Jump to content

2011.05.22 Fulham B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Ossen er det med Cesc og Nasri i dag da spiller noen av de? tenker på skadene dems de burde vel nå være klare? de må vi ha skal vi nå ha en mulighet mot et tøft Fulham lag. Vi for håpe da Bolten som egentlig ikke har noe å spille for ikke taper mot City, håper på en U, men tror City går så klart for seier og BOlten kansje ikke gir alt siden de har noe som helst å spille for. Hadde Bolten tjent noe på å vinne så tror jeg City ikke vinner, men siden BOlten ikke vinner på seier er det skummelt at de ikke vil gi alt i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ossen er det med Cesc og Nasri i dag da spiller noen av de? tenker på skadene dems de burde vel nå være klare? de må vi ha skal vi nå ha en mulighet mot et tøft Fulham lag. Vi for håpe da Bolten som egentlig ikke har noe å spille for ikke taper mot City, håper på en U, men tror City går så klart for seier og BOlten kansje ikke gir alt siden de har noe som helst å spille for. Hadde Bolten tjent noe på å vinne så tror jeg City ikke vinner, men siden BOlten ikke vinner på seier er det skummelt at de ikke vil gi alt i denne kampen.

 

Cesc ble det allerede bekreftet tidligere denne uka at vi ikke ville se mer denne sesongen. Nasri derimot skulle gjennom en "late fitness test". Regner også med at han er utilgjengelig eller sitter på benken..

Link to comment
Share on other sites

Fabregas:

"He had a setback on his thigh and he will not play for us anymore this season and not for Spain because he is out for three or four weeks."

 

Samir Nasri:

Clichy, Nasri and Diaby will have tests,” sa Wenger på pressekonferansen.
“If we get one or two to be available we are lucky.”

Link to comment
Share on other sites

Håper Kos kommer inn i laget i dag var en kattastrofe med Squillaci bak der og han gjore også Sagna mye dårligere og usikker, ikke rart Wenger måtte ta av Squillaci etter 1 omg. Vermaelen og Kos i dag håper han er klar fra skade? vi har ikke rå til tap i dag og håper BOlten gidder å gi alt siden de ikke har noe å spille for mot City. Fulham har heller ikke noe å spille for, men tror de vil vinne dette LOndon oppgjøre for fansen sin skyld i siste hjemme kamp.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - Gibbs

Diaby - Wilshere

Ramsey - van Persie © - Nasri

Chamakh

Benk: Lehmann - Walcott - Denilson - Squillaci - Arshavin - Eboue - Miquel

 

Ikke mye å si på det, dog håper jeg det er en mer 4-4-2-tilnærming. Nå får dere gå ut gutta og vise hva som bor i laget. Kan i det minste gi en liten positiv utgang på det som har vært en begredelig periode.

 

Har ikke helt troa, men GUD så glad jeg blir hvis de skyver denne til side!

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg er skuffet over hvordan Wenger oppfører seg med Wilshere. Klager på at han er utbrent og at han står i fare for skader hvis han spiller særlig mye mer, men allikevel stiller han med han uansett.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 04:58 PM) 224994[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Selv måtte jeg ty til en russisk stream gjennom sopcast. Fantastisk bildekvalitet, men det eneste problemet er vel at vel.. de snakker russisk :P

link til den sop'en du er på?

 

Channel - 108934

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 05:09 PM) 225001[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Channel - 108934

 

Sjæl, fint bilde! Tror den er rumensk..

 

Sant, RO er selvfølgelig Romania! Hører ikke forskjell på språkene uansett, men riktig skal være riktig Bergkamp :P

 

Nasri har forøvrig vært usedvanlig frisk. Minner om sånn han var tidligere i sesongen.. tror han faktisk hadde godt av et lite avbrekk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...