Jump to content

2013.03.13 Bayern Munchen B


gunnersfan

Recommended Posts

Lool virker som om planen er å bruke B-laget i kveld. Flere aviser melder at vi skal hvile de beste spillerne.

 

Fabianski

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Coquelin - Rosicky - Ramsey

Walcott - Giroud - Chamberlain

 

?

 

Når jeg ser over dette laget så er selve ironien at jeg mener dette er et bedre balansert lag enn hva vi som regel stiller med (minus stopperparet hvor Koscielny/Vermaelen ytterst sjeldent funker). Vi har fart, teknikk og spillere som klarer å føre ballen. Samt at vi har en del fart i midtbaneleddet koblet med spillere som ofte vet begrensningene sine.

 

For å være ærlig så tror jeg at dette laget (hvis Wenger stiller med det selvfølgelig) faktisk kan sparke en del fra seg fremover såfremt ikke Giroud har nok en av-dag på topp og Chamberlain har litt rytme i beina.

 

Er av en eller annen grunn litt optmistisk i dag. Selv om jeg ikke liker signalet Wenger gir så tror jeg faktisk at et lag med flere av våre b-spillere kan sparke litt ifra seg da de har noe å bevise. Det optimale ville vel vært for spillere som Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Coquelin, Ramsey, Rosicky og Chamberlain å vise at de kan gjøre noe førstelaget faen ikke klarer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply
Trist, meget trist spør du meg.

 

amen! Ja, dette er trist, en slags endelig bekreftelse på hvor dårlig det står til med klubben, og hvor lavt man har latt seg synke... Og til de som synes jeg krisemaksimerer, så har du rett Rocky, Arsenal har blitt et lag som kan tape for alle.

Link to comment
Share on other sites

Til pokker med hele CL da ! Hva skal vi i CL å gjøre egentlig ? Bare gi opp ? Stille med damelaget fordi man skal spare spillere som har hatt 10 dager fri ?

Da er vi med i CL bare for å hente potten. La heller Spurs få sjansen denne gangen,slik at fansen og laget kan få lide til høsten når de ser hvor dette har endt hen. Ikke bare er vi dårlige å spille fotball,men vi er pokker ta feige også. Gi opp 2 kampen fordi de må hente noen mål ? Da vet vi at ting er gått fryktelig galt.

 

Skal la reservene få sjansen,men går dette til ...... så bør noen sende Wenger ut som rev i neste jakt når fiffen skal kose seg.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool hadde 45 minutter på seg til å score 3 mål i Istanbul i '05. Vi har 90 minutter på å score like mange borte mot Bayern. Et B-lag vil være direkte skammelig - og selve Beviset for alle dem som mener at økonomisk profitt er altoverskyggende i dagens Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Laget i følge arseblog på twitter:

Arsenal: Fabianski, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Rosicky, Walcott, Cazorla, Giroud

 

Det er vel på mange måter så toppet vi får det med nåværende skadesituasjon, så da er det bare å krysse fingrene for ett mirakel på Allianz Arena i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Husker godt jeg satt meg ned i fjor for å se returoppgjøret mot AC Milan. Ingen forventninger og alle var egentlig bare sure og bitre, på samme måte som man er i dag. Det endte med en av de beste Arsenalkampene jeg har vært vitne til, og bare marginer gjorde at vi ikke slo ut Milan da.

 

La oss i det minste håpe på et mirakel her i kveld, håper på en tidlig scoring og en arbeidsinnsats vi kan være stolte av i etterkant. GOYG!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...