Jump to content

Olivier Giroud


mmaelan

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 491
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En spiller med spennende ferdigheter, men det er men. Sansynligheten for at Persie ikke er å finne i klubben sesongen 2012/13, den blir vel rimelig stor med to store offensive spillerkjøp. Podolski og Giroud inn, uten at Persie går ut..... tvilsomt.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg trygg på at både M'Vila og Giroud signerer for oss. Vil i så fall være to meget gode signeringer, beholder vi RvP vil vi for alvor kjempe om PL-tittelen neste år.

Skule ønske jeg var så optimistisk som deg! Tror vi maks får en av dem, sannsynligvis Giroud som er den av de jeg har minst lyst på.

Link to comment
Share on other sites

En spiller med spennende ferdigheter, men det er men. Sansynligheten for at Persie ikke er å finne i klubben sesongen 2012/13, den blir vel rimelig stor med to store offensive spillerkjøp. Podolski og Giroud inn, uten at Persie går ut..... tvilsomt.

Kan også være et tegn på at Wenger endelig har skjønt hvor viktig at de spillerne med kvalitet som kommer inn også har rutine. Hvis man i tillegg tenker seg at Chamakh, Bendtner, Vela og kanskje Walcott, hvis han ikke forlenger kontrakten, forlater skuten i sommer så er de to offensive spillerkjøpene et MÅ HA tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Kan også være et tegn på at Wenger endelig har skjønt hvor viktig at de spillerne med kvalitet som kommer inn også har rutine. Hvis man i tillegg tenker seg at Chamakh, Bendtner, Vela og kanskje Walcott, hvis han ikke forlenger kontrakten, forlater skuten i sommer så er de to offensive spillerkjøpene et MÅ HA tilfelle.

Lønna til Giroud trenger ikke ligge så veldig mye høyere enn det noen påstår at Chamakh, Bendtner og Vela har, Bendtner har vel visstnok 52 000£, Vela 50 000£ og Chamakh 60 000£, om vi kvitter oss med de tre så regner jeg med at vi har nok til lønna til Giroud og Podolski. Det mange glemmer er at lønn kjapt overstiger overgangssum for du binder deg ofte for 3-5 år med god lønn når du signerer en bra spiller. Vi vil ha råd til å bruke en del denne sommeren om vi får shippa ut Vela, Bendtner, Chamakh, Diaby, Arshavin, Denilson, Squillacci, Almunia og Djourou også videre uansett om vi får mye penger for dem, for vi har penger i banken, problemet er at vi også har lovet bort mye penger for framtiden i form av disse kontraktene. Noen av disse er på vei bort, Almunia har alt forsvunnet, sånn som jeg ser det er det måten vi bør få inn penger på i sommer.

 

Å selge noen som er ettertraktet(VP, Song, Walcott) burde ikke være et alternativ i alle fall. Vi får sannsynligvis ikke kvittet oss med alle og siden Podolski ryktes å tjene rundt en million i uka(det dobbelte av almunia) kan vi regne med at vi må selge en annen spiller for å få fullverdig finansiert Podolski sin lønn i kontraktstiden

Link to comment
Share on other sites

En spiller med spennende ferdigheter, men det er men. Sansynligheten for at Persie ikke er å finne i klubben sesongen 2012/13, den blir vel rimelig stor med to store offensive spillerkjøp. Podolski og Giroud inn, uten at Persie går ut..... tvilsomt.

Her er vi helt enige vieira04. Kan dessverre ikke se for meg at Wenger satser på å ha tre så gode spisser i laget samtidig. Det er lov å håpe, men jeg tviler....

Link to comment
Share on other sites

Her er vi helt enige vieira04. Kan dessverre ikke se for meg at Wenger satser på å ha tre så gode spisser i laget samtidig. Det er lov å håpe, men jeg tviler....

 

Podolski på venstre, van Persie bak Giroud?

Link to comment
Share on other sites

Du hadde et bra poeng der... ...men så kom "Jeffers" :)

Jeffers var overvurdert og et dårlig kjøp, men han ble vel kjøpt inn når vi allerede hadde de andre og kosta vel en del millioner pund, synes det er trist at vi signerte Jeffers når Rooney kom gjennom et par år senere, presterte å si til vennene mine at Rooney var den nye Jeffers husker jeg. Poenget er: Vi hadde kvalitetsspillere på spissplass, men Wenger valgte likevel å legge ut en betydelig sum for enda en spiss.

 

For å ta venstrebackposisjonen i tillegg så hadde vi jo Sylvinho, Cashley og Van Bronckhorst en stund selv om Gio mest sannsynligvis ble hentet inn som midtbanespiller.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

L'equipe sier de personlige betingelsene med Giroud snart er ferdigforhandlet, og at handelen kan bli fullført i løpet av uka. 12 millioner euro. QPR har tilbudt han mer lønn, men han har litt vett i skallen og vil spille for Arsenal og Wenger.

Link to comment
Share on other sites

L'equipe sier de personlige betingelsene med Giroud snart er ferdigforhandlet, og at handelen kan bli fullført i løpet av uka. 12 millioner euro. QPR har tilbudt han mer lønn, men han har litt vett i skallen og vil spille for Arsenal og Wenger.

Den dagen spillere velger QPR framfor oss....*grøss*

Link to comment
Share on other sites

Kan virke som overgangen kan bli klar allerede i dag. Den personlige avtalen skal allerede være på plass og Arsenal skal ha møtt Girouds klausul om maksimal overgangssum. Transfer-vinduet i Frankrike åpnet i dag, og det er ventet at mange klubber i Frankrike kommer med flere offentliggjøringer iløpet av ettermiddagen og kvelden.

Link to comment
Share on other sites

Enig Bjornage, når BBC melder ting har de normalt god dekning så jeg regner med at det er meget stor sjanse for at dette er korrekt. Jeg har ikke sett en hel kamp i det pågående mesterskapet, men får vel følge Frankrike framover da jeg ikke har sett Giroud spille enda. Håper han får et innhopp eller to i det minste.

 

 

Arsenal set to sign Olivier Giroud for £12m from Montpellier

By David Ornstein BBC Sport

Arsenal are close to completing a deal to sign Montpellier striker and France international Olivier Giroud for £12m.

The Gunners are expected to confirm the 25-year-old's arrival this week.

Manager Arsene Wenger intends to play him alongside fellow new signing Lukas Podolski and Dutch striker Robin van Persie in a front three.

The 6ft 3ins forward, who was an unused substitute in France's 1-1 Euro 2012 draw with England, scored 21 goals in his club's run to the Ligue 1 title.

 

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18425253

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...