Jump to content

Hva er galt med Arsenal F.C?


Stefanb

Recommended Posts

Akkurat det er ingen selvfølge. Ferguson og United har levd i en helt annen økonomisk virkelighet enn Arsenal de siste par tiårene og de har brukt pengene. Ferguson er meget dyktig og det står for å si det forsiktig respekt av det han oppnår, men det er ingen selvfølge at han hadde levert noen flere trofèer med et netto transferbudsjett på £1-2 millioner (eller noe i det området) pr. år som Wenger har gjort.

 

men en ting er jeg helt sikker på, med Ferguson ved roret hadde vi aldri opplevd så mange kollapser og bisarre episoder i mot. Det hadde han rettet opp, uansett om han hadde hatt mye eller lite penger å rutte med.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det er ingen selvfølge. Ferguson og United har levd i en helt annen økonomisk virkelighet enn Arsenal de siste par tiårene og de har brukt pengene. Ferguson er meget dyktig og det står for å si det forsiktig respekt av det han oppnår, men det er ingen selvfølge at han hadde levert noen flere trofèer med et netto transferbudsjett på £1-2 millioner (eller noe i det området) pr. år som Wenger har gjort.

 

Ingenting er en selvfølge i fotball. Så enkelt er det heldigvis ikke.

Ferguson er en annen type enn Wenger, og han tolererer tydeligvis mindre

enn Wenger angående sine spillere.

Ferguson tror jeg blant annet ikke hadde gitt Almunia,Denilson eller Bendtner

så mange sjanser som Wenger har.

Er bare å se på toppscorer Berbatov som blir vraket,den italienske keeperen som ble

hevet på huet ut etter 2-3 kamper.

Ferguson er meget god på å plukke spillere som blør for drakta og gir alt.

Der tror jeg Wenger hadde hatt sitt å lære av Fergie. Samtidig som Wenger har en nese

for det tekniske hos spillere.

 

Wenger skal ha ros for spillere han har fått til å ta steget opp. Wilshere,Walcott,Fabregas og

Djorou er noen eksempler.

Begynner å bli en stund siden Ferguson har trengt å fostre spillere som han gjorde med Beckham,Scholes,

Giggs.

 

Det Wenger trenger mest nå...bortsett fra en Adams i forsvaret...er en sterk nummer to som kan utfordre ham litt.

Link to comment
Share on other sites

men en ting er jeg helt sikker på, med Ferguson ved roret hadde vi aldri opplevd så mange kollapser og bisarre episoder i mot. Det hadde han rettet opp, uansett om han hadde hatt mye eller lite penger å rutte med.

 

Enig

 

Ingenting er en selvfølge i fotball. Så enkelt er det heldigvis ikke.

Ferguson er en annen type enn Wenger, og han tolererer tydeligvis mindre

enn Wenger angående sine spillere.

Ferguson tror jeg blant annet ikke hadde gitt Almunia,Denilson eller Bendtner

så mange sjanser som Wenger har.

Er bare å se på toppscorer Berbatov som blir vraket,den italienske keeperen som ble

hevet på huet ut etter 2-3 kamper.

Ferguson er meget god på å plukke spillere som blør for drakta og gir alt.

Der tror jeg Wenger hadde hatt sitt å lære av Fergie. Samtidig som Wenger har en nese

for det tekniske hos spillere.

 

Wenger skal ha ros for spillere han har fått til å ta steget opp. Wilshere,Walcott,Fabregas og

Djorou er noen eksempler.

Begynner å bli en stund siden Ferguson har trengt å fostre spillere som han gjorde med Beckham,Scholes,

Giggs.

 

Det Wenger trenger mest nå...bortsett fra en Adams i forsvaret...er en sterk nummer to som kan utfordre ham litt.

 

Igen, enig.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli en stund siden Ferguson har trengt å fostre spillere som han gjorde med Beckham,Scholes,

Giggs.

 

og grunnen til det er at han har vært så flink til å fornye laget gjennom smarte kjøp. Og Giggs holder jo koken fortsatt. Man kan si mye om Giggs, men han er jo unik på mange måter. Pires hadde vel et høyere maksnivå, men han klarte ikke å holde dette nivået like lenge som Giggs, og Wenger har aldri klart å erstatte Pires fullt ut.

