Jump to content

Skryt


Simbad

Recommended Posts

Nå i disse juletider vil jeg bare komme med skryt til jobben dere som sitter i styret gjør. I tillegg til alle som er involvert i supporterklubben på en eller annen måte. Er veldig fornøyd med det meste av jobben som blir gjort, og jeg ser at det også prøves å forbedre det som ikke skulle være så bra.

 

I tillegg synes jeg at også moderatorer også bør få skryt, og nesten alle meddebattanter. De fleste har klart den siste tiden å holde diskusjoner saklig og da blir det også spennende å lese.

Link to comment
Share on other sites

Nå i disse juletider vil jeg bare komme med skryt til jobben dere som sitter i styret gjør. I tillegg til alle som er involvert i supporterklubben på en eller annen måte. Er veldig fornøyd med det meste av jobben som blir gjort, og jeg ser at det også prøves å forbedre det som ikke skulle være så bra.

 

I tillegg synes jeg at også moderatorer også bør få skryt, og nesten alle meddebattanter. De fleste har klart den siste tiden å holde diskusjoner saklig og da blir det også spennende å lese.

PISSPREIK!!!

 

 

Neida, bare tuller :)

 

Synes alle er dyktige. Både de som jobber "behind the scenes", moderatorer og medlemmer.

 

Har jo vært litt "kniving" i det siste, men tror samtlige medlemmer er riktig så trivelige folk. Fort gjort å glemme i kampens hete at meninger om Arsenal ikke nødvendigvis gjennspeiler den personen man er. Vi får arangere et ordentlig supportertreff til sommeren så man kan få et trivelig anskikt å forbinde med sterke meninger :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en ting jeg lurer på; det er så mange arsenal-fans her i Norge, men vi er alt for få på dette forumet.. Er det noe som har skjedd og jeg ikke har fått med meg?

På forsiden her står det: Most users ever online was 566 on Nov 16 2006, 09:06 AM..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Det er en ting jeg lurer på; det er så mange arsenal-fans her i Norge, men vi er alt for få på dette forumet.. Er det noe som har skjedd og jeg ikke har fått med meg?

På forsiden her står det: Most users ever online was 566 on Nov 16 2006, 09:06 AM..

 

fant vel ut en gang at det var dagen etter en 3-0 seier mot Lpool.....

Link to comment
Share on other sites

fant vel ut en gang at det var dagen etter en 3-0 seier mot Lpool.....

Om du leser denne tråden ser du blant annet at det at vi ikke spilte kamper mellom 8. og 18.

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...ic=3222&hl=Most users ever online was 566 on Nov 16 2006&st=0

Ettersom datoen ikke svarer til noen spesiel kamp og er på et tidspunkt utenfor overgangsvinduet og at det er snakk om tidlig på morgenen, tipper jeg at det kun er en teknisk feil som er skyld i "rekorden".

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/fixtures/fixtures-r...-2007&x=15&y=14

 

Vi vant 3-0 mot Lpool den 12. november 2006, tipper det har noe med saken og gjøre!

 

Personlig har jeg ikke helt tro på at rekorden kun kan forklares med en kamp 4 dager i forveien. Hvorfor skulle plutselig så mange logge seg inn akkurat den morgenen når det faktisk var gått hele 4 dager siden den nevnte kampen?

 

Har mer tro på denne løsningen:

Litt logisk tankegang fører til følgende konklusjon:

Det er pr idag 888 medlemmer her på forumet.

Tallet var sikkert 566 den novemberdagen i fjor.

Så er det gjort en adm oppdatering eller lignende som har gjort at alle er blitt registrert som online samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Eneste Arsenalrelaterete nyheter denne dagen så langt jeg kan se er dette:

 

Robin van Persie is married to Bouchra, a Moroccan-Dutch. They have one child together, a boy named Shaqueel, born on November 16, 2006. They live in Enfield, North London.

 

GILBERTO BACK IN BRAZIL

November 16, 2006

Today, Wenger said: “We have a family problem with Gilberto. He has had to go back to Brazil. We hope he will be back in time (for Saturday), but we are not completely sure.”

Link to comment
Share on other sites

Eneste Arsenalrelaterete nyheter denne dagen så langt jeg kan se er dette:

 

Robin van Persie is married to Bouchra, a Moroccan-Dutch. They have one child together, a boy named Shaqueel, born on November 16, 2006. They live in Enfield, North London.

 

Da har vi fått svaret, 566 goonere hadde logget seg inn for å se hva slags kjole Bouchra hadde på seg i bryllupet B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...