Jump to content

2011.02.27 Birmingham N


Mikl02

Recommended Posts

forpulte mikke mus cup! håper aldri wenger satser på møkkaturneringen igjen, for dette er gævlig flaut. kommer til finale, og topper laget. presterer som et middels championship-lag. djorou, koscielny og song, med tidenes flausete prestasjoner.

 

Vi har tapt mot mange liknende lag i PL med toppet lag - så om du trodde dette var " a walk in the park" tar skammelig feil. Se på hvilke lag som ryker ut av FA cupen mot dårligere motstand.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Dette er tabbenes aften, og ikke bare gjør DJ og Kos tabber, men wenger gjør/har gjort den største, og det er å glemme at troffeèr vinnes ikke med bare gode angripere men med et solid forsvar også. begynner å miste respekt for "ti årets trener"

...............

koscielny gjør store feil ofte, han er ikke en forsvarer som er Arsenal laget verdig. Men Wenger gjør dette og gambler på at de skal gå bra. Han handler billig Ikea spillere,og supplerer med klassespillere. Det går ikke,han har ikke skaffet en tittel på 6 år nå. Står vi uten titler til våren,er det bare å gå av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Er det eneste kamp du ser i år? Kos har vært en kjempespiller for oss hver gang han har spilt med Djourou!

 

sant det ja. men i dag er de elendige begge to. har vel selvsagt mye å si, at song ikke hjelper til med noe. i dag ville selv denilson klart jobben bedre enn den treige og blonde kameruneren.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer B'Ham... Dessverre klarer vi å rote det til for oss selv nok en gang... Når skal vi lære?? Får bare håpe alt vi kan at dette ikke ødelegger for resten av sesongen... (*Bankibordet*)

Jeg tror dette blir et solid skudd i baugen for laget. Som det har blitt sagt så mange ganger så skapes vinnerlag av seiere. Det er ikke mye i dag som tyder på at laget skal reise seg mentalt etter dette. Nå skal jeg se Supernanny! Like mye mangel på disiplin i den serien som i vår forsvarsfirer.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til B'ham!

 

Flaut av Arsenal. Burde klart å fått noe mer ut av dette. Wenger er den som skuffer mest. To stykk rare bytter, samt noen rare grep på overgangsmarkedet når det gjelder kjøp av stoppere. Har faktisk vondt for å se at dette laget ender opp med noe som helst denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Hadde alle instillinga til Wilshere hadde vi vunnet dette.

Vår akilleshæl knuser oss igjen.

Vi får bare håpe at dette ikke ødelegger resten av sesongen.

Akkurat nå er jeg bare skuffa...men gratla Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

Vi har tapt mot mange liknende lag i PL med toppet lag - så om du trodde dette var " a walk in the park" tar skammelig feil. Se på hvilke lag som ryker ut av FA cupen mot dårligere motstand.

 

forventet ingen lett kamp, men jeg forventer fan meg en helt annen innsats enn det vi fikk se i dag. latterlig og flaut. innsatsen til arsenalspillerne, gjør at birmingham vinner helt fortjent!

 

det bør umiddelbart annsettes en mann som har fokus på forvarernes jobb. for det er helt tydelig, at wenger og hans mannskap ikke har peiling på det området. det beste vi har sett av arsenals forsvarsspill under wenger, var av det forsvaret han overtok etter graham. her trengs det store forandringer!

Link to comment
Share on other sites

...............

koscielny gjør store feil ofte, han er ikke en forsvarer som er Arsenal laget verdig. Men Wenger gjør dette og gambler på at de skal gå bra. Han handler billig Ikea spillere,og supplerer med klassespillere. Det går ikke,han har ikke skaffet en tittel på 6 år nå. Står vi uten titler til våren,er det bare å gå av Wenger.

 

Hvor var du da han pissa på Lionel Messi? en stopper som ikke er Arsenal-laget verdig er jo bare tull og tøys. Kos har vært strålende i år, med unntak av et par episoder. I fotball er det oppturer og nedturer, sier du fortsatt Wenger skal sparkes hvis vi vinner Fa-Cupen, slår ut Barca fra CL eller vinner premier league? Neppe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de fleste av oss tok seieren på forskuddet..