Link to comment
Share on other sites

Litt synd å si det, men jeg tror Arsenal hadde løftet flere trofeer de siste årene dersom Ferguson hadde sittet bak roret.

Vi vant noe titler med Wenger for noen år tilbake.

Så bygde vi ny stadion og vi valgte å være økonomisk edruelige. Og Wenger klarte med en tiendel av Fergusons ressurser å lage et lag som har blitt hyllet av alle, fram til de siste to årene kanskje. Det hadde kanskje ikke Ferguson klart.

Jeg tror at selv jeg ville klare lage et tittellag med Manchester Uniteds ressurser.

Så med andre ord, det er ikke sikkert argumentet ditt kunne holde.

Link to comment
Share on other sites

Vi vant noe titler med Wenger for noen år tilbake.

Så bygde vi ny stadion og vi valgte å være økonomisk edruelige. Og Wenger klarte med en tiendel av Fergusons ressurser å lage et lag som har blitt hyllet av alle, fram til de siste to årene kanskje. Det hadde kanskje ikke Ferguson klart.

Jeg tror at selv jeg ville klare lage et tittellag med Manchester Uniteds ressurser.

Så med andre ord, det er ikke sikkert argumentet ditt kunne holde.

Tja, siden 2006 så har Ferguson kun £13,7mill i minus på kjøp og salg. Wenger er selvfølgelig bedre siden han har tjent £27,8mill i samme periode, men et lag som Villa har til sammenligning brukt hele £77,7mill. I denne perioden har Man U 3 PL titler, en CL tittel, og 3 ligacuper. Vet at det ikke er helt fair med en direkte sammenligning slik som dette, men det er jo lov til å spørre seg hva som hadde skjedd hvis klubben hadde tørt litt mer på overgangsmarkedet. Ikke glem at titler ikke bare gir sølvtøy i skapet. Titler skaper også en hel del ekstra inntekter

Link to comment
Share on other sites

Tja, siden 2006 så har Ferguson kun £13,7mill i minus på kjøp og salg. Wenger er selvfølgelig bedre siden han har tjent £27,8mill i samme periode, men et lag som Villa har til sammenligning brukt hele £77,7mill. I denne perioden har Man U 3 PL titler, en CL tittel, og 3 ligacuper. Vet at det ikke er helt fair med en direkte sammenligning slik som dette, men det er jo lov til å spørre seg hva som hadde skjedd hvis klubben hadde tørt litt mer på overgangsmarkedet. Ikke glem at titler ikke bare gir sølvtøy i skapet. Titler skaper også en hel del ekstra inntekter

 

Vel, nå har United i løpet av denne perioden solgt Ronaldo for £80 millioner. Hadde man sett bort ifra dette salget, så ville man sett at Ferguson bruker veldig mye mer penger enn Wenger. Hadde Wenger hatt tilsvarende midler å kjøpe spillere for som Ferguson, uten å måtte tenke økonomiske konsekvenser, hadde vi nok sett en helt annen transferpolicy av Wenger. Det er jo bare å se på hvor mye mer han brukte på spillerkjøp i starten av Arsenalkarrieren. Wenger tenker heldigivs litt lenger enn bare nåtid.

 

Selv om media hele tiden har skrevet at Wenger har hatt uendelig med penger å bruke de siste årene, så er ikke dette tilfelle. Arsenal har faktisk hatt en meget begrenset økonomi pga Highbury Square prosjektet. Når de siste leilighetene ble solgt før jul, frigjorde dette mye gjeld, samt at man fikk redusert mye på kostnadene i forhold til lånet.

 

Jeg har aldri hørt Wenger være såpass konkret rundt hva som er problemet med laget som han har vært i de siste uttalelsene sine. Der han også påpeker at han innser at noe må gjøres, og at dette er noe som er i tankene hans hele tiden. Dette gir meg tro på at ting vil endre seg til sommeren. Dette blir den første sommeren siden man planla nytt stadion, hvor man virkelig kan slippe seg løs uten å være bekymret for økonomiske konsekvenser.

 

Så kan man stille seg det store spørsmålet. Er det nye spillere som behøves, eller er det endringer i trenerstaben som må til. En ny assistentmanager og/eller en type Keown inn som deffensiv trener kan gjøre mer for laget enn eventuelle nye spillere

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri hørt Wenger være såpass konkret rundt hva som er problemet med laget som han har vært i de siste uttalelsene sine.

