Jump to content

Santi Cazorla


bjornage

Recommended Posts

Syntes alltid at Cazorla har jobbet knallhardt, men det blir vel kanskje mer synlig siden han er milevis unna toppform og jobber hakket hardere defensivt for å kompensere for det?

 

Han sliter en del for øyeblikket hvertfall og jeg syntes ikke det er riktig av Wenger å prøve å "spille" han gjennom det som han gjør for øyeblikket. Tror han kunne trengt et par kamper på benken slik at Rosicky fikk spille litt. Pdd. så tror jeg det bare gjør vondt verre å la han spille så mye.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Santi har alltid jobbet tilbake og jobber hardt i hver eneste duell. Tror han vil ha godt av en pause etterhvert, men tror ikke Chelsea og City-kampene er rette kamper å sette han ut av laget for uansett hvor lite han har produsert i år er han en av våre beste spillere og viser det glimtvis. De glimtene han viser er også bedre enn alle andre vi kan sette inn i hans posisjon klarer.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er veldig habilt å kunne sette inn Rosicky. Ikke idéelt å han ute på kanten, men i motsetning til hvordan Cazorla for det meste spiller nå så klarer han å dra av et par mann og sette fart mot mål. Det gjør ikke Cazorla for tida annet enn når han drar av et par menn i Arsenal sin banehalvdel.

 

Begge to er gode alternativer, men syntes Rosicky er et ess i ermet så lenge han er skadefri og i forholdsvis god form. Han sørger alltid for å øke tempoet i spillet vårt og der er også Santi litt ødeleggende for tida da han gjerne vil ha ballen i beina og bruker litt tid mens Rosicky elsker en-touch og er veldig bevegelig uten ball.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kult bilde, men naturligvis fullstendig politisk ukorrekt av en profesjonell utøver. Så har han bedt om unnskylding til Tottenham.

 

og btw, Pires styrker sin legende-status! Han har jo lagt opp, så han kan gjøre som han vil! ;)

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis Cazorla kommer på banen i 2.omgang, så må Wenger være blind. Elendig omgang. Hadde vært bedre med Gnabry og Rosicky enn Cazorla og Podolski!

 

God målgivende. Utenom det var det nok en svak match av Cazorla

 

Jeg synes generelt sett at veldig mange goonere er for kritiske til sine egne og hyller andre lags spillere for mye. Personlig syns jeg Carzola hadde en glimrende annen omgang. Les gjerne linken RastaPinky har lagt ved over (som er for forrige måned).

 

F. eks så ser jeg at mange hyller Negredo og jeg er enig i at som oftest spiller godt. Men, er det noen som har sett Giroud spille like elendig som det Negredo gjorde i går? Vi har vært imponerende stabile i år. Vi har knapt spilt noen supre kamper, men har levert godt i uke etter uke, slik som vår utskjelte franskmann på topp.

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

Endelig en god mnd av han. Har ventet litt på han iår, men gledelig at det nå ser ut å løsne. Vel fortjent denne mnd.

Husker noen i Twitter-feeden på TV2 skrev noe om at han hadde sagt at han heller ville spilt for Arsenal enn Real Madrid og Barcelona før vedkommende kom med en sarkastisk kommentar om at han ikke ville fått en eneste kamp for noen av de. Santi er en toppspiller når han har dagen, men det tar av og til litt tid å komme seg etter slike skader, spesielt når lagrollen din er helt forandret fra fjoråret.

 

Jeg mener han er en kvalitetsspiller, men jeg føler at han er alt for keen på ballen og søker altfor lite bakrom. Til tross for disse manglene(Jeg mener, han er jo helt klart en ballsøkende playmaker mer enn en ving) så kan han jo gjøre kunststykker som dette. Vil beholde han, men føler at vi trenger et bakromsalternativ på vingen i tillegg til Walcott og da vil han jo risikere å havne mer på benk. Redd Draxler blir mer av det samme som han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Jeg ser ikke bort i fra at 1. april som "deadline" kan være ønsketenking fra Cazorla sin side.... Vi får kanskje se Cazorla på banen før sesongslutt, men jeg tror ikke vi skal sette vår lit til at det er han som skal redde sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

×
×
  • Create New...