel tredje gangen nå....

NÅ er jeg glad han ikke er vår spiller gitt :S

Jeg tenkte det samme! Det seriegullet han kanskje hadde skutt oss til er ikke verdt det rett og slett...

Link to comment
Share on other sites

Den sportslige utgaven av Suarez skulle jeg gjerne hatt på laget. En fantastisk spiller. Problemet er det som er (eller rettere sagt mangler) i topplokket. Mannen må virkelig ha noen seriøse problemer. Er usikker på hvordan Liverpool-gjengen vil reagere denne gangen. Er delte meninger på blant supporterne allerede.

 

Skal bli spennende å se hva FIFA gjør. Skulle ikke forundre meg om de overrasker med en lite imponerende reaksjon.

Link to comment
Share on other sites

Tipper det første Wenger tenkte er at nå kan man få ham på tilbud.

 

BE

Lol.

 

Når det gjelder Suarez så er han faen ikke normal. Har nå bitt spillere i minst 3 forskjellige land og for 3 forskjellige lag. En helvetes god fotballspiller, men han burde vitterlig få en skrekkelig lang utestengelse fra all fotball.

Link to comment
Share on other sites

Lol.

Når det gjelder Suarez så er han faen ikke normal. Har nå bitt spillere i minst 3 forskjellige land og for 3 forskjellige lag. En helvetes god fotballspiller, men han burde vitterlig få en skrekkelig lang utestengelse fra all fotball.

Det beviser at han er en god antirasist. Han biter folk uavhengig av deres nasjonale, religiøse eller etniske bakgrunn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...