 

Jeg kan ikke fatte at vi tapte over det drittlaget der. Hvordan kan BIRMINGHAM slå oss. Det er jo ingenting som skal tilsi at arsenal spillerne ikke skulle ta denne kampen på alvor. Det er en finale. Flaut.

 

Wenger MÅ kjøpe noen spillere i sommer. Vi komer ikke til å vinne CL, og heller ikke pl iår.

Link to comment
Share on other sites

Samme faen davel?!?!?!

er jo bare mikke-mus cup... :P :P

 

............

Ja det er godt å bedra seg selv,når vi skal spille kamper som teller litt,rakner det fullstendig. Greit nok å tape mot god motstand fordi de er bedre enn oss,men ikke på dette klovneriet til koscielny som er helt for jævlig.

Han kan ryke og reise,stoler faen ikke på han lenger. Kan være god i perioder,men helt uberegnelig i helt avgjørende situasjoner. Det er ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Djourou og Kos ikke gode idag

Song og Rosicky under pari

Wilshere ikke på sedvanlig nivå

Bendtner og Chamakh ikke sterke nok

Szczney kan ikke regne med at Kos tar den og må ikke ta vekk øynene fra ballen. RvP, Sagna og Clichy ikke ille idag, ellers fortjente vi ikke seieren

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om RVP ble skadet? Tviler på at Wenger hadde byttet han med Bendtner hvis han hadde vært 100%. Han så klart skuffet i det han gikk av banen, så mulig han fikk en kjenning etter det første målet. Merkelig at Rosicky ikke blir tatt av isteden for Arshavin, Rosicky var en vandrende katastrofe, mens Arshavin skapte en god del..

Link to comment
Share on other sites

Birmingham kom til Wembley for å vinne pokalen!!

Arsenal kom for å hente pokalen!!

 

Det er vel egentlig den enkle og hele forklaringen

 

Men hvorfor tar Wenger ut våre mest kreative spillere, og setter innpå "gråstein"??? En av dem ok, men de begge????

 

Hvordan i all verden skal vi overleve i Barcelona?? snipp snapp snute så er vi plutselig ute der også.

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig vanvittig vanvittig skuffet. Men kanskje vi fortjente det litt. Har ikke lest fra bare en at det skal bli deilig naar vi vinner kampen. Virket som om det var flere enn arrogante supportere som vant foer kampen idag dessverre. Maatte vi i alle fall bruke tapet til aa styrke vinnerviljen mot Barcelona, vinner vi den kan dagens match gaa i glemmeboken.

Link to comment
Share on other sites

Djourou og Kos ikke gode idag

Song og Rosicky under pari

Wilshere ikke på sedvanlig nivå

Bendtner og Chamakh ikke sterke nok

Szczney kan ikke regne med at Kos tar den og må ikke ta vekk øynene fra ballen. RvP, Sagna og Clichy ikke ille idag, ellers fortjente vi ikke seieren

Nasri skuffer også stort. Han har store problemer med å komme seg forbi folk. Han er absolutt ingen Nani.

Rosicky gjør mange feilvalg. På 18 meter skal man ikke legge en stikker til Chamakh, men fyre løs.

Clichy er håpløst plassert på situasjonen hvor Arsenal er griseheldige etter 2 minutter

Sagna driter på draget, da B får corner som fører til mål.

Djourou roter mye, og svikter på 0-1 scoringen

Koscielny er ufattelig idiot i situasjonen før 1-2 målet. Sånn går ikke an!

Song er ikke motivert i det hele tatt.

Arshavin har en god assist, eller begredelig.

Link to comment
Share on other sites

Som forventa ble det en tett og javn kamp. Begge lag skaper sjanser, og det kunne vippet begge veier. Til slutt vinner Birmingham fordi de forsvarer seg bedre enn oss...

