Jump to content

RastaPinkys Betting, Stats og Funfacts


termax

Recommended Posts

 

Han dreper kampene for begge sider altså. :P

 

Tja, vi har altså fire trepoengere på rad i PL i de kampene Diaby har vært involvert i siden begynneslen av februar. At han dreper vårt angrepsspill ser jeg på som en stor overdrivelse, men det er klart at han kan bli mer besluttsom. Og han kan bidra ennå mer når vi nærmer oss 16-meteren. Han virker ikke helt matchfit men det rå talentet hans tillot ham å dominere midtbanen mot et meget pasningssterkt Swansea. :yinyang:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

 

Tja, vi har altså fire trepoengere på rad i PL i de kampene Diaby har vært involvert i siden begynneslen av februar. At han dreper vårt angrepsspill ser jeg på som en stor overdrivelse, men det er klart at han kan bli mer besluttsom. Og han kan bidra ennå mer når vi nærmer oss 16-meteren. Han virker ikke helt matchfit men det rå talentet hans tillot ham å dominere midtbanen mot et meget pasningssterkt Swansea. :yinyang:

 

Du kunne ikke la meg spøke litt altså. Jækla festbrems! >_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sesongen hittil har vært preget mye av Wenger-out og rop om krise. Jeg har lest at laget ble sykmeldt her for en tid tilbake. En ganske klein metafor, men OK. Litt senere leste jeg advarsler om å ikke friskmelde laget. Hvor er vi nå? Nærmer vi oss aktiv sykemelding?

 

Jeg er klarer over at enkelte leger er slepphendte og lett påvirkelige, men de som har satt krisediagnosen på Arsenal slår det meste. Forbigående forkjølelser kaller jeg sånt. Ta 2 dispril og en konjakk. Godt nytt år!

 

Friskmelding, anyone?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Hehe. Du tviholder på det halvtomme glasset, ja. ;D

 

Tør jeg spørre hvilke lag i PL som ikke er sykmeldte i din verden?

 

Spørsmålet er ikke om glasset er halvfullt eller halvtomt.

Spørsmålet er innholdet i glasset øker eller minker i forhold til egne forutsetninger.

Det har ikke noe med noen andre i PL å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oddsen på neste sesongs vinner av PL har begynt å røre på seg. De første par månedene har Arsenal stått til 17 i odds. Etter gårsdagens lekestue mot de regjerende FA-cupmesterene er den sunket til 16. http://www.oddscheck...t-season-winner

 

Løp og kjøp!

Jeg vil tro den oddsen stiger etter hvert som Chelsea henter Mourinho og Pelligrini blir offisiel som City manager, samtidig som de forsterker og vi kun forhåpentligvis rydder litt i stallen... Hvis jeg skulle satt penger på Arsenal ville jeg ventet et par måneder

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro den oddsen stiger etter hvert som Chelsea henter Mourinho og Pelligrini blir offisiel som City manager, samtidig som de forsterker og vi kun forhåpentligvis rydder litt i stallen... Hvis jeg skulle satt penger på Arsenal ville jeg ventet et par måneder

 

Tja, der tenker vi litt ulikt ;D . Våre tre hovedutfordrere til PL-tittelen starter sesongen med ny manager. I mine øyne taler det i vår favør. Vi har en enestående mulighet til å beholde de aller fleste gode spillerne våre + et par forsterkninger. Kontinuitet i spillerstall og ledelse trumfer både dyre spillere og managere. Tror jeg. Håper jeg.

Link to comment
Share on other sites

 

Tja, der tenker vi litt ulikt ;D . Våre tre hovedutfordrere til PL-tittelen starter sesongen med ny manager. I mine øyne taler det i vår favør. Vi har en enestående mulighet til å beholde de aller fleste gode spillerne våre + et par forsterkninger. Kontinuitet i spillerstall og ledelse trumfer både dyre spillere og managere. Tror jeg. Håper jeg.

Ja, vi får se! Det er jo å håpe at det blir sånn, selv om jeg tror overgangen i United blir veldig myk...

Link to comment
Share on other sites

Oddsen på neste sesongs vinner av PL har begynt å røre på seg. De første par månedene har Arsenal stått til 17 i odds. Etter gårsdagens lekestue mot de regjerende FA-cupmesterene er den sunket til 16. http://www.oddscheck...t-season-winner

 

Løp og kjøp!

 

Jeg ser nå at jeg har jugd. O_O . Oddsen er fortsatt 17. Hadde glemt å skifte fra 'fractional' til 'decimal'.

Link to comment
Share on other sites

Fra Martin Tylers faste spalte:

 

Per Mertesacker and Laurent Koscielny are unbeaten in their last 17 starts together for Arsenal, winning 10 and drawing seven. They have conceded just four goals in their last 11 Premier League starts and not more than one goal in a game since November.

 

Så flinke de er.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Steve Harper la opp etter en lang karriere som inbytter med å få en ball i balla og en i trynet som i tillegg gikk inn. Har du ,RastaPinky, noen funfact som viser en mindre glamorøs måte å avslutte en ikke-glamorøs karrier på?

Link to comment
Share on other sites

Steve Harper la opp etter en lang karriere som inbytter med å få en ball i balla og en i trynet som i tillegg gikk inn. Har du ,RastaPinky, noen funfact som viser en mindre glamorøs måte å avslutte en ikke-glamorøs karrier på?

 

Haha.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...