Jump to content

Smått og stort i Premier League


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hva skal man si om dette? A blessing in disguise? Selvsagt skulle jeg sett Arsenal i aksjon på den største helligdagen som er laget, men totalt sett kan vell en utsatt kamp i det hektiske juleprogrammet være til lagets beste. Vi får lengre hvile mellom kampene og bedre restitusjonstid samt at skadesituasjonen vår ikke akkurat er på topp for tiden...
Link to comment
Share on other sites

Hva skal man si om dette? A blessing in disguise? Selvsagt skulle jeg sett Arsenal i aksjon på den største helligdagen som er laget, men totalt sett kan vell en utsatt kamp i det hektiske juleprogrammet være til lagets beste. Vi får lengre hvile mellom kampene og bedre restitusjonstid samt at skadesituasjonen vår ikke akkurat er på topp for tiden...

 

Er vel snakk om å utsette 1 dag er det ikke? Mener å ha lest det et sted. Aftenposten kanskje

Link to comment
Share on other sites

Stakkars Dann, må si jeg humret litt når jeg leste saken første gang dog. Glad det ikke er meg. Angående kampen får vi den sikkert igjen SNART, dvs senere i D

desember eller i januar, vil nok bare føre til et enda travlere kampprogram senere, men kanskje det er en blesing in disguise likevel? Kan hende kampen blir utsatt til vi får igjen flere av spillerne vi savner mest pdd.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på godbiten Blackburn - Bolton. 0-2 til pause. Sjelden har jeg hørt og sett en mer hatsk stemning fra et hjemmepublikum mot egen manager. Da mål nummer 2 gikk inn var det nesten så gamle Ewood Park raknet under lyden av ukvemsord. Helt vilt. Og det fra supporterne som lovet å stille seg bak laget de neste to kampene (WBA og Bolton)... For hans egen del håper jeg han er arbeidsledig i morgen tidlig. Stakkars mann.

 

Phil McNulty så det samme:

 

"No matter what passions are aroused by football, watching Kean stand alone in the dugout with the abuse of thousands ringing in his ears made for an uncomfortable experience. Once Davies opened the scoring after five minutes the mob ruled - Reo-Coker's second was simply the cue for even noisier revolt.

 

From "Stand Up If You Hate Kean" to "You're Getting Sacked In The Morning" (from both sets of fans), to unfurled banners calling for manager and owners to leave town and finally some Rovers colours flung in his direction at the final whistle, it was unrelenting. The argument goes that supporters pay their money and have the right to air their opinion, but even seasoned observers felt unease at an individual coming under such a barrage.

 

It is a hard heart that could not feel for Kean in the poisonous atmosphere that pervaded Ewood Park."

 

Og Harry Redknapp:

 

"I have never seen it like that."

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Noen som vet om dette er en faktisk hendelse? Hadde ledd meg i hjel om jeg var på kamp i såfall!

http://vglive.no/#match=10004199


    • 7
    • En høne eller en hane er løs på banen. Wigans keeper jager og fanger den når den går i nettet! Til stor jubel fra publikum.

 

Hanen var ikledd en liten blackburndrakt også. Fantastisk underholdning. Nå nylig rett etter pausen løp en tilskuer gjennom halve banen for å rive sesongkortet sitt i biter og kaste det foran Steve Kean. Full Texas i Blackburn nå.

 

Var på Ewood Park og så Blackburn - Man Utd for noen uker siden, og jeg kan bekrefte at stemningen i byen er noe dyster. Stor kontrast fra turen jeg var på i Newcastle dagen i forkant.

Link to comment
Share on other sites

To hete kandidater for manager of the year.

 

- Roberto Martinez for atter en gang å lede et great escape. 12 poeng av 15 mulige mot Liverpool, Man Utd, Chelsea, Arsenal og Newcastle i innspurten sikrer ny kontrakt. Imponerende!

 

- Steve Kean for å holde Blackburn-skuta flytende helt til nest siste serierunde. Det på tross av at "hans egne" har sunget "Kean out" og "Stand up if you hate Steve Kean" nesten hele sesongen. Det toppet seg i dag da "supportere" løp inn på banen og kastet ting efter ham da kampen var ferdig. Sjelden har noen manager hatt vanskeligere arbeidsvilkår!

 

Martinez' feiring ved scoringen var for øvrig en hedersmann verdig! Svært edruelig og kollegial.

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

Trist å se en fin klubb som Blackburn gå under på den måten. Ødelagt av eiere som ikke aner hva de gjør, styrt av grådige agenter med en spillergruppe som ikke er interessert i å spille for klubben.

