Jump to content

Månedens bruker


Arsenalboy93

Månedens bruker: Mai  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Månedens bruker: Mai

 

pokal_1297673026_1297673039.gif

 

 

Etter mye om og men, ente vi opp med månedens bruker!

Første kåring starter mandag 23. Mai og vil bli avsluttet 25. Mai klokka 19.00. Grunnen for at det blir en såpass tidlig kåring er for at vi skal greie å få kåringen med i neste utgave av «The Gunnerspost».

 

Opplegget blir som følger, 21 mai legger jeg ut et utkast, med 10 brukere(mulig færre) som jeg mener skal være med i kåringen. Fra jeg legger ut dette utkast og frem til 23 mai, klokka 09.00, har dere mulighet til å komme med forslag til andre brukere enn de 10 som jeg har på lista, som dere mener burde være med i kåringen.

 

23 mai. Klokka 10.00 legger jeg ut en «avstemming poll», med de finalistene som vi i fellesskap da har kommet frem til. Avstemning vil vare helt til 25 Mai, kokka 19.00. Da har man neste 3 hele dager å avgi sin stemme på og det burde holde.

 

Dette opplegget høres kanskje i overkant komplisert ut, men det er det ikke. Dere skjønner det når det starter.

 

PS: Eventuelle forslag til forbedring på dette opplegget som jeg har kommet med nå, vil jeg ha så fort som mulig. Slik at vi kan få vekk all tvil så tidlig som muling.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 9 2011, 10:16 PM) 223913[/snapback]

Du har lagt utrolig mye jobb i dette hittil TheLegend. Får bare håpe det varer og at brukerene av forumet verdsetter tiden du faktisk har brukt på å få dette til :P

 

Tusen takk ;)

Jeg kan love at jeg kommer til å fortsett med den jobben jeg gjør og kommer til prøve alt jeg kan for å holde denne tråden gående.

Link to comment
Share on other sites

Det blir til at vi starter nominasjonen i morgen og avslutter den 22. Mai klokka 09.00. Da kan selve kåringen Starte klokka 10.00 den 22. Mai og vi kan avslutte den noe tidligere på den 25. Da får Jeg god tid til å sette sammen et skikkelig opplegg som jeg kan sende inn til redaksjonen i The Gunnerspost.

 

 

Håper alle er klare for en skikkelig kåring!

Link to comment
Share on other sites

Grunnet stramt tidskjema i morgen legger jeg ut lista over de nominerte som jeg har kommet frem til, nå:

  • Stefan B
  • pacman
  • Castor
  • Hulken
  • Sir John
  • bergkamp88
  • Verminator5
  • 1bergkamp0
  • Vieira04
  • caribo
  • TheLegend

Dette er som sakt en liste som jeg har kommet frem til og grunnen til at vi har en nominasjon, er for at alle skal kunne være med å bestemme hvem som skal være med i selve kåringen. Derfor håper jeg på at om det er noen DU føler mangler på lista, så skriver du brukerns navn i denne tråden inne tidsfristen 22. mai klokka 09.00.

Link to comment
Share on other sites

Grunnet stramt tidskjema i morgen legger jeg ut lista over de nominerte som jeg har kommet frem til, nå:

  • Stefan B
  • pacman
  • Castor
  • Hulken
  • Sir John
  • bergkamp88
  • Verminator5
  • 1bergkamp0
  • Vieira04
  • caribo

Dette er som sakt en liste som jeg har kommet frem til og grunnen til at vi har en nominasjon, er for at alle skal kunne være med å bestemme hvem som skal være med i selve kåringen. Derfor håper jeg på at om det er noen DU føler mangler på lista, så skriver du brukerns navn i denne tråden inne tidsfristen 22. mai klokka 09.00.

Glem deg selv, TheLegend B)

Link to comment
Share on other sites

Da er Kåringen klar og det er bare å stemme!!

Håper flest mulig deltar, slik at vi får en mest mulig rettferdig kåring.

Minner om at vinneren får navnet sitt i The Gunnerspost, så mye ære står på spill.

 

Lykke til!

 

PS: Det ble litt tull med pollen, siden jeg bare kunne ha 10 alternativer.

Link to comment
Share on other sites

Takk Wilshere, bra du fant det ut såpass tidlig B)

Skal få ordnet dette fortest mulig

 

PS: Der var det fikset. Må beklage ovenfor bergkamp88, som ikke får sitt navn med i kåringen. Om dette er den bruker du mener burde få prisen, må man dessverre stemme på han med et vanlig innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Man må stemme på begge pollene for at det skal bli akseptert. Altså, dvs at alle må stemme på bergkamp88.

 

Ser ikke noe problem i det! B)

 

(Det går helt fint The Legend. Det er andre som fortjener den mer enn meg. Fint initiativ btw!)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...