Jump to content

2013.03.13 Bayern Munchen B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Giroud jobbet som vanlig skjorta av seg, men han mangler mye teknisk og taktisk. Fatter ikke hvorfor han gjentatte ganger fyrer løs fra 35-40 meter når vi er i ferd med å skape overtall. Holdt på å slå hull i veggen da han nok en gang forsøkte på dette i går.

Helt enig, dette er noe jeg irriterer meg mest over med ham. En ting er å prøve på langskudd, men det er bare tåpelig når han har 2-3 spillere med seg og vi som du sier er i ferd med å skape overtall. Leder man 4-0 mot slutten av en kamp er det OK å avslutte angrep på den måten. Men ikke i slike situasjoner han pleier å gjøre det i.

Link to comment
Share on other sites

Bayern was kept scoreless at Allianz Arena for the first time in four seasons.

 

Read more: http://www.3news.co.nz/Arsenals-Szczesny-counting-cost-of-error-filled-season/tabid/415/articleID/290503/Default.aspx#ixzz2NeinnVhU

 

Det varmet mitt hjerte å lese en positiv artikkel om Fabianski. Jeg husker da jeg var på Armoury og kjøpte Fabianskidrakt for noen år siden. Jeg er fortsatt såra over at han som skulle trykke drakta måtte snu seg for å se hvordan Fabianski staves.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det varmet mitt hjerte å lese en positiv artikkel om Fabianski. Jeg husker da jeg var på Armoury og kjøpte Fabianskidrakt for noen år siden. Jeg er fortsatt såra over at han som skulle trykke drakta måtte snu seg for å se hvordan Fabianski staves.

 

BE

 

Og jeg ler enda ;)

Link to comment
Share on other sites

Det varmet mitt hjerte å lese en positiv artikkel om Fabianski. Jeg husker da jeg var på Armoury og kjøpte Fabianskidrakt for noen år siden. Jeg er fortsatt såra over at han som skulle trykke drakta måtte snu seg for å se hvordan Fabianski staves.

 

BE

 

Og jeg glemmer ikke den gangen jeg møtte deg og Orakelet på Gunners pub, og du holdt på å få pilsen i vrangstrupen når du hørte sangen de hadde på Fabianski :P

 

I motsetning tl deg har jeg aldri hatt troen på Fabianski. Mye på grunn av det han viste på treningsleiren i Bad Waltersdorf tre sommere på rad, samt at det virket som han lenge slet med psyken. Men jeg mener han bør få sjansen resten av sesongen, da WS ikke har levd opp til det han viste for et par sesonger siden. Han har ikke stagnert, han har faktisk tatt flere steg tilbake. Det jeg så av Fabianski mot Bayern var positivt, og det virket som han skapte trygghet hos forsvarerne også

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Fabianski burde få spille sesongen ut, men det jeg frykter er at hvis han presterer rimelig godt de siste 10 kampene så kommer han til å droppe å kjøpe en ny keeper. Jeg har alltid syntes Lukasz virker som en veldig artig fyr, men jeg som Kim har egentlig aldri hatt troen på at han ville bli en toppkeeper.

 

Når det gjelder Szczesny så får vi se hvordan det går, men jeg er enig i alle som sier at han har tatt flere skritt tilbake. Husker jo han slutta med twitter og greier for å konsentrere seg om fotballen istedet, men ironisk nok har han bare blitt dårligere siden den gang.

Link to comment
Share on other sites

De sjekker vel nøye at de staver Szczesny riktig også, men det er forståelig.

 

De stemmer ikke. De har jo ferdiglapper med navnene skrevet på for de aller fleste spillerne. Fabianski var ikke en av dem.

 

Kim, settingen den gang gjorde at jeg valgte å ikke dra en keeperdiskusjon da :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det varmet mitt hjerte å lese en positiv artikkel om Fabianski. Jeg husker da jeg var på Armoury og kjøpte Fabianskidrakt for noen år siden. Jeg er fortsatt såra over at han som skulle trykke drakta måtte snu seg for å se hvordan Fabianski staves.

 

BE

Altså, det samme skjedde med meg og Wilshere... Ikke visste de engang nummeret hans, de måtte bekrefte at det var nr 19! Så det er ikke bare fabianski i hvert fall ;)

Link to comment
Share on other sites

Altså, det samme skjedde med meg og Wilshere... Ikke visste de engang nummeret hans, de måtte bekrefte at det var nr 19! Så det er ikke bare fabianski i hvert fall ;)

 

Det må være lenge siden, altså før han ble kjent

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...