Jump to content

Stemningstråden


Arsenalboy93

Recommended Posts

Livet på tribunen og følelsen av matchday er noe som vi alle elsker og verdsetter veldig høyt. Kampene er blir sendt på tv og slikt men, det er ikke noe som kan måle seg med å være tilstede og oppleve kampene live! Derfor synes jeg at det er på høytid med en stemmningstråd. Der man kan legge ut rapporter fra oppholde i fotballens mekka eller legge ut videoer fra stemmnningen på tribunen. For all del rapporter/stemmingsvideoer fra oppkjøringsmatcher er også tillatt.

 

Her er noen Stemmingsvideoer, om det er noen som sitter med noen på PC'en, er det bare å legge dem ut:

http://www.youtube.com/user/JimmyNothing#p/a/u/0/QlictKreJYo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morsomt syntes jeg det var med stadion kamera og banekamera på a.com.

Men nå finner jeg de ikke.

Vet noen hvor de er? Er de borte?

 

Prøvde akkurat å finne de selv.. men det er tydeligvis ikke noe som er med i Arsenal Player.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Skjønner hva du mener men, tror ikke de er bort ?

 

Finner hvertfall ingen steder hvor de kan ligge. De lå under "live" på ATVO tidligere, men Arsenal Player har ingenting som dette. Det er kun schedule, matches, interviews og features. Under features så er det kun forskjellige klipp som kommer opp, men ikke noe "stadium camera" eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt syntes jeg det var med stadion kamera og banekamera på a.com.

Men nå finner jeg de ikke.

Vet noen hvor de er? Er de borte?

 

De er tatt ut av drift frem til 1.august.

Grunnen skal være at klubben selv ønsker å presentere nye spillere på pressekonferanser, uten at noen har "sett" hva som skjer på området før offentliggjøringen. Spesielt denne sommeren, hvor det kommer inne flere nye spillere på øverste nivå....

 

Gjesp......zz...zzz..z...zzzzzz

 

 

(sorry; var bare litt negativ et lite sekund.....)

Link to comment
Share on other sites

De er tatt ut av drift frem til 1.august.

Grunnen skal være at klubben selv ønsker å presentere nye spillere på pressekonferanser, uten at noen har "sett" hva som skjer på området før offentliggjøringen. Spesielt denne sommeren, hvor det kommer inne flere nye spillere på øverste nivå....

 

Gjesp......zz...zzz..z...zzzzzz

 

 

(sorry; var bare litt negativ et lite sekund.....)

Ja da har du oppklart det hele for oss. takk for det.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Om det er noen av forumistene har noen videoer fra Bohemen under FA-cupfinalen, så legg det ut! Makan til stemming på norsk pub skal du lette lenge etter. Gåsehud takter!!

 

Videoer fra pub rundt om i lande er selvfølgelig også lov å legge ut :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Stemningen (min) har gått fra det store høyder og til de dype hav flere ganger det siste året.

 

Det startet med et labert overgangsvindu sommeren 2013 frem til seriestart, forsatte med "katastrofen" mot Villa i første serierunde, før oppturen begynte med kjøpet av Özil i "siste minutt".

Høsten var for meg litt opp og ned, men mest opp. Rundt jul og ut over nyåret så startet nedturen som med noen små oppturer varte til sesongens siste kamp der vi til slutt kunne feire en triumf.

 

Overgangsvinduet sommeren 2014 startet lovende, utgående spillere ble erstattet med kvalitet og vi fikk noe lite ekstra fra Chile. Men så sa det stopp, de siste viktige brikkene lot vente på seg og selv om vi avanserte til gruppespillet så har ikke spillet som laget viser på noen måte imponert. Siste dag av overgangsvinduet ble mer eller mindre ett stor gjesp til vi fikk en ung "mancuian" inn på laget. Humøret var fremdeles meget ambivalent, var dette det rette kjøpet?

 

Ett par dager senere så er stemningen fremdeles litt usikker til sesongen som legger foran meg, men en oppdagelse (av og til er jeg jævla treig med å se sammenhenger) gjør meg plutselig mer oppstemt. Neida, jeg er fremdeles like usikker på sesongen som kommer, men det gikk til slutt opp for meg at kjøpet av Welbeck er den foreløpige men forhåpentligvis ikke endelige slutten på "engelskifiseringen" av Arsenal.

 

Å få nytt engelsk eierskap har jeg slått fra meg for lengst, men når jeg tenker over hvor mange engelske (inkludert en waliser) spillere vi nå har i troppen som er gode nok til å starte i en førsteellever hos Arsenal så stiger stemningen. Vi skal tross alt ikke for mange år tilbake i tiden da en engelsk spiller hos Arsenal var en kuriositet.

 

Så inntil videre så skal jeg holde stemningen høy (relativt) og tenke på: Wilshere, Walcott, Chambers, Gibbs, OX og Welbeck, Og på sikt så vil kanskje en eller flere av våre unge engelske spillere på u-laget øke den engelske kvoten enda mer!! :D

 

PS!! Dessuten så er jo Carl BARE på utlån foreløpig!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 6 months later...

Jeg er uvanlig optimistisk, selv til meg å være, mht kommende sesong. Vi har gjort unna handler tidlig og jeg regner med at Sokratis og Torreira kommer any time soon. Nå gjelder det bare å få Ramsey til å signere enn langtidskontrakt, så ser framtiden utrolig lys ut.

Link to comment
Share on other sites

Aldri hørt deg noe annet enn optimistisk! Og det er jo ikke noe negativt i det :)

 

Har lenge gledet meg til noe nytt! Så ja jeg også ser mer lyst på det. Tror jaggu det blir en innlagt englandstur eller to også kommende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...