Jump to content

VM 2014


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Interessant å se Chile-Australia. Chile med fantasifotball i førsteomgang, Australia legger om fra 4-2-3-1 til 4-1-4-1 og begrenser rommet chilenerene får i mye større grad og de fremstod som helt paralyserte i andreomgang. Så på Chile som en mulig outsider i gruppa, men har nå fullstendig tro på Spania og Nederland.(Chilenerene gjør dog mye av det samme som Nederland gjorde mot Spania)

Link to comment
Share on other sites

Robben og RvP fantastiske i går kveld. Begge to er inne på min topp-10 liste over mest usympatiske spillere. Allikevel klarer jeg ikke annet enn å beundre ferdighetene de viste i går kveld. Deilig å se på, rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk fotball av Nederland igår. De to spillerne du nevner henger ikke høyt hos meg heller, men satan for noen fantastiske fotballspillere de er. Om Nederland skulle komme langt i denne turneringen, vil det langt på vei være Pga disse to og sneijder. For en match forresten, VM er og blir gøy når man får slik fotball servert!

Link to comment
Share on other sites

Blind var etter mitt syn banens aller beste i går.

De to backene var absolutt veldig gode mot Spania. Iniesta og Silva var rimelig usynlige, med unntak av noen få triks på midten. Spesielt Silva fikk til ytterst lite, og de fleste vet vel hvor 'mange mål' Iniesta har i seg.
Link to comment
Share on other sites

 

0 av 2 arsenalspillere startet for England

0 av 3(2) startet for Frankrike.

Santi fikk ikke spilletid for Spania.

Campbell og Djourou startet for Costa Rica og Sveits

 

Hvor mange starter for Tyskland? Jeg har sett enkelte tyske forståsegpåere som ikke vil starte hverken Özil eller Per. Poldi er vel neppe i startoppstillingen?

Link to comment
Share on other sites

0 av 2 arsenalspillere startet for England

0 av 3(2) startet for Frankrike.

Santi fikk ikke spilletid for Spania.

Campbell og Djourou startet for Costa Rica og Sveits

 

Hvor mange starter for Tyskland? Jeg har sett enkelte tyske forståsegpåere som ikke vil starte hverken Özil eller Per. Poldi er vel neppe i startoppstillingen?

Tror alle tre starter, mest i tvil om Özil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...