Jump to content

2011.05.22 Fulham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Var ikke uten grunn til at jeg ville ha Schwarzer forrige sommer med Szczesny som andrekeeper, men Szczesny er allerede langt bedre enn de andre keeperne vi har i laget og slik situasjonen er nå må vi bare satse på Szczesny.

 

Er vel andre deler av laget som sårt trenger forsterkninger..

Link to comment
Share on other sites

Må holde meg til det jeg lærte på kamper når ejg var liten, en ekte fan går aldri før dommeren har blåst, men å se ferdig i dag vil gjøre vondt. De siste månedene HAR gjort vondt sånn generelt(I Arsenal-sammenheng).

 

Jepp jeg ser alltid ferdig kampene uansett.. men fy faen så vondt jeg ofte har etter kampene hvor det går galt. De siste 3 månedene har vært et langt fotballhelvete..

Link to comment
Share on other sites

:ph34r:-->

QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 06:19 PM) 225064[/snapback]

Var ikke uten grunn til at jeg ville ha Schwarzer forrige sommer med Szczesny som andrekeeper, men Szczesny er allerede langt bedre enn de andre keeperne vi har i laget og slik situasjonen er nå må vi bare satse på Szczesny.

 

Er vel andre deler av laget som sårt trenger forsterkninger..

 

Enig angående keeper. Det er andre plasser på banen hvor behovet er langt større. Det kan heller ikke være lett å være keeper med et par av de spillerne som spiller i rekka foran.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig nok er vi enda svakere bakover med Vermaelen på banen. Jaja, aldri har jeg sett et dårligere forsvarslag blandt topp fire i PL. trenger ikke gjøre annet enn å løfte ballen inn eller ta ett løp så henger ikke forsvaret med. De er grusomme alle sammen. Dette er flaut, skammelig og trist.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel bare to seire siden Stokeseieren i februar. Manu og Blackpool. Det er utrolig svakt!!

Statistikken er vel 2-5-4 eller noe sånt, og det er nedrykksform!

 

Hadde vi holdt den formen vi har hatt siden Newcastle kampen hele sesongen ville vi ha ligget på nedrykksplass. Det 3 dårligste formlaget i PL for tiden.

 

Forøvrig må Ramsey/Wilshere av og en spiller som fungerer bedre på kanten komme inn..

Link to comment
Share on other sites

Må holde meg til det jeg lærte på kamper når ejg var liten, en ekte fan går aldri før dommeren har blåst, men å se ferdig i dag vil gjøre vondt. De siste månedene HAR gjort vondt sånn generelt(I Arsenal-sammenheng).

 

Må være den værste sessongen på mange år etter nyttår, nå sier jeg sikkert noe stygt men hadde Wenger vært i Chelsea, Man Utd, Barca eller Real Madrid o.s.v hadde han fått sparken.

 

Det sier jo alt hvor freda Wenger er i Arsenal :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Liverpool, Tottenham, City, United, Chelsea + kanskje noen til er bedre enn Arsenal pr. nå. Hvis Wenger ikke gjør noe ordentlig i sommer, i stedet for de halvveise tingene han pleier, blir det verken Europa league eller Champions League på Arsenal i 2012/13...

Link to comment
Share on other sites

City 2-0 og game over.

 

Det ble jo som forventet. City har kontroll på dette, mens Arsenal fomler i blinde. Synd å si det, men det er vel egentlig greit nok med tanke på en meget dårlig sesongavslutning.

 

Nå skal det prøves med tre bytter på en gang... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Siste 11 kamper:

 

Uavgjort - Uavgjort - Uavgjort - Seier -Uavgjort - Uavgjort - Tap - Seier - Tap -Tap - Tap?

 

11 Poeng av 33 mulige.

 

ETTT poeng i snitt vær kamp!

Hvilket gir 38 poeng på en sesong, altså 2 poeng mindre enn lag rykker ned med nå. Enda verre er det å se på målforskjellen. Har sluppet inn maaange mål siste mnd

Link to comment
Share on other sites

Utrolig nok er vi enda svakere bakover med Vermaelen på banen. Jaja, aldri har jeg sett et dårligere forsvarslag blandt topp fire i PL. trenger ikke gjøre annet enn å løfte ballen inn eller ta ett løp så henger ikke forsvaret med. De er grusomme alle sammen. Dette er flaut, skammelig og trist.

 

 

Det var hardt skyts fra den kanten!

 

Når du tar ord som skammelig og trist i din munn ER det virkelig slik :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Siste 11 kamper:

 

Uavgjort - Uavgjort - Uavgjort - Seier -Uavgjort - Uavgjort - Tap - Seier - Tap -Tap - Tap?

 

11 Poeng av 33 mulige.

 

ETTT poeng i snitt vær kamp!

 

Beviser jo at Forsvaret lekker som en sil uannsett hvem som spiller bak.

 

hjelper ikke å få i gjen vermalen, nei Wenger må skjønne nå at han må kjøpe inn et leder type av øverste hylle til å spille bak, er det som Arsenal har mangla siden Adams gidde seg :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...