Jump to content

Barclays Under-21 Premier League


termax

Recommended Posts

Pussig at Oxlade spilte, syns jeg. Når kan Diaby være tilbake for førstelaget? Swansea neste uke?

 

City! Kampen spilles på Søndag, altså 4 dager til, han fikk også bare 65 minutter. Om planen ikke hadde vært å bruke han til helgen så hadde han nok spilt hele kampen. Så spares han i Swanseakampen, og er klar for å dominere brua!

 

Så får han en hamstring, og er ute til Oktober 2013.

Link to comment
Share on other sites

 

City! Kampen spilles på Søndag, altså 4 dager til, han fikk også bare 65 minutter. Om planen ikke hadde vært å bruke han til helgen så hadde han nok spilt hele kampen. Så spares han i Swanseakampen, og er klar for å dominere brua!

 

Så får han en hamstring, og er ute til Oktober 2013.

 

Tipper hamstringen holder han ute i 3 uker, men idet han skal hoppe opp på behandlingsbordet så får han en hofteskade som gjør at han er "3 weeks away" helt til preseason starter igjen, men man må huske: Han er ikke injuryprone.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det som sier han ikke er injury prone Stefan?

 

Wenger sa det senest i sommer. Har også sagt det tidligere ved et par anledninger, men han innrømmet jo i høst at Diaby faktisk ikke taklet profesjonell fotball. Så for meg er det rett og slett uforståelig om det satses på at Diaby skal holde seg skadefri nå atter en gang.

 

Ellers mener jo Diaby selv at han ikke er skadeutsatt også. Priceless.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det som sier han ikke er injury prone Stefan?

Han selv? Mener jeg leste et intervju med ham på arsenal.com. Der forklarte han at hovedgrunnen til at han har vært utenfor laget så lange perioder var den ankelen som ble kvestet i 2006. Ikke at han var porselen. Sikkert endel sannhet i det, men når han ryker på en slem strekk++ et par uker senere, ble uttalelsen latterliggjort.

 

Intervjuet er fjernet fra arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...