Jump to content

2011.02.27 Birmingham N


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Mange keepere som er i det umulige hjørnet når motstanderen er Arsenal. Gode keepere eller et Arsenal-lag som ikke klarer å sette sine muligheter?

 

Ligger an til tøffe 2x15 minutter ekstra. :P

Der røyk den den halvtimen ekstra med fortball, pga noe så flaut som det der! Helt lavmål!

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, story of our gunners, når det gjelder som mest, så driter vi oss ut.

 

Da er det premier league, FA cup og champions league igjen, dette er til å gremmes over, kan vi ikke kjøpe skikkelige forsvarspillere til sommeren.

 

Nå har forsvarspillet vårt vært et problem i 6 år, nå begynner det kanskje å bli på tide å fikse problemet??

Link to comment
Share on other sites

det var litt av en bursdagsgave... takk koscielny! og ikke minst song, for en tafatt forestilling på laveste nivå

 

djorou spiller også sin svakeste kamp på flere år...

 

det må da for i helvette gå an å få hentet inn forsvarsspillere som vet hva som er jobben deres. idioti!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig, det er faen meg helt utrolig. Nå må vi snart klare å luke vekk disse lilleputtfeilene i forsvar. Men vi får som fortjent! Alt for mange spillere som har levert under pari i dag. Herregud dette er så amatørmessig. Gang, på gang, på gang skal vi felles av individuelle tabber. Og nå som jeg endelig trodde Koscielny begynte å stabilisere seg...

Link to comment
Share on other sites

Jaja - shit happens. Merkelige bytter, mangler våre 2 beste spillere - vi får skylde på det samt en merkelig inngripen av Koscielny. Enten viser du tegn til keeper at han skal ta den, eller så måker du den unna. Å finte skudd er ikke direkte smart.

 

Men men - congratz birmingham.

Link to comment
Share on other sites

koscielny bør ikke få spille en eneste kamp til,men fordi Wenger ikke har andre får han spille,det kommer til å koste oss alle titlene som er å hente. Det er bare å begynne på postWENGER perioden,like godt å hoppe i det som å krype i det. Jeg har iallefall mistet litt troen på dette. Wenger har skapt en pengemaskin, og ikke en maskin som klarer å fremskaffe sportslige resultater i form av titler.

Link to comment
Share on other sites

koscielny bør ikke få spille en eneste kamp til,men fordi Wenger ikke har andre får han spille,det kommer til å koste oss alle titlene som er å hente. Det er bare å begynne på postWENGER perioden,like godt å hoppe i det som å krype i det. Jeg har iallefall mistet litt troen på dette. Wenger har skapt en pengemaskin, og ikke en maskin som klarer å fremskaffe sportslige resultater i form av titler.

Er det eneste kamp du ser i år? Kos har vært en kjempespiller for oss hver gang han har spilt med Djourou! Og ja, det er mikke mus cup, no big whoop.. Trofeene kommer, å begynne å mase på å sparke på Wenger fordi laget har kommet til en finale og tapt er idiotisk, vi henger fortsatt med i alt annet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...