Jump to content

Replacement for Wenger


pacman

Recommended Posts

@ vke :Slik Arsenal har fremstått denne sesongen : Hvem som helst kan gjøre jobben! Styret kan ikke sitte å se på att klubben forfaller,supporterne slutter å gå på kamper og inntektene avtar pgr manglende ambisjoner.

 

Wengers "ungdomsprosjekt" har mislykkes når Djourou foretrekkes foran Yennaris,Miquel,Bartley etc! Att Wenger i hele tatt finner på å gjøre slike taktiske valg har overasket meg denne sesongen.I steden for å bruke en sulten og lovende ungdom stiller han heller med en spiller(Djourou) i feil posisjon! En ung og lovende spiller har i det minste lært av feilene og i tillegg fått viktig spilletid.

 

Et solid opprydning både i spillergruppa og i støtteapparatet må til,nye ideer og ambisjoner må inn. Ut med spillere som ikke kan bidra mere og som sitter på høye lønninger,bruk heller disse lønningene til å lønne et par verdensklasse-spillere og kompletter resten av stallen med unge lovende spillere!

 

Til syvende og sist så vet jeg ikke om Wenger bør gå,men han bør forandre mye på filosofien sin,for den er i ferd med å gjøre oss til en middelhavsfarer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply
Det er ingen som krever at pokaler skal hentes inn hele tiden, men man krever at man utnytter potensialet og kvalitetene så godt som mulig, og tar handling på de svakhetene som er i laget. Det har han ikke gjort, og det vil han ikke gjøre.

 

En ting som slo meg når eg les tråden: om vi skal bytte manager, noko eg for so vidt støttar; kven i Arsenal fc er det som skal velje og tilsette den nye manageren? Er det i det heile nokon med fotballkompetanse som kan gjere den jobben?!?

 

Dette oppsummerer det hele.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen som krever at pokaler skal hentes inn hele tiden, men man krever at man utnytter potensialet og kvalitetene så godt som mulig, og tar handling på de svakhetene som er i laget. Det har han ikke gjort, og det vil han ikke gjøre.

 

Kort og godt skrevet. Dette er slik jeg ser det hovedårsaken til at så mange goonere nå har fått nok. Nesten ukentlig kommer tidligere storheter og andre fagfolk som har peil på fotball (Dette utelukker Viasat-studioet) ut i media og påpeker feil, mangler og grep Wenger burde gjøre . Og slik har det vært i flere år, men Wenger nekter å ta det til seg. Så jeg føler vi goonere "har vårt på det tørre" på kritikken rettet mot det tidligere geniet Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Vil for guds skyld ikke ha Mourinho. Jeg vil heller holde meg til prinsippene mine fremfor å se han i Arsenal. En imponerende merittliste, det skal han ha. Ellers har jeg ikke noe til overs for han. All dritten han har servert Wenger, Arsenal og arsenalsupporterne opp igjennom årene diskvalifiserer han lett. Ellers takk.

 

Det er vanskelig å si. Når Wenger drar ser jeg for meg en sesong eller to med kaos, og absolutt ikke noe klima for ung og relativt urutinert manager. Vi trenger et klokt hode som rette opp skuta og styre den i riktig retning. En som vet hva som må til for å bygge kultur i et topplag og som ikke er redd for å vise hvor skapet skal stå. Jeg tenker en type som Louis van Gaal kan bane veien for et mer langsiktig alternativ senere.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hva med Jurgen Klopp? Har en imponerende trenerkarrière så langt, spiller fantastisk fotball, og virker å være en lojal og jordnær type. Tenker Bayern gjerne kunne tenke seg å gi oss en god sum med penger for å hente han.

 

Klopp er mitt førstevalg pdd. Helt klart.

Link to comment
Share on other sites

 

En klubb som slutter begynner på Arse og en manager som begynner på Arse. Ærlig talt. Det får være grenser til grisespråk!

En naturlig del av kroppen. Rett og slett forferderlig at du prøver å få det til å høres ut som noe stygt. Klopp derimot høres ut som det kommer rett fra 'Allo 'Allo. Derfor mener jeg Benitez er et trygt valg, Mannen har også bart noe som i seg selv er et kvalitetsstempel

Link to comment
Share on other sites

En naturlig del av kroppen. Rett og slett forferderlig at du prøver å få det til å høres ut som noe stygt. Klopp derimot høres ut som det kommer rett fra 'Allo 'Allo. Derfor mener jeg Benitez er et trygt valg, Mannen har også bart noe som i seg selv er et kvalitetsstempel

 

Hvorvidt det er et kvalitetsstempel kan man jo lure på.

Link to comment
Share on other sites

Kan man snakke i en telefon uten ledning før det var noe som het trådløs så er man formann. Bart = Kvalitet

 

Hadde en litt annen mann med bart i tankene.

 

PS: Magnum hadde ikke engang egen bil. Pingle.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...