Jump to content

Replacement for Wenger


pacman

Recommended Posts

Mourinho hadde jeg tatt på flekke da han garanterer en eller annen from for suksess..

 

Coyle kansje litt uerfaren, men liker fotballen han spiller og det til og med med et møkkalag..

 

Vanskelig hadde det blitt, men snakke om wenger som om han er er gud som får oss til å knekke som en gjeng med tøs hver gang vi nærmer oss noe blir for dumt i lengden..

 

Håper dette innlegget mitt hjelper meg og drite meg ut når vi har vunnet serien, for da kan ha få fortsette litt til

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

http://nz.sports.yahoo.com/football/news/a...-deal-lined-up/

 

Denne hadde jeg ikke takket nei til hvertfall!

Ikke jeg heller tror jeg.

Han har jo hyllet oss som et fotballspillende lag.

Ved å ta oss helt opp, ville han blitt stor. Veldig stor.

 

Alternativt en som khenner oss.

Gjerne en tidligere spiller. Berhamp for eksempel. Eller Henry. Men dette er kanskje litt tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvorvidt jeg vil ha Guardiola, Coyle blir for uprøvd, Mourinho garanterer trofeer, men vil vi ha fotballen hans?

 

Mourinho garanterer trofeer ja, men han skaffer trofeer pga. godt defensivt spill. Hos oss hadde nok ikke det gått.

 

Guardiola sier jeg ikke nei takk til, men er mer lysten på en engelsk trener.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uansett hva vi måtte mene om Wenger så kommer dagen nærmere da mannen skal erstattes.

 

Mange vil kanskje at vi skal finne en erstatter innen egne rekker, jeg er usikker... Alternativer kunne være Adams (ledertype men ingen resultater å vise til). Bergkamp (ikke ferdig med trenerstudier). Bould (gode resultater men på junior nivå) eller Henry (uten trenererfaring). Jeg tror ingen av disse er modne for en sånn gjerning ennå.

 

Britiske alternativer finnes selvfølgelig... Owen Coyle (en ny Bruce Rioch), David Moyes (får lovlig lite ut av ett sterkt mannskap synes jeg) eller Martin O`Neil (meh).

 

Jeg tror vi må utenlands... Mourinho (dyktig men vi må vinke farvel til underholdingen), Capello (Har sterke resultater og snart ledig på markedet). Nei, jeg ønsker meg Guardiola. Han spiller Arsenal på sitt beste fotball. Han har resultater å vise til. Han har også antydet at han ønsker andre utfordringer i fremtiden. Så thats my man...

Styret bør utarbeide en strategi så raskt som mulig for å hente inn Pep når tiden er moden.

Thats my view :P

Link to comment
Share on other sites

Guardiola er ikke min type..Han tok over Barcelona på et sølvfat! Jeg vil ha en manager som har gått gradene både som spiller og manager og en ting til...Britisk! Min personlige favoritt er Harry Redknapp! Alltid vist til gode resultater med hva han har hatt til rådighet..Finnes det noen managere som ligner pr dags dato?

Link to comment
Share on other sites

Guardiola er ikke min type..Han tok over Barcelona på et sølvfat! Jeg vil ha en manager som har gått gradene både som spiller og manager og en ting til...Britisk! Min personlige favoritt er Harry Redknapp! Alltid vist til gode resultater med hva han har hatt til rådighet..Finnes det noen managere som ligner pr dags dato?

 

Harry Redknapp er en manager som bruker hinsides mye penger i klubbene han har vært i. Southampton og Portsmouth skaffet han økonomiske problemer og det går vel ikke i + hos Tottene vil jeg tro.

Men en god manager, det kan ingen ta fra han.

Link to comment
Share on other sites

Harry Redknapp er en manager som bruker hinsides mye penger i klubbene han har vært i. Southampton og Portsmouth skaffet han økonomiske problemer og det går vel ikke i + hos Tottene vil jeg tro.

Men en god manager, det kan ingen ta fra han.

West Ham slet også lenge etter Harry, han bruker mye penger og etterhvert avtar vel suksessen hans i alle klubber også..

Link to comment
Share on other sites

Harry Redknapp må møte i retten i juli, tiltala for skattesnyteri. Det er såleis uklart kor lenge han kjem til å halde fram i Tottenham, men sett med våre auge kan det fort bli ein underhaldande "silly season". Eg trur knappast dette er vår mann nei..... Det er ingen som skifter ut Ferrarien med ein Ford Anglia, dersom ein da ikkje har ei spesiell interesse for antikvitetar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.dagbladet.no/2011/05/18/sport/f..._boas/16570026/

 

Temmlig imponerende statistikk av en såpass ung manager. Må innrømme at den dagen Wenger forlater oss neste så ville det fristet stort med en ung Villas Boas som erstatter såfremt han ikke allerede er snappet opp av en annen storklubb.

Link to comment
Share on other sites

:angry:-->

QUOTE(Stefan B @ May 18 2011, 01:57 PM) 224592[/snapback]

http://www.dagbladet.no/2011/05/18/sport/f..._boas/16570026/

 

Temmlig imponerende statistikk av en såpass ung manager. Må innrømme at den dagen Wenger forlater oss neste så ville det fristet stort med en ung Villas Boas som erstatter såfremt han ikke allerede er snappet opp av en annen storklubb.

 

Sykt.. Og ja hadde ikke stusset et sekund på å bytte Wenger med han!

Link to comment
Share on other sites

:angry:-->

QUOTE(Stefan B @ May 18 2011, 01:57 PM) 224592[/snapback]

http://www.dagbladet.no/2011/05/18/sport/f..._boas/16570026/

 

Temmlig imponerende statistikk av en såpass ung manager. Må innrømme at den dagen Wenger forlater oss neste så ville det fristet stort med en ung Villas Boas som erstatter såfremt han ikke allerede er snappet opp av en annen storklubb.

Ganske fantastisk

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Bumper denne.

 

Hvem ønsker dere som erstatter for Wenger? Jürgen Klopp står for meg meget høyt, Villas-Boas var også en mann jeg tror kunne gjort gode ting i Arsenal, men tror ikke han vil være så hypp på å fortsette i Premier League etter å ha vært i Chelsea. Ellers er Brendan Rodgers en spennende "ung" mann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter gjerne til sommeren og tar Mourinho.

 

BE

 

Klarer ikke å se at Mourinho klarer å gjøre gull av den gråsteinen vi har her. Tror ikke engang vi har ekte stein... virker som plastikk for tida.

 

Mourinho er en mann som liker å bruke en god del penger, men han er også en meget god motivatør. Ville trolig også forbedret det defensive og kan jo ikke akkurat gjøre det noe dårligere med det offensive enn hva Wenger har prestert denne sesongen så hvis Mourinho ble hentet ville jeg selvfølgelig vært en meget fornøyd mann.

Link to comment
Share on other sites

 

Niks. Han signerte for Anzhi i går faktisk. Er også 65 år gammel og ikke akkurat en manager vi kan ha i 5-10 år.

 

Æsj... visste ikke det.. faen..

 

Jeg vet fra en kamerat i Madrid som er i venne-kretsen til en av styremedlemmene i Real Madrid at de har ytret ønske om å bytte manager med Arsenal foran neste sesong... Men om det er aktuelt for Arsenal FC sin del aner jeg jo ikke noe om.

 

Jeg tror faktisk ikke vi klarer topp4 med Wenger... Så jeg tror vi må bytte NÅ (noe jeg egentlig ikke er fan av... å bytte midt i en sesong... men nå tror jeg ikke vi har noe valg...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...