Jump to content

Per Mertesacker


Balsnes

Recommended Posts

Det er meg ei enormt stor glede å ynskje Per velkomen til klubben!

Ovegongssummen skal ligge på £10 mill og lønna på £80.000 i veka.

 

Per starta karriera i Hannover før han flytta til Werder Bremen i 2006. 142 kampar og 12 mål seinare tek han no turen til London og Emirates.

For det tyske landslaget har han spelt 75 kampar.

 

Kryssar fingrane for at han blir ein stor suksess!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Et kjøp efter mitt hjerte! Tysk landslagsstopper med 75 landskamper. Og han er ennå bare 26.. Nye kvaliteter å bli kjent med for dagens Arsenal. Det er helt sikkert.

 

Arsenal's new centre-back Per Mertesacker comes to the aid of his boyhood club in their hour of need.

 

"When Per Mertesacker was growing up he and his two brothers would travel to visit his aunt who lived in England. The three were obsessed with football and their priority was making sure they each came home with a Premier League team’s shirt. Mertesacker came back to his home near Hanover with an Arsenal shirt and he supported them ever since.

 

Since emerging onto the football scene in Germany in 2004, Mertesacker has spoken affectionately of Arsenal and now, with just a year left on his contract with Werder Bremen, the 26-year-old is about to make good on those childhood ambitions."

Link to comment
Share on other sites

Herlig. Har trua på at Mertesacker blir en solid og stabil stopper for oss!

 

Jeg fryktet at stortapet og hetsen ville gjøre AW enda mer innbitt på å bevise alle feil, men heldigvis har han åpnet

sjekkheftet og attpåtil hentet "rutinerte" spillere. Må innrømme jeg er meget usikker på om vi tiltross for de siste kjøpene klarer å tilrive oss en CL- plass

Link to comment
Share on other sites

Den signeringen jeg er mest fornøyd med. En høy og bånnsolid bauta som jeg

har etterlyst lenge. Herlig.

At han også er en Gooner fra før hjelper også bra.

Nå begynner vi virkelig å bli tette baki der.

 

Sagna Mertesacker Vermaelan Santos

 

Må bli en fryd for WS å spille bak disse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...