 

Fryktelig skuffa nå :P

 

Dessverre er det for mange spillere under pari i dag, og da taper man slike kamper. Forskjellen mellom topplagene i PL og de andre er ikke så stor!

Link to comment
Share on other sites

Man skulle tru en finale var det beste som kunne skjedd oss. Men jeg frykter det er det verste som kunne oss. Nå kommer vinner vi ikke noe annet i år. Det er det bare å godta. Vi takler enda ikke presset, og har ikke nok kvalitet når vi mangler Fabregas. I tillegg forsvinner hele selvtilliten til gutta, så Barcelona vil nok bli fantastisk mye vanskligere. Dette vil nå føre til at enkelte spillere mener man ikke kan sanke pokaler i arsenal trøya og bevege seg videre. Jeg skriver dette i sinne, men jeg tviler på at det er så fantastisk langt unna sannheten.

 

Angående kampen så stiller jeg massive spørsmål ved tilnærmingen til Wenger. Fra mitt ståsted er den håpløs og fatal. Av lagoppstilling var det store spørsmål rundt rosicky, desverre leverte han fler feilpasninger enn annet i dag. Byttene som ble benyttet var forferdelige, han tok ut de to spillerne som hadde vært en trussel mot Birminghammålet for å sette inn to spillere som ikke fungerer sammen. Jeg skylder ikke på disse, men man kan ikke spare Van Persie som vil bli skadet om 3 kamper uansett.

 

At vi taper på tabber, er ikke sjokkerende og jeg gidder ikke legge vekt på Koscielny og Wojciec. Vi kunne ha avgjort dette selv, men innstillingen til Song og Rosicky spesielt vitner om at man hadde hodet på andre steder.

 

Hva må da gjøres videre?

Vi må vinne en tittel i år, Champions League ser vansklig ut og er en lang vei. FA cupen gir oss fortsatt muligheter, men svært vanskelig.

I ligaen er det også en lang vei og gå.

Så da sier jeg bare, Wenger show it!

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner jeg faen meg å bli lei av å være Arsenalsupporter!

Det er bare vi som klarer å tape på en så forutsigbar måte. Jeg lurer på om jeg skal satse alle sparepengene mine på at United vinner serien for uansett om de går på noen smeller, så kommer vi til å gå på fler så fort vi øyner en mulighet for pokaler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var pessimist både før Barcelona-kampen og dagens kamp. Men før Barca var pessimismen en slags lett pessimisme. Den deilige underdog-følelsen. I dag kjente jeg en tyngende følelse av å være favoritt - og å ha alt å tape. Jeg tror gutta våre hadde det på samme måte. Og det måtte et Birmingham-mål til før våre gutter igjen hadde noe å vinne. Derfra og ut var kampen jevn, og det var forsåvidt skuffende nok. Endelig ble det en megatabbe fra "Svaret" på alle problemer, ifølge oss supportere, som ødela. I aller høyeste grad et paradoks!

 

Gratulerer og Well done, Birmingham!

Link to comment
Share on other sites

*Skuffelse*

 

 

Vi slipper inn to mål som er resultat av personlige feil i dag. Det første målet er et resultat av en horribel feilpasning av Sagna og patetisk markering av Djourou på den påfølgende corneren. Andremålet? Vel, hva Koscielny tenkte på vet ikke jeg. Szczesny har som vanlig full kontroll, men Kos finner ut at det er best å finte skudd og halvveis sparke sin egen keeper.

Ellers vil jeg si at hvis man ser på banespillet taper vi høyst ufortjent, men når man ser så shaky ut defensivt og er så ineffektive offensivt fortjener man vel kanskje ikke mer. Pluss til Wilshere, Arshavin og van Persie som prøver. Minus til resten av laget som ikke gjør det og til Wenger som tar ut Arsha og RvP og lar Rosicky ta på seg Arsenaldrakta og gå ut på en fotballbane.

 

Mvh. en skuffet, småforbannet gooner...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...