Jump to content

Etterlyser moderator-teamet


vieira04

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Charlie George er moderator.

Gratulerer med 3 poeng i tippligaen Verminator. Er ikke du en Mjøndøling?

 

BE

Hva i all verden fikk det til å tro at jeg var Mjøndøling? For øyeblikket er jeg som Københavner å regne. Vokste dog opp i Indre Østfolds dype skoger.

Link to comment
Share on other sites

Over to døgn siden "Charlie" herjet med spam her inne og fremdeles ingen mods som har ryddet opp. Godt det har stoppet opp, ellers ville det vært overfyllt i alle forumseksjoner. Det er mer urovekkende at ikke moderatorene snapper det opp i løpet av to dager. Men som en annen sa over her, så er det heldigvis lite å utsette på forumkulturen ellers, og det er jo positivt.

Link to comment
Share on other sites

Siden det tydeligvis bare er en håndfull supportere igjen som synes at dette forumet fremdeles har livets rett så er det jo normalt ikke så mye å gjøre for moderatorer/internettansvarlig her, men hvis noen av dere "tilfeldigvis" skulle kikke innom forumet ;D så håper jeg inderlig at det ikke lenger er et "rykte" at Chambers og Ospina skal til Arsenal. Kanskje er det på tide å flytte de to trådene fra kategorien Rykter og over til kategorien Arsenal der de hører hjemme :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så rart at dette forumet sliter når forumet er låst og ingen admin er aktiv med å utvide forumet, ergo det er kun vei. Nemlig nedover.

Det er helt greit at forumet er låst. Et åpent forum vil i stor grad slite med useriøse debattanter der enkelte (mange?) som ikke er supportere vil delta og gjøre sin del for å skape ett utrivelig forum.

Forumet er for supporterklubbens medlemmer og det er helt greit for meg, men det virker samtidig at en del av de tidligere debattantene har "flyttet" over til supporterklubbens facebook-forum. Jeg var inne der en kort periode i høst, men for meg så var FB-delen et uoversiktlig/rotete område der enkelte "fraksjoner" av supporterene i enkelte poster bedrev det jeg vil kalle en "usmaklig hersketeknikk" ovenfor de som hadde et annet syn på enkelte ting i klubben. Fordelen med et slikt forum som dette i motsetning til FB er at en tråd kan leve i mange år, men på FB er diskusjonene mer i "nuet" og tråder har kort levetid.

 

Sånn generelt i "forumverden" så virker det som at det er et naturlig frafall av etter hvert og samtidig så har Facebook (dessverre) har tatt over mye av diskusjonene om det nå gjelder fotball eller andre emner.

 

Jeg trives her på forumet, men jeg ønsker selvsagt at både gamle og nye medlemmer ville være mer aktive her og at det skal være stor nok takhøyde til å ha relativt saklige diskusjoner uansett om vi er for eller mot det som diskuteres. Men hvis aktiviteten forsetter å dale slik den har gjort de siste par årene så blir det til slutt et tidsspørsmål om når det for supporterklubben ikke lenger er verdt å bruke penger på å bruke penger på å holde forumet i live. Hvis forumet "dør ut" så er ikke FB er alternativ for meg, så da skal jeg nok fungere godt som en "vanlig" supporter som bruker mindre tid på nettet i den sammenheng, men forhåpentligvis så vil flere av våre medsupportere etterhvert gå lei av FB-delen og vende tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Facebook (dessverre)

Kan se mange positiver og negativer med Face, å skrive med eget navn gjør nok folk mindre atale mot andre, men personlig liker jeg ikke bruke Facebook mer. Når jeg var i den gruppen var det dessuten altfor mye spam, Facebook er ikke like organisert som forumet og jeg likte ikke folket som hang der.

Link to comment
Share on other sites

Kan se mange positiver og negativer med Face, å skrive med eget navn gjør nok folk mindre atale mot andre, men personlig liker jeg ikke bruke Facebook mer. Når jeg var i den gruppen var det dessuten altfor mye spam, Facebook er ikke like organisert som forumet og jeg likte ikke folket som hang der.

Jeg har ingen prinsipielle problemer med Facebook, og for meg fungerer den så lenge jeg setter "grenser". Jeg godtar bare ett fåtall av venneforespørslene ( i utgangspunktet kun familie, venner og kollegaer). Å skulle sitte med 3-400 "venner" som flere av mine "venner" gjør ville gjort meg gal, jeg irriterer meg allerede merkbart over de som litt for ofte skal legge ut diverse gullkorn o.l.

Gruppene (forumene) der inne fungere og fungerer ikke. Arsenal fungerte ikke for meg, lokale forum for det området jeg bor fungerer godt.

 

Facebook er OK, det er med det som med det meste ellers der det gjelder å ikke bli avhengig av det ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har det virkelig enda ikke vært noen å ryddet opp? Håper mod tar seg sammen eller at vi får utnevnt en av de mer erfarne brukerne til mod snarest. Ospina og Chambers er vel fortsatt rykter mens Vermaelen har tråd i "Arsenal" og all spammen er der fortsatt..

Link to comment
Share on other sites

Har det virkelig enda ikke vært noen å ryddet opp? Håper mod tar seg sammen eller at vi får utnevnt en av de mer erfarne brukerne til mod snarest. Ospina og Chambers er vel fortsatt rykter mens Vermaelen har tråd i "Arsenal" og all spammen er der fortsatt..

Der er jo forsåvidt erfarne brukere som står oppført i lista over moderatorer, men aktiviteten denne sesongen fra den kanten har vært minimal. Etter nyttår så er det to av de som har gjort noe "aktivt" her på forumet, sist for knappe to måneder siden. Når det gjelder internettansvarlig som vel er den som oppnevner nye moderatorer, så skal vi tilbake til midten av september sist år for å spore aktivitet.

Selvsagt kan det være at de ofte er innom og ser på hva vi gjør, det er det vanskeligere å "spore" antar jeg.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg beklager at jeg ikke har hatt mulighet til å være like aktiv her lenger. Jeg har nå flyttet postene som er nevnt her, som bør flyttes. Jeg vil gjøre de endringene som må til (som jeg har tilgang til) så lenge de nevnes i denne tråden den neste tiden.

 

Jeg sender en mail til internattansvarlig hvor jeg oppfordrer til å utnevne nye moderatorer som kan har tid, lyst og interesse til å gjøre en god jobb her den neste tiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...