Jump to content

Luis Suarez


bergkampje

Recommended Posts

Seriøse Algemeen Dagblad fra Nederland melder at Arsenal skal være interessert i å legge 24 millioner euro på bordet for Ajax' stjernespiller Luis Suarez. Vela skal ifølge samme artikkel bort i januar-vinduet, og det åpner muligheten for at Suarez kan komme inn. Spennende rykte, og vet ikke om helt om jeg liker det eller ikke. Han er en meget god spiller, han har en del usympatiske sider, og filmer slik at Eboue på sitt verste blir dårlig i forhold.

 

Har gjort det stort i Æresdivisjonen, uten at det nødvendigvis fører til suksess i PL. Verken Kezman eller Afonso Alves ble hitter i Premier League, til tross for at de var storscorere i Nederland. Uansett, er det et rykte og blir dermed postet. LINK: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/d...or-Suarez.dhtml

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Helt klart en spiller med ekstreme ferdigheter og han ville nok passet temmelig godt inn på venstrekanten som erstatter for Arshavin. Regner ikke akkurat med at han skal komme for å spille ensom spiss i formasjonen vår. Dog har jo RvP vært linket til Juventus og Bayern Munchen denne måneden, men håper for all del at RvP blir i klubben. Dog ville Suarez ha begrenset sjansene til Walcott betraktelig og vi vet jo alle hvor ivrig Wenger på at Walcott skal slå igjennom.

 

Suarez sier man selvfølgelig ja takk til, men tviler veldig sterkt på at han kommer ;)

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at det er mye sannhet i dette ryktet. Ser ikke helt poenget med flere offensive spillere nå, dog tror jeg Suarez hadde passet fint inn i vårt 4-3-3 system.

 

Enig med deg Hedly, men problemet vårt er vel at vi ikke kan stole på at van Persie holder seg skadefri mesteparten av sesongen. Blir han skadet igjen (og han har jo for vane å bli borte i minst 3+ måneder) så har vi kun Chamakh som er god nok til å spille fast.

 

Suarez kunne vært en spiller som hadde dyttet oss opp et ekstra hakk, men som sagt så tviler jeg sterkt på at dette er aktuelt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal hente Suarez, finnes mange spisser som er mye bedre som vi kan få får en billigere penge. Jeg mener Suarez er oppskrytt, ok, han putter mye mål, men han spiller tross alt i Nederland. Han har ikke vist noe på et høyt nivå enda. Prisen på han kommer også til og være skyhøy.

Link to comment
Share on other sites

Enhver som så Suarez mot Ghana i sommer, vil være enig i at vi ikke vil ha han i Arsenal!

 

Er greit jeg fikk den spilleren langt opp i halsen i VM... ble jo enda være serlig da jeg så bitinga hans på en PSV spiller Ajax - PSV. Ajax staffa han selv for vidoen hele værden så i ettertid, at Suarez nekta at han gjore noe galt og bli staffa av egen klubb er jo bare flaut mannen eier jo unnskyld faen ikke rektspekt for fotballen, sporten og motspillere. Hadde en Arsenal spiller gjort noe slikt burde han satt i samme bås som Emmanuel Adebayor og A.Cole, nei for gudskyld Wenger ikke hent spillere som er primadonnar og ødlegger lagmoralen og tror de er støre en klubben ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Stian. Arshavin er i straks i gang igjen, og da mener jeg i gang. Jeg elsker Arshavin selv om han har vært dårlig i det siste, og Suarez spiller som nevnt bare i Ajax, og virker å være en idiot av et menneske. Nei takk!

Link to comment
Share on other sites

Suarez er oppskrytt, om han ender opp i England ender han opp som Kezman. Storscorere i den nederlandske serien er ikke nødvendigvis gode nok for Premier League, bare sett Suarez i VM og 4-5 kamper for Ajax, men aldri sett noe som har imponert meg utenom god fart.-

Link to comment
Share on other sites

Suarez er oppskrytt, om han ender opp i England ender han opp som Kezman. Storscorere i den nederlandske serien er ikke nødvendigvis gode nok for Premier League, bare sett Suarez i VM og 4-5 kamper for Ajax, men aldri sett noe som har imponert meg utenom god fart.-

 

Personlig fikk jeg øynene opp for Suarez da han scoret mot oss for 2-3 sesonger siden. Dog har jeg ikke sett han spille noe særlig og jeg må si jeg misliker de usportslighetene han har vist.

 

Uansett:

 

Temmelig pent det der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ikke om Suarez ville blitt en suksess i England,men vist han fant seg til rette i et brukbart lag så tror jeg fort han kunne gjort det bra.

Å si at spillere som spiller i den nederlandske serien ikke har mulighet til å gjøre det bra i premier league blir litt for enkelt.

Kan jo nevene at Bergkamp var suveren i nederland,falt igjenmnom i Italia og resten vet dere selv.

Og spillere som Van nistelroy, Staam,Robben,Overmars,Grønkjær for og nevne noen klarte seg nu rimelig bra.

Det er masse spillere som kunne gjort det bra i premier league,det handler vel så mye om å havne i den rette klubben og ha de rette folkene rundt seg for at man skal slå til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ikke om Suarez ville blitt en suksess i England,men vist han fant seg til rette i et brukbart lag så tror jeg fort han kunne gjort det bra.

Å si at spillere som spiller i den nederlandske serien ikke har mulighet til å gjøre det bra i premier league blir litt for enkelt.

Kan jo nevene at Bergkamp var suveren i nederland,falt igjenmnom i Italia og resten vet dere selv.

Og spillere som Van nistelroy, Staam,Robben,Overmars,Grønkjær for og nevne noen klarte seg nu rimelig bra.

Det er masse spillere som kunne gjort det bra i premier league,det handler vel så mye om å havne i den rette klubben og ha de rette folkene rundt seg for at man skal slå til.

 

Hadde tenkt til å skrive noe slikt selv. Utrolig hvordan folk vet hvordan spillerene kommer til å prestere i en ny klubb i en ny liga.

 

Husker jo at selveste mr. Arsenal mente at Thomas Vermaelen kom til å slite med å etablere seg i Premier League. Vi husker vel alle hvordan den visa gikk og hvilken serie kom Vermaelen fra? Jo nettopp. Eredivisie.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...