Jump to content

2013.03.13 Bayern Munchen B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Kjenner jeg blir smått forbanna på Brathseth. Her vinner Arsenal 2-0 borte mot Bayern, og spiller en prikkfri kamp defensivt og hindrer Bayern i å komme til skikkelige store målsjanser. Alikevel evner han ikke å si et ord positivt om Arsenal. Dette er ingen ekspert, dette er en bitter Tyskland-runker.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg blir smått forbanna på Brathseth. Her vinner Arsenal 2-0 borte mot Bayern, og spiller en prikkfri kamp defensivt og hindrer Bayern i å komme til skikkelige store målsjanser. Alikevel evner han ikke å si et ord positivt om Arsenal. Dette er ingen ekspert, dette er en bitter Tyskland-runker.

 

Word!

Link to comment
Share on other sites

Mest frustrerende av å høre på det fittehølet Bratseth, for en tosk! At det er mulig å være så totalt blind...For kanskje første gang på veldig veldig lenge legger Wenger opp en taktikk etter motstanderen, greit nok Bayern har masse skudd, men det er ikke en eneste clear cut sjangse. Bayern blir spilt inn i et spor de ikke mestrer. For en forbanna idiot, fortjener en springskalle!

 

Kampen, som sagt, Wenger legger tilsynelatende opp en taktikk etter motstander, og det funker. Bare så synd 2-0 målet kom så seint, kanskje en offside, en gal avgjørelse, unna. Bayern fremstår utrolig usympatiske, Arteta mister det fullstendig på slutten og burde kanskje blitt ofret tidligere. Alt i alt er det et "hederlig" tap, men det begynner å bli en vane nå, nesten hele tiden...

 

En tragisk første på Emirates og en katastrofe av ett tredje mål.

 

MEN, de forbanna idiotene i studio, arrogante cunts som burde bli satt i gapastokk et eller annet sted...

 

BTW, godt å se Flappyanski gjøre en god kamp. Satser på en velfortjent sjangse nå etter at den andre polakken har spilt seg så til de grader bort denne sesongen, men jatakk til Begovic i sommer uansett...

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig bra gjennomført kamp av oss, hadde bare førstekampen vært hakket bedre...veldig bittert.

Jeg har mistet ufattelig mye respekt for Bayern, makan til usampatisk og feigt lag er det lenge siden jeg har sett, jeg fikk nesten hjerneblødning av raseri enkelte ganger!

Dommeren bør vennligst holde seg til å dømme 2.divisjon i Tsjekkia fra nå av, fy faen for en møkkamann.

 

Even still, ufattelig stolt av gutta! Fabianski er klasse i dag, og Koscielny viser nok en gang at han er den beste stopperen vår.

Link to comment
Share on other sites

 

Hva sier han????

 

"Men det er jo imponerende av Arsen..."

"Nope, kun flaks!" avbryter Bratseth hun Guro-jenta med, som sliter alt hun kan med å ikke dumme han ut stakkars...

 

For første gang i mitt liv er jeg mer enig med Fjøra enn Bratseth. Noe rart har skjedd med denne verden i kveld!

Tenkte på det selv...

Link to comment
Share on other sites

Mest frustrerende av å høre på det fittehølet Bratseth, for en tosk! At det er mulig å være så totalt blind...For kanskje første gang på veldig veldig lenge legger Wenger opp en taktikk etter motstanderen, greit nok Bayern har masse skudd, men det er ikke en eneste clear cut sjangse. Bayern blir spilt inn i et spor de ikke mestrer. For en forbanna idiot, fortjener en springskalle!

 

Jeg er 100% enig i følelsen i innlegget, men just for the record: Vi bør vel nevne Robben (FOR en ufyselig spiller!!) sin alene med Fabi. DEN var stor.

Link to comment
Share on other sites

En ting til: Jeg er stor tilhenger av Szczesny, og tilhenger av å ha en definert 1. keeper, men etter denne oppvisningen bør Fabi få en sjanse til mot Swansea!

 

Om ikke annet, så er det ufattelig mye lettere å skrive navnet hans ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er 100% enig i følelsen i innlegget, men just for the record: Vi bør vel nevne Robben (FOR en ufyselig spiller!!) sin alene med Fabi. DEN var stor.

 

Men det var også den eneste. Jenks og Gibbs forstyrrer nok og Fabianski med en fin redning. Var faktisk ikke redd for at han skulle score der.

Link to comment
Share on other sites

Ikke nødvendigvis. Alt fra Bayern den kvelden skjedde på elendige Vermaelens side. Gibbs hadde langt mer kontroll i kveld.