 

Vel, dette sa han etter fjorårssesongen:

 

"In the positives as well is the number of goals we scored because that is quite higher than ever.

 

"And when I say that positive I have to go straight away to a negative because of the number of goals we conceded is too high as well to win a championship.

 

"So where we progress from there is quite simple - we need to be more steady defensively and concede less goals."

 

Løsningen han forsøkte var Koscielny og Squillaci inn. Senderos, Silvestre, Gallas og Campbell ut. Ingen keeperhandel. Når Wenger konkluderer på nøyaktig samme måte i år, så innebærer det en solid dose selvkritikk. En kritikk det er lett å være enig i.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenaladdict.com/home/2011/4/2...to-protest.html

 

Victory through harmony! Støtte i tykt og tynt!

 

Edit;

 

Why Arsenal fans never had it so good

 

Ekte fotballag består av mer enn bare manageren og 11 spillere på banen. Alle lag trenger en "12. mann" som supporterne skal utgjøre. Dette er nok en av de største grunnene til at vi tross alt har vært best på bortebane i år.

 

Selvfølgelig, det skal være lov å kritisere både lag og spillere, men under kamper er det på tide at flere supportere skjønner at støtte faktisk kan heve middelmådige spillere til å prestere over evne.

Om en middelmådig spiller heller blir hetset under feks kamp så vil det gå mentalt inn på spillere. Fotballspillere er mennesker de også, og jo mer de får høre at de ikke er gode nok, jo mer sant blir det. De mister troen på seg selv, og presterer deretter. Man kan synes spillere er dårlige og at manageren gjør totalt feil valg, men støtte skal ikke undervurderes!

 

På tide vi Arsenalsupportere skjønner at laget vårt trenger all den støtte de kan få. Sesongen er ikke over, la oss støtte laget vårt alt vi kan de resterende kampene. Kanskje klarer vi til og med å ta tilbake 2. plassen og komme oss enda nærmere Manure?

 

En ting er iallefall sikkert, om vi slår Manure til helja vil laget få en helt ny tro på seg selv og kanskje vi allerede neste år, ved hjelp av endringer(nye spillere etc) kan klare å vinne en av de tre store pokalene??

 

Kom igjen supportere, kom igjen Arsenal FC. Kom igjen Wenger, la oss vise verden at Arsenal Fotballklubb holder sammen, både supportere og klubb!!!

Link to comment
Share on other sites

Vel, nå har United i løpet av denne perioden solgt Ronaldo for £80 millioner. Hadde man sett bort ifra dette salget, så ville man sett at Ferguson bruker veldig mye mer penger enn Wenger. Hadde Wenger hatt tilsvarende midler å kjøpe spillere for som Ferguson, uten å måtte tenke økonomiske konsekvenser, hadde vi nok sett en helt annen transferpolicy av Wenger. Det er jo bare å se på hvor mye mer han brukte på spillerkjøp i starten av Arsenalkarrieren. Wenger tenker heldigivs litt lenger enn bare nåtid.

 

Selv om media hele tiden har skrevet at Wenger har hatt uendelig med penger å bruke de siste årene, så er ikke dette tilfelle. Arsenal har faktisk hatt en meget begrenset økonomi pga Highbury Square prosjektet. Når de siste leilighetene ble solgt før jul, frigjorde dette mye gjeld, samt at man fikk redusert mye på kostnadene i forhold til lånet.

 

Jeg har aldri hørt Wenger være såpass konkret rundt hva som er problemet med laget som han har vært i de siste uttalelsene sine. Der han også påpeker at han innser at noe må gjøres, og at dette er noe som er i tankene hans hele tiden. Dette gir meg tro på at ting vil endre seg til sommeren. Dette blir den første sommeren siden man planla nytt stadion, hvor man virkelig kan slippe seg løs uten å være bekymret for økonomiske konsekvenser.

 

Så kan man stille seg det store spørsmålet. Er det nye spillere som behøves, eller er det endringer i trenerstaben som må til. En ny assistentmanager og/eller en type Keown inn som deffensiv trener kan gjøre mer for laget enn eventuelle nye spillere

Tja, vi liker jo å skryte av at Wenger kjøper billig og selger dyrt. Hvorfor skal ikke Ronaldo komme Ferguson til gode på transferbalansen? Selv når man tar bort Ronaldo så har Fergie brukt like mye som Tottenham i oerioden 06-11. Greit nok at Arsenal har hatt det trangt økonomisk men de to siste årene har vi solgt for £48mill og kjøpt for £24mill så det bør jo være litt å ta av etterhvert.

