Jump to content

Luis Suarez


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Det er vel et ordtak som sier "evig eies kun et dårlig rykte"?

 

Det passer isåfall perfekt for Suarez. Han får aldri 50/50-situasjonene, og aldri sympati fra dommerne. Det er ofte situasjoner der han blir snytt for frispark eller straffe, men ikke får det likevel. Og han er kun seg selv å takke. Han skriker etter frispark, hands, straffe, vifter med hendene etter gule og røde kort og maser og gnager på dommere og assistenter igjennom hele kampen. Han er en fantastisk spiller på sitt beste, og vi kan bare fantasere om hvor god han kunne vært i et lag som Arsenal, men så lenge han holder på som han gjør kommer aldri et topplag med en topp manager til å ta i han med en ildtang.

 

Jeg kjenner en del LFC-supportere, og meningene er delte. Enten er han et offer for FA og Manchester United-konspirasjonen (som mange mener eksisterer) som ikke er noe verre enn andre spiller, eller så er han en spiller som strider mot The Liverpool Way og skjemmer ut klubben. Jeg heller mot sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

Atter en filming mot United, han slenger seg rett ned og er oppe igjen og skriker på dommeren i løpet av fem sekunder. Prøver å forholde meg positiv til han fordi han har fantastisk teknikk og det er gøy å se på, men ikke enkelt å like cunten. Pool-supporterne sliter vel også med det tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Atter en filming mot United, han slenger seg rett ned og er oppe igjen og skriker på dommeren i løpet av fem sekunder. Prøver å forholde meg positiv til han fordi han har fantastisk teknikk og det er gøy å se på, men ikke enkelt å like cunten. Pool-supporterne sliter vel også med det tenker jeg.

Han skrek for at lindegaard tok opp ett tilbakespill med hendene. Skjønner godt at han skreik. BE

Link to comment
Share on other sites

Dette var bare ment som en kuriositet ettersom noen her mente at "alle" fra Eredivisie er ræva i PL. Noe som er langt fra sannheten.

Du har Kezman, Tommason(Suarez) osv på ene siden og spillere som Van Persie, Van Nistelrooy på andre siden. Viser hvor vanskelig det er å hente angripere fra en svakere liga.

Link to comment
Share on other sites

Han skrek for at lindegaard tok opp ett tilbakespill med hendene. Skjønner godt at han skreik. BE

Er ut som om det er det som er grunnen ja, og i motsetning til det kommentator sa da han ble felt der, så gjorde han veldig lite ut av straffesituasjonen. Han falt og spratt rett opp på beina igjen. Mener dog at det var et klart straffespark i motsetning til Valencia sin dive... Dessverre for Suarez har han gått rundt og whinet alle sesongene han har spilt i PL og det virker som om dommerne er lei. Han mister mye fordeler i situasjoner som egentlig han burde hatt fordel(straffe/frispark i)

Liker han ikke, og han har egentlig kun seg selv å skylde på.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.guardian.co.uk/football/2012/aug/07/luis-suarez-signs-new-liverpool-deal

Uaktuelt. God spiss, men blir veldig dyr og er og blir ufyselig og en egoist på banen. Nei takk!

Vi har nok med Cazolas noe lettvinte fall for ikke lenge siden. Vi trenger ikke en som gjør det i hver kamp!

Alle vet jo Arsenal får gjennomgå mest hvis det gjøres noe sånt.

 

Kanskje vi trenger hans spisskvaliteter, men det kan vi finne annet sted. Suarez er heller ikke så effektiv som alle skal ha det til.

Beholder Walcott anytime fremfor å signere han der.

Link to comment
Share on other sites

http://www.guardian.co.uk/football/2012/aug/07/luis-suarez-signs-new-liverpool-deal

Uaktuelt. God spiss, men blir veldig dyr og er og blir ufyselig og en egoist på banen. Nei takk!

Vi har nok med Cazolas noe lettvinte fall for ikke lenge siden. Vi trenger ikke en som gjør det i hver kamp!

Alle vet jo Arsenal får gjennomgå mest hvis det gjøres noe sånt.

 

Kanskje vi trenger hans spisskvaliteter, men det kan vi finne annet sted. Suarez er heller ikke så effektiv som alle skal ha det til.

Beholder Walcott anytime fremfor å signere han der.

?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det leggesinn en link om at suarez har skrevet ny kontrakt med Liverpool, for så å følge opp med et innlegg om at denne spilleren vil vi ikke ha i Arsenal.

 

Når jeg gikk inn på linken forventet jeg en sak hvor suarez var linket til oss.

 

 

Med andre ord... ???????

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...