Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Utrolig kjedelig . En av de vi merker mest at ikke er på banen, og med en ramsey som e helt utav form blir savnet enda større . På tide å hente Jack hjem fra lån ?

Jeg vil vel svare nei på ditt spørsmål av to grunner.... så vidt jeg vet er Jack på et avtalt sesonglangt utlån, noe som gjør at klubben ikke kan kreve han hjem fra utlånet. I tillegg så er jeg usikker på om Jack er løsningen. Det er relativt tydelig at Ramsey ikke er løsningen på våre "problemer" , men jeg klarer rett og slett ikke å se hvor Jack skal spille i dagens lag. Han har nok enkelte "Cazorla-kvaliteter", men han har egentlig heller ikke overbevist i den rollen hos oss i par med en DM.

Link to comment
Share on other sites

Jack uten skade har vært bedre enn ramsey alltid utenom monstersesongen.. det er iallefall min mening

Bedre enn Ramsey, kan jeg være enig i, men om han den rette erstatteren for Cazorla (på kort/lang sikt) er jeg mer usikker på.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg savner også Santi og er i stor grad enig med deg, med unntak av hans betydning når han ikke spiller spesielt godt ;D .

 

Selv om vi nok får glede av Santi når han engang blir klar, så er nok hans tid i klubben over (kanskje allerede etter neste sesong) så der er (snart) på tide å finne en ny "Santitype" eksternt eller hvis mulig internt. Jeg ser dessverre ingen i dagens A-tropp som kan dekke hans kvaliteter i boks til boks rollen. Det er egentlig litt utrolig at denne "lille" karen også klarer å gjøre en ganske bra defensiv jobb når han spiller litt bak vår "offensive" midtbane. Det muligens beste alternativet i dag er hvis Xhaka og Coq kan fungere godt sammen med en (litt mer disiplinert) Xhaka som den mest offensive av de to.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Selv om det ikke er offisielt bekreftet så tyder medieomtalene på at Cazorla sin skade trenger betydelig lenger tid for å leges. Ryktene sier at han ikke kommer tilbake denne sesongen.

 

Santi sine skadeproblemer pluss det faktum at han har blitt en "godt voksen" mann tilsier at det er meget sannsynlig at han ikke kan påregnes som en spiller som kan spille mye hvis han kommer tilbake.

Dette forsterker behovet laget har for å få inn en ny spiller i denne posisjonen neste sesong.

 

Jeg håper at vi får se Santi tilbake neste sesong, men da vil det slik jeg ser det som en "supervikar" (i flere posisjoner) og ikke en som er fast i vår første-ellever.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Visstnok ute hele 2017-18 sesongen om ikke mer. Han er nok dessverre ferdig som fotballspiller. Utrolig synd. Santi er/var en helt fantastisk fotballspiller.

 

Håper Wenger henter inn en erstatter for han. Pdd. har vi ingen spillere som er i nærheten av hans spillestil (ikke at det finnes flust av disse i verden akkurat).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Debido a unas molestias en el tendón que llevaba arrastrando los ultimos dias, he tenido que volver a pasar por el quirofano. Toca retrasar la fecha de vuelta a los terrenos de juego, mantengo la ilusión y motivación para volver a disfrutar de mi gran pasión, el futbol.#football

Translated from Spanish by Bing

 

Some discomfort in the tendon that had dragged the last few days, I have had to undergo surgery. It is delaying the date of return to the playing fields, I maintain the illusion and motivation to enjoy my great passion, soccer. #football

 

 

Jeg sier ikke at vi aldri får se Cazorla mer i Arsenaldrakten igjen, men med de store problemene han har hatt med akillesen og nå med et nytt "inngrep" så kan jeg ikke lenger se han som et potensielt fast inventar på Arsenallaget.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Dette er triste nyheter. Skulle gjerne ha hatt han med videre. Like høy som brodern men herregud for en fantastisk spiller han var på sitt beste.

 

Flytt tråden til nostalgi (og Arsene Wenger tråden også)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette er triste nyheter. Skulle gjerne ha hatt han med videre. Like høy som brodern men herregud for en fantastisk spiller han var på sitt beste.

 

Flytt tråden til nostalgi (og Arsene Wenger tråden også)

 

BE

 

HAHAHAHA.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...