Jump to content

Newcastle United


Arsenalboy93

Recommended Posts

Newcastle United

 

Newcastle_United_Logo_svg.png

 

 

Etablert:

Newcastle East End: 1882

Newcastle United: 1892

 

Profesjonell fra:

Newcastle East End: 1889

 

Aksjeselskap:

Newcastle East End: 1890

Newcastle United: 1895

Newcastle United Plc: 1997

 

Draktfarger:

Hjemmedrakt: Svart- og hvitstripet trøye, svarte shorts, svarte sokker

Bortedrakt: Svart trøye, svart shorts, svarte sokker.

 

Kallenavn:

The Magpies

 

Stadion:

St. James's Park

Kapasitet: 52.000

Banen: 110 x 73 yards

 

Hovedsponsor:

Northern Rock

 

Utstyrssponsor:

Adidas - beløpet er hemmelig, men det er Adidas' største enkeltkontrakt.[/b]

Link to comment
Share on other sites

Rart valg av lag ja. Helt klart god nok for en bedre Premier League klubb ala Everton/Villa/Fulham.

 

Det virker som det er mye uro i den stallen for øyeblikket. Kan poste noe Joey Barton skrev nå nylig på sin twitterprofil (@@Joey7Barton):

Great player, leader, captain, person, trainer and mostly a friend for life. Devastated to see him SOLD! #mejoseandjonasnext

 

Er dette et rop etter å bli solgt fra Barton? Jose and Jonas next kan virke som det er "stjerneflukt" fra Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg har forstått det så kjører Newcastle ett knallhardt lønnsregime. Forsto det slik at Nolan ville ha bedre betalt og hvis West Ham er løsningen så sier det vel litt om hva Ashley er villig til å betale

Link to comment
Share on other sites

Jeg har akkurat sett Joey barton på Sky Sports i dress og flosshatt og det er noe av det mest malplasserte jeg har sett. HAHAHAHAHA måtte le noe jævelig. Han så ut som han var på kostymeprøve for Oliver Twist :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis de holder på Jose Enrique og Joey Barton, vil det ikke overraske meg i det hele tatt om Newcastle klarer en plassering innenfor topp 8 neste sesong.

 

Jepp, men det tror jeg er lite sannsynlig. Uansett om Barton og Enrique forsvinner tror jeg de kan bite godt fra seg med Ben Arfa, Marveaux, Cabaye og Demba Ba. Kan forøvrig ikke skjønne hvorfor de solgte Nolan når Barton allerede var på god vei ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Vært en utfordrer i år, men rakner nå mot Fulham, vil nok fortsatt være med, men Fulham har spilt herlig den lille tiden jeg har sett på(Etter Frimpong sin skade, rundt 12 min med andre ord) og rundspilt et dårlig Newcastle lag.

 

Dempsey og Zamora er kanskje middelmådige, men de har også en x-factor som vi kunne trengt i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Andreomgangen i dag viser hvor viktig en spiller som Tiote er for Newcastle, og som jeg gjerne skulle hatt i Arsenal.

Tiote er spilleren med tredje fleste balltap i PL og det som defensiv midtbanespiller,vil helst ikke se han i Arsenaldrakten, heller Mulumbu i såfall.

Link to comment
Share on other sites

Newcastle blir nok fpr små til noe annet enn EL.

Vi har nok max fire utfordrere til topp-4. MU, Tottenham, Chelsea og kanskje Liverpool.

 

Manchesterlagene kommer til å gjøre opp om de to øverste plassene på tabellen.

 

Deretter er det tre Londonlag som skal gjøre opp om plassene 3,4 og 5. Tror ikke Liverpool er istand til å holde følge.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er hakket verre enn oss, Newcastle er to hakk verre og har en tynn stall. Står mellom oss og Chelsea på 4.plassen og jeg er stygt redd at Vilas Boas vil få det til bedre etter januarvinduet er stengt.

Kommer litt an på.

Vi har som Wenger påpeker mange spillere på vei tilbake. Kanskje overasker han til og med og handler en spiller eller to.

Nøkkelkamp blir hjemmekampen mot Chelsea. Og så må vi slutte rote, men det bør vel de også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Helt utrolig at et lag som spilte i Championship for snaut to år siden nå virker å være et bedre lag enn oss. Attpåtil får de tilbake Demba Ba fra ACN samt sin nye signering Papiss Cissé til neste kamp. De har også Tioté som kommer tilbake senere i måneden. Ufattelig hva Alan Pardew har klart å bruke pengene de mottok for Carroll til. Cabaye, Ben Arfa, Demba Ba, Papiss Cisse, Santon og Obertan er alle gode spillere (med unntak av Obertan kanskj). Særlig de første 4-5 holder et meget høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tok hvertfall ikke feil av Cissé. Herregud for en dødelig spiller han er innenfor boksen. Står med 2 mål mot Swansea i en kamp hvor Newcastle ikke har skapt en dritt. 2 målet var bare en ufattelig avslutning..

Link to comment
Share on other sites

Var i Newcastle forrige uke og så kampen mot Liverpool. Fy fader for en elektrisk stemning det var på St. James' Park, tok tilogmed meg selv i å både kjefte, juble og synge på Newcastles vegner! Unner virkelig Newcastle en sesong i Champions League (på bekostning av Spurs/Chelski selvfølgelig). Riktignok var klubben veldig heldig med å få så drøyt mye penger for Carroll, penger de har disponert utrolig godt.

Link to comment
Share on other sites

Tok hvertfall ikke feil av Cissé. Herregud for en dødelig spiller han er innenfor boksen. Står med 2 mål mot Swansea i en kamp hvor Newcastle ikke har skapt en dritt. 2 målet var bare en ufattelig avslutning..

 

Stakkars Swansea. 19-5 i skuddstatistikken. 8-3 on target.

Link to comment
Share on other sites

 

Stakkars Swansea. 19-5 i skuddstatistikken. 8-3 on target.

 

Er definitivt synd på de.. men de klarer hvertfall å holde seg i Premier League og vil da neste sesong kunne forsterke laget sitt. En spiss burde virkelig være en prioritet for å si det mildt.

 

Ellers er Swansea klart en favoritt (etter Arsenal) i Premier League om dagen. Ufattelig morsomt lag!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Arsenal selv til slutt havner over Newcastle på tabellen, håper jeg de fortsetter å vinne. Det skal litt til at de klarer å ta igjen Tottenham, men Chelsea kan de fint klare og det håper jeg virkelig de gjør. Jeg utelukker såklart ikke at Chelsea tar igjen samtlige av de nevnte lagene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...