Jump to content

2011.05.22 Fulham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Denne omgangen har fortalt meg følgende (som jeg også har mistenkt tidligere)

 

-Det finnes ingen verdige makkere til Vermaelen i klubben

-Chamakh og RvP samme i 4-4-2 kan bli veldig spennende

-Wengers tradisjon med å sette sentrale midtbanespillere på vingen går sjeldent bra. Vi mangler klassiske

vinger!

-En av gamlegutta fra Grahams solide forsvarsfirer må lære dagens forsvarsfirer å jobbe sammen.

-Vi er stort sett best MED ball

-Vermaelens passningsfot og Chamakhs hodestyrke er en giftig kombinasjon. Resten av gutta må ligge tettere

Chamakh når de lange ballene kommer

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Den går jo heller ikke på tv..

 

City leder, kvalikk neste år...

 

Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? :P

 

BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda.

 

Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks.

 

Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om B)

Link to comment
Share on other sites

Hazard og Nzogbia!

 

Enig Ravenghost. N'Zogbia ville ikke vært så dyr og samtidig er han den spilleren i Premier League med mest dribblinger. Godt over 500 i årets sesong. Den nærmeste etter N'Zogbia var vel Nani med rundt 250.

 

N'Zogbia og Hazard hadde vært herlig.

Link to comment
Share on other sites

Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? :P

 

BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda.

 

Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks.

 

Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om B)

 

Ballen går vel i hodet på en cityspiller... Lescott får ballen i hodet, og den lurer seg over keeper.

Link to comment
Share on other sites

Sissoko og Hazard, tror jeg vi sier :P

 

Sissoko er vel strengt talt en helt annen spillertype enn N'Zogbia. Dette gjelder forøvrig alle fotballspillere ved navn Sissoko som jeg er kjent med B)

 

Edit: Jepp N'Zogbia kan spille på både venstre og høyre. Ville vært meget meget god backup/rotasjon.

Link to comment
Share on other sites

Hvor ser du Arsenal kampen da? Sumo? :P

 

BOlten har vært den beste laget i 30 min og har hatt noen store sjangser Elmander klarte ikke skorte fra 7-8 meter skyt rett på Keeper oppe, hadde han satt den ned hadde Bolten leda.

 

Siste 15 har City tatt over og en heldig skoring på hode der det blir ballen går i hode på en BOlten spiller og sprett helt oppe i krysett, lite flaks.

 

Bolten tror jeg klarer å skore værfall et mål i andre om B)

På Stream, pcen min tar maks en stream desverre.

 

Snakket om N'zogbia; vil være en god signering, N'Zogbia og Parker ville vært fine signeringer som er vant til PL. Synd ingen av nedrykkslagene har en superstopper..

Link to comment
Share on other sites

Nært av Nasri!

mye offtopic her idag, men om nedrykka står seg kunne vi hentet Parker, N'Zogbia og Dann for forholdsvis lave priser i sommer. Alle vil kjenne godt til Premier League og ale vil forsterke, kanskje med unntak av Dann, men syns han er god.. Makkeren Johnson er også et alternativ, dominerende stoppere som ikke legger noe i mellom, vil såklart være bedre om Blackburn rykker ned så vi kan få sett på Samba og N'zonzi(194 høy) til billigere priser.

Link to comment
Share on other sites

Nært av Nasri!

mye offtopic her idag, men om nedrykka står seg kunne vi hentet Parker, N'Zogbia og Dann for forholdsvis lave priser i sommer. Alle vil kjenne godt til Premier League og ale vil forsterke, kanskje med unntak av Dann, men syns han er god..

 

Dann er hvertfall bedre enn Squillaci.

 

Enig ang. Parker og N'Zogbia :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...