 

En ting er iallefall sikkert, om vi slår Manure til helja vil laget få en helt ny tro på seg selv og kanskje vi allerede neste år, ved hjelp av endringer(nye spillere etc) kan klare å vinne en av de tre store pokalene??

Det er jo lov å håpe, men husk på at lyset i tunellen kan være et tog! :)

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Arsenal har hatt det trangt økonomisk men de to siste årene har vi solgt for £48mill og kjøpt for £24mill så det bør jo være litt å ta av etterhvert.

 

Vel, som nevnt i forrige innlegg, så er en av hovedårsakene til at man ikke har benyttet noe av overskuddet man har hatt etter salg av spillere, usikkerheten rundt Highbury Square prosjektet, og hvilke økonomiske konsekvenser dette ville gi dersom man ikke fikk solgt ut alle leilighetene. Arsenal har samtidig vært smarte ved å prioritere nedbetaling av gjeld, som vil frigjøre mer penger til spillerkjøp og lønn hvert år. Du kan jo selv tenke deg til hvor mye Arsenal sparer i renter og avdrag ved at de har redusert gjelden knyttet til stadion fra 457 millioner pund til 135 millioner pund på bare 5 år

 

Til sommeren, kan ikke lenger Wenger hjemme seg bak økonomien i klubben. Dersom han nå velger å ikke åpne lommebokken, så er det rett og slett fordi han er en stabukk som står fast ved sine prinsipper. Derfor velger jeg å gi Wenger sjansen en sesong til. Åpner han ikke lommeboken og gjør de forsterkningene som hele verden ser at laget trenger, så vil jeg slutte meg til Wenger out klanen. Men inntil dette eventuelt skjer, velger jeg å stå fast ved at Wenger fortsatt er rette mannen for Arsenal. Men en ting er sikkert, og det er at han har mye å bevis ovenfor supporterne denne sommeren. Det ryktes at klubben sliter med å få solgt ut stadion til de siste kampene for sesongen. Dette er en trend som ikke er bra for klubben. Så dersom de ønsker å fylle stadion hver kamp i årene som kommer, så må de bevise ovenfor supporterne at de er villige til å gjøre den satsingen som behøves for å kunne være med å kjempe om trofeer

Link to comment
Share on other sites

Vel, som nevnt i forrige innlegg, så er en av hovedårsakene til at man ikke har benyttet noe av overskuddet man har hatt etter salg av spillere, usikkerheten rundt Highbury Square prosjektet, og hvilke økonomiske konsekvenser dette ville gi dersom man ikke fikk solgt ut alle leilighetene. Arsenal har samtidig vært smarte ved å prioritere nedbetaling av gjeld, som vil frigjøre mer penger til spillerkjøp og lønn hvert år. Du kan jo selv tenke deg til hvor mye Arsenal sparer i renter og avdrag ved at de har redusert gjelden knyttet til stadion fra 457 millioner pund til 135 millioner pund på bare 5 år

 

Til sommeren, kan ikke lenger Wenger hjemme seg bak økonomien i klubben. Dersom han nå velger å ikke åpne lommebokken, så er det rett og slett fordi han er en stabukk som står fast ved sine prinsipper. Derfor velger jeg å gi Wenger sjansen en sesong til. Åpner han ikke lommeboken og gjør de forsterkningene som hele verden ser at laget trenger, så vil jeg slutte meg til Wenger out klanen. Men inntil dette eventuelt skjer, velger jeg å stå fast ved at Wenger fortsatt er rette mannen for Arsenal. Men en ting er sikkert, og det er at han har mye å bevis ovenfor supporterne denne sommeren. Det ryktes at klubben sliter med å få solgt ut stadion til de siste kampene for sesongen. Dette er en trend som ikke er bra for klubben. Så dersom de ønsker å fylle stadion hver kamp i årene som kommer, så må de bevise ovenfor supporterne at de er villige til å gjøre den satsingen som behøves for å kunne være med å kjempe om trofeer

