Jump to content

Twitter


Arsenalboy93

Recommended Posts

Tenkte at det kanskje er greit med en egen twitter tråd. Her kan man diskutere og legge ut morsomme/interessante twitter meldinger fra enten Arsenal spillere eller andre fotballrelaterte personer.

 

Her er Arsenalspillerne som er på twitter:

@AbouVDIABY

@Nanas08

@Sagnaofficial

@JohanDjourou

@T_Vermaelen05

@53Szczesny53

@jack_wilshere

@Persie_Official

@cesc4official

@_denilson15

Link to comment
Share on other sites

Denne listen inneholder flere spillere fra junior- og a-lag, samt tidligere spillere og andre interessante arsenalpersoner. Flere som er interessant å følge her:

https://twitter.com/#!/Somestupidnick/arsenal-players/members

 

Ellers kan

@OptaJoe

@YoungGunsBlog

@arseblog

m.fl. være interessante

 

Er ganske ny på Twitter, og det er sikkert mange flere som er verdt å følge (...og som jeg følger). Følger ellers en del sportsjournalister, syklister og andre indrettsprofiler. Tar gjerne i mot tips om det er noen arsenalrelaterte som er verdt å følge...

Link to comment
Share on other sites

Kommunikasjonen er bedre på twitter når det gjelder å holde seg oppdatert, MEN facebook er et sosialt nettverk som inneholder alt. Det gjør ikke twitter.

 

Sant at det inneholder alt, men man kan bli jævlig lei alt dette innholdet. Er for mye dritt syns jeg. Og det går an å følge flere kjente fjes, som det finnes en million falske av på FB. Blant annet fotballspillere.

Link to comment
Share on other sites

Sant at det inneholder alt, men man kan bli jævlig lei alt dette innholdet. Er for mye dritt syns jeg. Og det går an å følge flere kjente fjes, som det finnes en million falske av på FB. Blant annet fotballspillere.

 

Heldigvis er det hvertfall lett å bli kvitt ting man ikke ønsker seg på Facebook, men når det gjelder falske profiler så florerer de på Facebook og Twitter, men de er hakket lettere å sile de ut på Twitter fordi man kan se hvor mange "followers" hver enkelt profil har :P

 

Føler nesten man må kombinere Twitter og Facebook, men bortsett fra denne sommeren og i januar så bruker jeg Twitter svært lite. Det blir som regel kun overgangsrykter jeg følger skikkelig med på :P

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis er det hvertfall lett å bli kvitt ting man ikke ønsker seg på Facebook, men når det gjelder falske profiler så florerer de på Facebook og Twitter, men de er hakket lettere å sile de ut på Twitter fordi man kan se hvor mange "followers" hver enkelt profil har :P

 

Føler nesten man må kombinere Twitter og Facebook, men bortsett fra denne sommeren og i januar så bruker jeg Twitter svært lite. Det blir som regel kun overgangsrykter jeg følger skikkelig med på :P

 

Jeg kombinerer begge deler, til chat er det FB. Men det man ikke kan bli kvitt på facebook, er news fra venner som spiller spill, tok dagens phrase, like sider, osv. Nytter ikke å kjefte :P

 

Cesc har vel tid til mye han, ferie nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kombinerer begge deler, til chat er det FB. Men det man ikke kan bli kvitt på facebook, er news fra venner som spiller spill, tok dagens phrase, like sider, osv. Nytter ikke å kjefte :P

 

Cesc har vel tid til mye han, ferie nå.

 

Hvis man trykker på posten og velger å "hide" eller gjemme unna oppdateringer fra spill så slipper man de hvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

Synes Twitter mangler mye av de funksjonene Facebook kan tilby når det gjelder å vedlikeholde sosiale bånd. Allikevel er Twitter så viktig og innflytelsesrikt for bedrifter og deres merkevarebygging/markedsføring. Twitter er jungeltelegrafen og vareprat på steroider. Selv bruker jeg det kun som et supplement for LinkedIn. Eneste jeg får ut av det er networking.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Noen av dere her inne som er aktiv på twitter? Hva heter dere i så fall? ;)

 

Er ikke så veldig aktiv selv, men har tenkt til å bli det kanskje :P (https://twitter.com/#!/havardml er profilen min).

 

Virkelig et nyttig verktøy for å få med seg siste nytt fra omverden raskest mulig. Mye fint å lese der.

 

Har for øvrig tenkt å lage en samleside for alle Arsenal, og Arsenal-relaterte folk på twitter som jeg skal publisere på forsiden, så fint om dere har noen tips.

Link to comment
Share on other sites

Gidder ikke skrive den her, lite aktiv, men følger med intenst! Ingen vits å oppdatere den for ofte når det er tusenvis av Arsenalfans som skriver akkurat det jeg gjør, det interessante er statistikkene før, under og etter kamp og i overgangsvinduet, samt når ting som det med Muamba skjer i dag, godt å kunne følge med på Twitter som oppdateres fortløpende.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som har brukbar oversikt over hvilken twitterkontoer til Arsenalspillere som ikke er falske?

Har en følselse, uten å være 100% sikker, av at disse jeg følger er falske:

 

@E_Eboue

@TRosicky07

@RealRomfordPele

@AndrArshavin23

@MikeIArteta8

 

Kun Arshavin sin av de kan jeg si med sikkerhet er ekte. Eboue, Rosicky og Arteta vet jeg er falske, mens jeg er ganske sikker på at Parlours konto er ekte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...