Jump to content

Etterlyser moderator-teamet


vieira04

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Til moderatorene........

 

På sikt så kan kanskje en av dere vurdere å plassere tråden for Unai Emery som "pinned" i Arsenal-seksjonen her på forumet (og så eventuelt på enda lenger sikt også "unpinne" tråden for professoren? Den blir vel snart som Nostalgi å regne :genius: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook.

I helga rann det over. Då meldte eg meg ut av sida (men kraup tilbake dagen etter). Så kom eg på det - Gunners-forumet er løysinga! Så, no har eg logga meg inn her for første gang på gudane veit, og har kosa meg med å lese gjennom dei ulike trådane, og har innsett det:

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook. 

Facebook er død. Lenge leve forumet!

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Balsnes said:

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook.

I helga rann det over. Då meldte eg meg ut av sida (men kraup tilbake dagen etter). Så kom eg på det - Gunners-forumet er løysinga! Så, no har eg logga meg inn her for første gang på gudane veit, og har kosa meg med å lese gjennom dei ulike trådane, og har innsett det:

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook. 

Facebook er død. Lenge leve forumet!

Amen brother!?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Balsnes said:

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook.

I helga rann det over. Då meldte eg meg ut av sida (men kraup tilbake dagen etter). Så kom eg på det - Gunners-forumet er løysinga! Så, no har eg logga meg inn her for første gang på gudane veit, og har kosa meg med å lese gjennom dei ulike trådane, og har innsett det:

Eg hatar Arsenal Norway på Facebook. 

Facebook er død. Lenge leve forumet!

Welcome back!

Link to comment
Share on other sites

Facebook er som Facebook pleier å være. Kommer det til uenigheter klikker motsetningene mot hverandre. Det er ingen forståelse, det er kun min mening og ingen annen. Det er faktisk enkelte der som ikke takler meninger fra medsupportere. Det er litt kjipt men jeg tipper nesten alle Facebook fan sider er slik. Nesten utrolig hva enkelte klarer å lire av seg av hersketeknikker, mobbing og utdriting for å fremme sin egen mantra. 

 

Her inne føler jeg vi får mer sagt vår mening selv om ikke andre er enig uten det overnevnte. Selvsagt kan det gå en kule varmt under kamptrådene her også, men det er til å leve med. Det er alle de andre trådene som gir det kvalitet. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde den samme følelsen, Balsnes, den korte tiden jeg var inne på FB-forumet. Siden jeg ble "fed-up" så raskt så slapp jeg behovet for å krype til korset og melde meg inn igjen ?.

-----------------------------------------------------------------------------

Når det gjelder uenighet her på forumet, så er det faktisk en særdeles viktig del for at et slikt forum skal fungere, men den uenigheten skal være relativ saklig. Det må være lov å gjøre noen små overtramp i en opphetet situasjon så lenge en også har evnen til å innse sine "feil" når diskusjonen ikke lenger er så het.
Jeg tror nesten at noe av min beste tid her på forumet var da aktiviteten totalt sett var relativt lav og mye av det jeg var innblandet i var en diskusjon med Tapapa der vi var meget uenige om mye rundt Wenger. Det var på langt nær en opphetet diskusjon, men det var klare meningsforskjeller og det er viktig på et forum. Det finnes knapt nok noe kjedeligere enn ett forum der alle er enige og forumet fremstår som en "sekt".

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Polljen said:

Jeg hadde den samme følelsen, Balsnes, den korte tiden jeg var inne på FB-forumet. Siden jeg ble "fed-up" så raskt så slapp jeg behovet for å krype til korset og melde meg inn igjen ?.

-----------------------------------------------------------------------------

Når det gjelder uenighet her på forumet, så er det faktisk en særdeles viktig del for at et slikt forum skal fungere, men den uenigheten skal være relativ saklig. Det må være lov å gjøre noen små overtramp i en opphetet situasjon så lenge en også har evnen til å innse sine "feil" når diskusjonen ikke lenger er så het.
Jeg tror nesten at noe av min beste tid her på forumet var da aktiviteten totalt sett var relativt lav og mye av det jeg var innblandet i var en diskusjon med Tapapa der vi var meget uenige om mye rundt Wenger. Det var på langt nær en opphetet diskusjon, men det var klare meningsforskjeller og det er viktig på et forum. Det finnes knapt nok noe kjedeligere enn ett forum der alle er enige og forumet fremstår som en "sekt".

Heilt einig! Det eg blir så forbanna på er alle desse oppgulpa som kjem under og i etterkant av kampane. På forumet her, så tek folk seg meir tid til å formulere eit gjennomtenkt innlegg, istaden for å fyre i veg mot alt og alle. Samtidig klarer eg ikkje heilt å melde meg ut.. Eg blir nesten litt fascinert over alt folk klarer å lire av seg, og det blir litt som eit sosialantropologisk studium. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...