Jump to content

Olivier Giroud


mmaelan

Recommended Posts

Giroud ble tatt ut til Frankrikes VM-tropp. Det ble ikke Lacazette.

 

Ganske tellende for meg er at dette var Lacazette sin første sesong i Arsenal og Premier League. Han spilte med en skade i en god stund før han ble operert og var ute i 2 måneder. Allikevel i en sesong hvor både han og laget under presterte så scoret han allikevel 14 mål i ligaen. Giroud sine to beste sesonger i Arsenal endte han på 16 mål i ligaen. Lacazette er en bedre spiller på alle måter minus hodespillet.

 

Giroud passer systemet til Dechamps bedre enn Lacazette. Det er den eneste grunnen til at Giroud er med. Er en grunn til at Dechamps hadde med seg Gignac i EM for 2 år siden også. Han digger høye targetmenn.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gratulerer til Giroud for FA cup triumfen, heller Olly enn Alexis for å si det sånn.

 

Helt enig. Unner Giroud en FA Cup langt mer enn Alexis.

 

Japp, 1milliard pogba bomma på heading alene 5m fra mål. Var mitt høydepunkt

 

Helt sykt hvor mye Mourinho har ødelagt han.

 

Jepp, Gjør ingenting at Fabregas var med på lasset i tillegg. Heller Conte enn Mourinho.

 

Heller alle andre enn Mourinho. Ufyselig fyr og verdens kjipeste fotball.

Link to comment
Share on other sites

 

Helt enig. Unner Giroud en FA Cup langt mer enn Alexis.

 

 

Helt sykt hvor mye Mourinho har ødelagt han.

 

 

Heller alle andre enn Mourinho. Ufyselig fyr og verdens kjipeste fotball.

That sums it all up!

 

© Martin Tyler etter at Bould(!) sender en perfekt vekta gjennombruddspasning til Adams(!!) som goalla en utsøkt scoring mot Everton og sikret tittelen i 1998.

Litt digresjon som bakgrunn for setningen min der altså.

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

That sums it all up!

 

© Martin Tyler etter at Bould(!) sender en perfekt vekta gjennombruddspasning til Adams(!!) som goalla en utsøkt scoring mot Everton og sikret tittelen i 1998.

Litt digresjon som bakgrunn for setningen min der altså.

Would you believe it!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Giroud lager mål for Chelsea av og til , god hodespiller , og så lar vi det være med det. Skal vi ha inn noen offensive spillere så kan vi vel legge listen litt høyere en Giroud. Det holder med Luiz og Willian fra Chelsea i denne omgang. Men ,om jeg skulle ha valgt mellom Laca og Giroud så hadde det blitt sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...
34 minutes ago, Verminator5 said:

...og der hanket han jaggu meg inn en Serie A-triumf og. Fikk han også en FA-cup med Chelsea?

Jepp. I 2017/2018. 

2 runner ups bak oss og Leicester. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...