Er klar over at man ikke har turt å bruke penger, men det er noe som heter å spare seg til fant :)

 

Får håpe det skjer litt ting i sommer. Trenger et par signeringer som kan få tilbake positiviteten i spillergruppa samt blandt supporterene

Link to comment
Share on other sites

Er klar over at man ikke har turt å bruke penger, men det er noe som heter å spare seg til fant :)

 

Får håpe det skjer litt ting i sommer. Trenger et par signeringer som kan få tilbake positiviteten i spillergruppa samt blandt supporterene

 

Det er også noe som heter å bruke over evne. Og det er vel frykten for å ende opp som et nytt Leeds som har gjort at man har valgt den forsiktige ruten. Så lenge den forsiktige ruten gir grunnlag for suksess over et langvarig perspektiv, så kan jeg leve godt med at vi hadde disse sesongene uten å vinne noe.

 

Jeg håper også at det skjer noe i sommer. Det må rett og slett skje noe i sommer.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg håper også at det skjer noe i sommer. Det må rett og slett skje noe i sommer.

 

Ja, det må rett og slett skje noe, enten en ny assistent inn med nye tanker eller nye spillere som er bedre enn de vi har fra før. Jeg håper på begge deler og gir Wenger da en sesong til. Jeg blir forbanna hvis vi ikke har signert min 2 spillere innen 10. juli, dette bør være noen vi har hørt om tidligere som er på CL og PL-nivå! Jeg håper på en betongmidtstopper og en proven målgjører!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det må rett og slett skje noe, enten en ny assistent inn med nye tanker eller nye spillere som er bedre enn de vi har fra før. Jeg håper på begge deler og gir Wenger da en sesong til. Jeg blir forbanna hvis vi ikke har signert min 2 spillere innen 10. juli, dette bør være noen vi har hørt om tidligere som er på CL og PL-nivå! Jeg håper på en betongmidtstopper og en proven målgjører!!!

Stygt redd for at det må kraftigere lut til enn bare et par nye spillere. Spillere som ikke presterer må ut og erstattes med nye. Man må ta en grundig vurdering av spillestilen på bakgrunn av resultater og spillermateriell. Bolton og Newcastle har for eksempel scoret mer enn oss hjemme. Vi har tapt 17 poeng hjemme, Stoke har tapt 20 og Bolton 16. Man U kun 2

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.goal.com/en/news/9/england/2011...-guarantee-of-a

 

Tenkte jeg skulle poste den her.

 

Despite failing to win a trophy this season Wenger says the players cannot be faulted for their efforts both on and off the pitch.

 

“The players had a fantastic attitude for the whole season and I am frustrated because they have not been rewarded," said Wenger.

 

"The players have produced every single effort they could on the pitch, but maybe we were a bit to nervous when we had to cross the line.

 

"We can still catch the second place and we can finish second, third or fourth, depending on our results.

 

"Of course we want to finish in the top three and, if possible, second."

 

Silkehansker Wenger? Tror de fleste av spillerene på dette laget fortjener en støvel midt i trynet!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ivan Merc på Online Gooner gir deg rene ord for pengene. Kanskje litt vel svart/hvitt og satt på spissen, men i grove trekk likevel bygget rundt de samme tankene som jeg har selv.

 

I mine øyne var ikke denne artikkelen bare litt vel svart/hvitt.

 

F. eks det han skriver i forbindelse med Danny Fiszman sin rolle rundt salget av aksjene til Kroenke. Danny var en svoren Arsenalsupporter helt frem til sin bortgang. Han var nok like opptatt av at Arsenal skulle oppnå suksess på banen som det vi supporterne var. Artikkelforfatteren fremstiller det som at DF kun var ute etter profitt, og at dette var årsaken til at han sørget for å få Kroenke på eiersiden. DF var opptatt av at klubben skulle ha en fremtid, ikke bare en nåtid. Derfor kom Kroenke inn på eiersiden, da han deler den samme filosofien for å drive forretning som de andre involverte i ledelsen.

 

For meg er denne artikkelen krisemaksimering av verste sort, og samtidig en artikkel som sverter DF's ettermæle. Noe han absolutt ikke fortjener etter alt han har gjort for klubben.

