Jump to content

Pre-season 2012


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

http://www.youtube.com/watch?v=wLME1FJfYtI&list=UUxvXjfiIHQ2O6saVx_ZFqnw&index=1&feature=plcp

 

Målet.

 

Godt å se Jenkinson fortsatt har innleggsfoten i orden. Bra løp av Lansbury også.

 

Edit: Forbanna dritt de draktene - trodde jeg likte dem, men i kampsituasjon ser det ut som om hele laget er kapteiner. De stripene på ermene hører absolutt ikke hjemme der!

Link to comment
Share on other sites

Brendan ‏@AFC_93

Gervinho, Meade, Santos, Ganbry, Djourou, Olsson, Angha, Ebecilio, Harovic all training now should play in the match in a min

 

Brendan ‏@AFC_93

Aneke, Bartley all training now

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å kunne notere en seier. Damian Martinez og Carl Jenkinson roses og Henri Lansbury scoret et typisk Lansbury "dukk opp" mål.

 

Håper vi får mange typiske Lansbury mål i årene framover!

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å kunne notere en seier. Damian Martinez og Carl Jenkinson roses og Henri Lansbury scoret et typisk Lansbury "dukk opp" mål.

 

Lansbury er herlig da. Er en grunn til at jeg har hatt lyst til å se han få en rotasjonsrolle i laget i et par sesonger nå.

 

Ellers var visstnok Eisfeld elendig. Spilte dog litt dypere enn vanlig og sammen med Eastmond som er langt ifra imponerende..

Link to comment
Share on other sites

Yay.

 

Det virker forøvrig som om Coquelin har byttet nummer fra 39 til 22. Så det her om dagen på bildene Arsenal.com la ut av treningene og i dag så spilte han også med nummer 22 på drakta.

Link to comment
Share on other sites

Når vi er inne på de spillerne som nå har retunert vil jeg si det fakisk er en veldig god tropp vi innehar for øyeblikket. Spesielt fremover har vi enormt med strenger å spille på. Kommer jo ikke til beholde alle, men det er mange jeg føler kunne fortjent en ny sjanse og som jeg er sikker på at ville ha tatt den og stortspilt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.flickr.co...hoto_7589726964

 

Alle spillere skal være tilbake på Colney nå. På bildene her ser vi blant annet Arshavin, Song, Miyachi, Bendtner og en særdeles gråhåret Robin Van Persie. Han må ha hatt en stressende ferie.

 

Litt rart å se et par av de i Arsenaltøy.

Ingen spesielle rukter rundt Bendtner og Arsjavin. Betyr kanskje at de blir.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...