I en verden der alt handler om enkeltspillere. I kveld forsvarer vi som et lag. Det er som oftest press på ballfører når vi mister ballen selv om enkelte fortsatt stopper opp og slår ut med armene. Vi var forberedt i kveld. hvorfor var vi ikke det på Emirates

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er 100% enig i følelsen i innlegget, men just for the record: Vi bør vel nevne Robben (FOR en ufyselig spiller!!) sin alene med Fabi. DEN var stor.

 

Glemte den ja, men Jenk(som bør være førstevalg på høyreback nå)ruser godt inn der og dekker lengste og Fab gjør en grei redning, men stor kan man nok kalle den. Gikk meg hus forbi av det Bratseth lirer av seg...Han virker oppriktig forbanna over resultatet, har ikke ord...

Link to comment
Share on other sites

Skulle nesten tro det var Mourinho som var manager for Arsenal idag. Wenger scorer fult hus på taktikken i dag. Glad vi kan dra ut av CL med flagget til topps i det minste, og ikke som Moan United som fortsatt syter og klager over deres exit! :P

Link to comment
Share on other sites

Szczesny - ikke savnet

Vermaelen - ikke savnet

Wilshere - ikke savnet

 

Tre overhypede spillere i sentrallinja som jeg håper vi bare får se sporadisk i serieinnspurten. I kveld spilte Arsenal som et lag.

Sagna ikke savnet.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sagna ikke savnet.

 

BE

 

Definitivt ikke.

 

En spiller på høyrekanten var definitivt savnet dog. Lurer på hvor faen Walcott har gjemt seg de siste månedene. Låst seg inne i villaen sin og bader i penger kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Szczesny - ikke savnet

Vermaelen - ikke savnet

Wilshere - ikke savnet

 

Tre overhypede spillere i sentrallinja som jeg håper vi bare får se sporadisk i serieinnspurten. I kveld spilte Arsenal som et lag.

 

De to første kan jeg si meg enig i, men Wilshere kan og har vist at han ikke står noe tilbake for sånn Arteta framstod i dag i hvert fall. Må skru av tven jeg altså, jeg greier ikke høre på Bratseth lenger. Hadde de ikke byttet kamp der nå, så tror jeg faktisk jeg skulle sendt inn en klage hvis Bratseth hadde sagt noe mer...

 

Edit: Feilquote

Link to comment
Share on other sites

 

De to første kan jeg si meg enig i, men Wilshere kan og har vist at han ikke står noe tilbake for sånn Arteta framstod i dag i hvert fall. Må skru av tven jeg altså, jeg greier ikke høre på Bratseth lenger. Hadde de ikke byttet kamp der nå, så tror jeg faktisk jeg skulle sendt inn en klage hvis Bratseth hadde sagt noe mer...

 

Edit: Feilquote

 

Det er nesten som at jeg sender inn klage uansett. Frustrerende å høre på når Arsenal gjennomfører en såpass god kamp som i dag. Hadde det vært visa versa og det hadde vært et tysk lag som hadde gjennomført en lignende nesten-sensasjon, så hadde det laget blitt hyllet pga den defensive tryggheten og taktikken.

Og er enig ang. Wilshere, han hadde nok hevet aggressiviteten og tempoet framover i banen om han hadde spilt i dag, klart bedre enn både Arteta og Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Vi var periodevis gode å presse høyt. Det må tas med videre i PL. Fortsatt en del utslåing av armer når ballen mistes, men når man ser at det tar 3 sekunders innsats for å få motstanderen til å slå en dårlig pasning framover så er dette noe vi måååå ta med videre i spillet. Dette er den ene tingen Barca gjør bedre enn alle andre. Når de mister ballen så er det press, med en gang. Det holder med et par sekunder. Bare så lenge at motstanderen må spille støtte eller slå en blind langpasning

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle mister respekt for Bayern, og jeg kommer definitivt til å sende en mail til viasat der jeg uttrykker min misnøye med studio og hvilken elendig innsikt de viser i både spillet og lagene. De har absolutt ikke peiling på noe som helst og jeg kan ikke skjønne hvordan de kan lede et studio som skal presentere fotball i verdensklasse når de er så middelmådige selv. Men jeg synes også at Arsenal gjør en fantastisk kamp, ikke spillemessig men når det kommer til både moral og innsats! Jeg er utrolig stolt over å væreg Arsenalsupporter hver eneste dag, men kvelder som dette overgår resten. Jeg synes hele laget med unntak av 1-2 stk kjemper som løver for å få resultatet de trenger og de var så nære, så nære.Wenger traff flott med både lagoppstilling og taktikk og jeg har en følelse at Bould har vært sentral i oppbyggingen til kampen når det gjelder det defensive. Jeg har vært en kritiker av Fabianski, men idag fremstår han som autoritær og sikker, selv om han ikke ble satt på de enorme prøvene. Men er det en spiller jeg ble skuffet over så er det Walcott..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...