 

Men vi får vel satse på at artikkelforfatteren har rett i at Kroenke får solgt aksjene sine til Usmanov, så vil alt bli så mye bedre. Da kan vi hive rundt oss med penger på lik linje som Chelsea og City, uten å bekymre oss for konsekvensene. For det viktigste er vel å vinne, ikke hva klubben gjør for å oppnå resultatene?

Edited by Kim
Link to comment
Share on other sites

Tiden vil vise. Det er umulig å vite hva en som ikke gjør antydning til å tone flagg egentlig tenker. Kanskje er stillheten et signal i seg selv? Det er også for meg ganske klart at det de siste årene ikke har vært sportslige ambisjoner som har stått aller øverst på agendaen i styremøtene. Så lenge Wenger har maktet å opprettholde status quo har midler gått til å aksellerere nedbetaling av lån i stedet for å tette opplagte mangler i laget med tilgjengelige kvalitetsspillere. Lavere gjeld fort gir høyere verdi fort. Pynting av brud? Ikke vet jeg, en kan jo argumentere med at dette er langsiktig tenkning. Likevel er det nå en gang sånn at det eneste produktet som selges er det som vises på banen - og kun det. Et godt produkt gir stor etterspørsel og store muligheter for spin-off inntekter, men jeg er redd den kommersielle verdien av merkenavnet Arsenal i alle fall ikke har økt de siste årene. En kan like eller mislike media, men til syvende og sist reflekterer de virkeligheten slik omverdnen oppfatter oss. Nei, Kim. Jeg har mine reservasjoner mot de valgene som er gjort de siste årene. Det betyr ikke at jeg sverter DF i det hele tatt. Selv om han nå er død må det være lov å mene at til tross for en imponerende gjennomføring av byggingen av Emirates Stadium, så er det et og annet med disponeringen av midlene det genererte som med fordel kunne vært gjort annerledes.

Link to comment
Share on other sites

Men vi får vel satse på at artikkelforfatteren har rett i at Kroenke får solgt aksjene sine til Usmanov, så vil alt bli så mye bedre. Da kan vi hive rundt oss med penger på lik linje som Chelsea og City, uten å bekymre oss for konsekvensene. For det viktigste er vel å vinne, ikke hva klubben gjør for å oppnå resultatene?

 

Det er ikke det som er poenget. Ingen, i alle fall svært få, ønsker at Arsenal skal være et Chelsea/Manchester City lag. Arsenal betalte ned 70% av gjelden etter Emirates i løpet av 5 år, hvis jeg ikke har misforstått helt. Hvis en hadde nøyd seg med 60% kunne Shay Given (som var blandt toppene i ligaen den gang i alle fall) stått i mål i stedet for Almunia, Xabi Alonso kunne patruljert midtbanen og David Villa banket inn mål. Alle disse spillerene var tilgjengelige, interreserte og innenfor det jeg vil kalle ansvarlig pengebruk. For eksempel, og gjeldsbyrden hadde i høyeste grad fortsatt vært svært håndterlig. Nå valgte en ikke å ta disse mulighetene, men heller satse på Almunia samt potensialet til Denilson og Bendtner. Du skal ikke se bort fra at dette er forskjellen på to seriemesterskap og ingenting i løpet av disse 5 årene. Blir selvsagt synsing, men i mitt hode er det mer sansynlig at det er riktig enn feil. En har ikke vært villig til å ta det siste steget for å nå helt opp, og det er jævlig frustrerende å bevitne - om og om igjen.

Link to comment
Share on other sites

Er enig med deg Sir John!

 

Jeg hadde tenkt å koble ut Arsenal i sommer, den grad det går an...

Etter en heller deprimerende innspurt på serien, fortsetter nedstemtheten utover sommeren.

 

Fabregas, Nasri, Van Persie, Walcott exit-rykter, og for Clichy er ryktene forandret til virkelighet.

Hva faen er det som foregår? Hvor er de nye spillerne? Skal Arsenal spare seg til fant, skal de virkelig det.....

Fortsetter disse negative trendene, da blir det god plass på Emirates. Og da går vel salgsinntektene av spillerne til renter og avdrag.

 

Tror vi trenger Usmanov inn, sammen med Dein. Vi trenger noen som kan investere i realaktiva og ikke bare på bankkonti.

 

 

Og på toppen av det hele blir vi ikke kvitt "rasket"?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...