Jump to content

Smått og stort i Premier League


49 unbeaten

Recommended Posts

Artig å følge Mark "Fulham did not match my ambition" Hughes' karriere..

 

Resultatene til QPR denne høsten, efter den sommerhandelen, må være en av de dårligste managerprestasjonene i PL noen sinne!

 

Mark Hughes må være blant de dårligste managerene noensinne generelt sett. Et prakteksempel på at en god spiller ikke kvalifiserer til det å være en god manager.

 

QPR har lett en stall som burde gjøre at de havner i midtsjiktet. Istedet så er de den eneste klubben i England (helt ned til 6 divisjon) som i årets sesong fortsatt ikke har vunnet en ligakamp. Rett og slett latterlig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hughes lever fortsatt godt på suksessen han hadde med Blackburn. Han tok over et nedrykkstruet lag, gjorde mange smarte kjøp og leverte noen strålende sesonger. Ikke glem at han fikk David Bentley til å se ut som den neste David Beckham og spillere som Benni McCarthy og Roque Santa Cruz til å bøtte inn mål - alt for småpenger. Han skal få mye ros for jobben han gjorde der.

 

Etter det har det i tur og orden gått nedover. QPR har vært helt vanvittig dårlige i år, men det hindrer nok ikke Hughes fra å få en god jobb i en annen PL-klubb i løpet av det neste året.

Link to comment
Share on other sites

Det forundrer meg hvordan Martin O'Neill kan ha et såpass godt rykte. Han er selve kongen av middelmådighet, forhåpentligvis vil de som ønsker han som fremtidig Arsenal-sjef komme på bedre tanker.

 

Først og fremst Leicester tiden med seier i 97 og 00 i ligacupen (og finale i 99), treble i Celtic første året og en heidundrende artig UEFA-cup som endte med tap i finalen i 2003. OK start i Villa, men deretter nedtur.

Før han overtok Celtic så var han jo både favoritt til å overta Leeds og ikke minst Man U når alle trodde SAF skulle gå av med pensjon. Fremtidig Arsenal-manager? Håper ikke det slik fotballen har utviklet seg

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil som sagt ikke ha han til Arsenal, og er utrolig lite imponert over hva han har fått til i Sunderland. Men man kan beskylde O`Neill for mye, men at han skal ha noe som helst skyld for de økonomiske problemene i Villa er vel drøyt all tid det er en lang tids historie. Og var resultatene hans i Villa egentlig så dårlige hvis man ser hva Villa har prestert de siste 20 årene?

 

Angående Leicester så var det først og fremst Peter Taylor (og deretter forsøksvis redningsaksjon ved Dave Bassett/M Adams) som førte klubben nedover (evt de presterte mer som forventet av en klubb som Leicester) til nedrykk.

Nedrykket kombinert med at det ble en drastisk nedgang i tv-inntektene i championship det året (ITV ble satt under adm tidigere det året, før det hadde det vært ganske gode TV-penger selv i championship), høye lønninger og nye Walker Stadium ga klubben et solid skudd for baugen, tvilsomt om man kan legge skylden på O`Neill for det også?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Råttent gjort av Lpool å spille videre der igrunn, når Dzeko ligger nede såpass lenge.

Ingen årsak til at Dzeko skal ligge nede når han ikke var skadet. Det som er råttent er at verken linjedommer eller hoveddommer fikk med seg at han blir sparket og revet ned. At han i etterkant får gult kort for munnbruk blir bare en bekreftelse på latterlig dømming.

Link to comment
Share on other sites

Ble det ikke sagt at det er dommer som vurderer om spillet skal stoppes? Og at dette er kun ved hodeskade eller mistanke om annen alvorlig skade?

Det er dommeren som skal stoppet spillet ja. Det at man spiller ut ballen når en motstander ligger nede er noe som henger igjen fra gammelt av. Vet i alle fall at Wenger oppfordrer sine spillere til å spille helt til dommeren sier stopp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dean Saunders har ennå ikke vunnet som Wolves-manager - og de ligger nå under streken. Jeg synes det fortjener en kommentar. Ikke minst sett i lys av tullebukken Karl Henrys kommentarer:

 

– Guttene liker den nye manageren. Han er en god leder, og hadde vi hatt ham ved sesongstarten hadde vi vært i andre ende av tabellen.

Jeg tillater meg et hahahaha. Nei vent, jeg mener MUAHAHAHAHA

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Brian McDermott er ferdig i Reading

 

Litt trist. Gjort en flott jobb i Reading selv om ikke alt har gått etter planen i Premier League. At han ikke får sitte ut sesongen skjønner jeg ikke. Er altfor sent til at en ny manager kan komme inn og ha en større sjanse til å redde klubben enn det McDermott selv ville hatt..

Link to comment
Share on other sites

Enig. Og hvor attraktiv er en jobb som manager i Reading nå, med stor fare for nedrykk med den syltynne stallen? Merkelig, merkelig, merkelig!

Vil vel tro at en ny manager er linet opp allerede og at denne har hatt noe som for eieren framstår som en bedre plan for hvordan plassen skal reddes enn det McDermott har. Eierne av klubbene er jog stortsett businessmennesker og løsningen de er vant til er jo å bytte sjef når det går dårlig.

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...