 

Blackburn ødela ryktet sitt for min del, da de spilte Stoke-fotball uten innkast hysteri for noen år siden. Taklinger med eller uten ball i sikte, albuer, og usympatiske managere ved sidelinja. Nei; endelig er de nede. :)

Link to comment
Share on other sites

Til tross for min begrensende begeistring for Fat Sam og antifotball så må jeg si at dette er en trist dag for engelsk fotball. Ikke fordi Rovers mister tilgangen på kirsebærspisingen med de store, men fordi nok en klubb blir et offer for utenlandske eiere med null begrep om hvordan en fotballklubb skal drives. Det hele er nesten litt tragikomisk. Indiske fjærkrespekulanter kommer inn og sparker en resultatgarantisk av en manager og erstatter han med en uerfaren nikkedukke. Få måneder senere har klubben gått fra å være en stabil middelhavsfarer til å være en dumpekandidat med forseglet championship-skjebne.Prikken over i`en ble satt da av alle ting ei høne, altså et fjærkre, entrer banen i Rovers-bekledning. Den samme dagen som nedrykket er et faktum. Den samme dagen som høneselgernes skakkjøring av klubben lider den verste konsekvens.

 

Utrolig! Tenk hvilke frustrasjon Rovers-fansen må føle. Herrejemini!

Link to comment
Share on other sites

Nå nylig rett etter pausen løp en tilskuer gjennom halve banen for å rive sesongkortet sitt i biter og kaste det foran Steve Kean. Full Texas i Blackburn nå.

Dårlig statement å komme med i 36.runde, hadde han gjort det etterhalvspilt sesong hadde det vært bra, men Blackburn har jo maks en hjemmekamp igjen så kortet er ikke så mye verdt uansett..

Link to comment
Share on other sites

Til tross for min begrensende begeistring for Fat Sam og antifotball så må jeg si at dette er en trist dag for engelsk fotball. Ikke fordi Rovers mister tilgangen på kirsebærspisingen med de store, men fordi nok en klubb blir et offer for utenlandske eiere med null begrep om hvordan en fotballklubb skal drives. Det hele er nesten litt tragikomisk. Indiske fjærkrespekulanter kommer inn og sparker en resultatgarantisk av en manager og erstatter han med en uerfaren nikkedukke. Få måneder senere har klubben gått fra å være en stabil middelhavsfarer til å være en dumpekandidat med forseglet championship-skjebne.Prikken over i`en ble satt da av alle ting ei høne, altså et fjærkre, entrer banen i Rovers-bekledning. Den samme dagen som nedrykket er et faktum. Den samme dagen som høneselgernes skakkjøring av klubben lider den verste konsekvens.

 

Utrolig! Tenk hvilke frustrasjon Rovers-fansen må føle. Herrejemini!

 

det siste her er dagens understatement. Stesønnen min er Blackburn-supporter, en (u)vane han fikk under storhetstiden til Shearer & co. Han er mildt sagt frustrert og forbanna i dag. Forbanna på at supportere har blitt sviktet av eierne som lar klubben synke på denne måten. Og han frykter dette bare er starten på en ond spiral og at Rovers følger i fotsporene til klubber som Leeds og Portsmouth. For oss som ikke støtter Blackburn er ikke det i seg selv noen bekymring, men du har helt rett i din "analyse" Bergkampboy at det er noe fundamentalt galt når det kommer inn utenlandske eiere og nærmest ødelegger fotballklubber på denne måten. Naturligvis kan klubber rykke ned med engelske eiere også, men det er sjelden vi ser en så fullstendig manglende evne til å se problemene og vilje til å gjøre noe med dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner. Egenskapen "engelsk" som før, ifølge noen, betydde at de jobbet hardere en andre som ikke hadde denne såkalte egenskapen. Nå er det få som argumenterer for british grit, og fokuset flyttes til egelsk eierskap, som tydeligvis er mer etisk og langsiktig.

 

Jeg mener det første er vrøvl, det siste også.

Link to comment
Share on other sites

Var vel i 37. Runde dette ble gjort, når Rovers har igjen 1 kamp - og den spilles på brua i London. Så tidspunktet var vel siste sjanse...

Korrekt, trodde feilaktig at Blackburn hadde en kamp mindre, men det betyr jo bare at papiret var verdiløst, elendig protest. Kean har hatt et elendig lag å jobbe med og levert greit, hadde Blackburn-fansen ikke gått inn for å ødelegge kunne de blitt i PL

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...