Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

Drar over til London i påska, og skal reise med dama og et annet par.

Noen som kan anbefale restauranter? (god kvalitet og ikke enorme priser)

 

Tviler på at pubmaten blir godkjent av dama under hele oppholdet, siden dette ikke er av den vanlige gutte-turen :D

 

The Tratoo i Abingdon Road. Sidegate til Kensington High Street. Like ved Kensington High Street Station. Spør etter eier og hovmester Salvatore, og hils fra meg. Lovely, lovely place. Jeg har trødd der siden 1978 og plassen er like trivelig den dag i dag.

 

Skal nok sjekke ut den Chaz, så også at flere på internett gav dette stedet gode referanser. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply
Guest Diaby

Jeg skal til London på søndag. Jeg har ikke billett og håper å få kjøpt ett til CL kampen mot Juventus på svart børsen. Har noen tips og erfaring om hvor kan få tak i haiene og når bør man helst være rundt Highbury? 3 -4 timer før avspark?

 

Dette kan bli dyrt :P Du bør nok være rundt Highbury noen timer før kampstart, det er nok mange som selger biletter, men prisen er nok veldig veldig høy. Har du is i magen og venter til kampstart kan du få en bilett til en brukbar pris.

 

Gå inn på sup. pubben, der kan du være heldig å få kjøpt en bilett. Det var en far og sønn som hadde flaksen på sin side der forran liverpool kampen.

 

LYKKE TIL.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Aresen

Jeg skal til London på søndag. Jeg har ikke billett og håper å få kjøpt ett til CL kampen mot Juventus på svart børsen. Har noen tips og erfaring om hvor kan få tak i haiene og når bør man helst være rundt Highbury? 3 -4 timer før avspark?

 

Dette kan bli dyrt :P Du bør nok være rundt Highbury noen timer før kampstart, det er nok mange som selger biletter, men prisen er nok veldig veldig høy. Har du is i magen og venter til kampstart kan du få en bilett til en brukbar pris.

 

Gå inn på sup. pubben, der kan du være heldig å få kjøpt en bilett. Det var en far og sønn som hadde flaksen på sin side der forran liverpool kampen.

 

LYKKE TIL.......

takk for svaret. Hvor mye som kan betraktes som brukbar pris? ca. £

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heisann!

 

Skal over på testimonialen til Dennis, og den første kampen på Emirates Stadium!

Var på min første live opplevelse 1. april mot Aston Villa, strålende debut btw.

Før Villa kampen holdt jeg til på The Gunners pub sammen med kremen av Arsenal-supportere.

Det som blir spennende 22. juli er hvor Arsenalsupporterene innkvarterer seg for å ta noen øl før kampen!

Er det noen som har noe som helst peiling på dette??

Noen flere som har tenkt seg over på den store begivenheten??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heisann!

 

Skal over på testimonialen til Dennis, og den første kampen på Emirates Stadium!

Var på min første live opplevelse 1. april mot Aston Villa, strålende debut btw.

Før Villa kampen holdt jeg til på The Gunners pub sammen med kremen av Arsenal-supportere.

Det som blir spennende 22. juli er hvor Arsenalsupporterene innkvarterer seg for å ta noen øl før kampen!

Er det noen som har noe som helst peiling på dette??

Noen flere som har tenkt seg over på den store begivenheten??

 

Jeg og dama skal på kampen, ja :-|

Det er sikkert en del som kommer til å være på supporterpuben

rett ved Arsenal-stasjonen/Highbury, og sikkert en del som vil

være på Bank of Friendship:

http://www.fancyapint.com/main_site/thepubs/pub694.html

 

Vi kommer nok ikke så lenge før kampen, så vi drar nok på

supporterpuben en tur iaf. Ellers får vi se hva vi rekker ;)

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

Skal over på testimonialen til Dennis, og den første kampen på Emirates Stadium!

Var på min første live opplevelse 1. april mot Aston Villa, strålende debut btw.

Før Villa kampen holdt jeg til på The Gunners pub sammen med kremen av Arsenal-supportere.

Det som blir spennende 22. juli er hvor Arsenalsupporterene innkvarterer seg for å ta noen øl før kampen!

Er det noen som har noe som helst peiling på dette??

Noen flere som har tenkt seg over på den store begivenheten??

 

Jeg skal over å se kampen. Var så heldig å få billett gjennom Suporterklubben.

Gleder meg masse :-|

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

Skal over på testimonialen til Dennis, og den første kampen på Emirates Stadium!

Var på min første live opplevelse 1. april mot Aston Villa, strålende debut btw.

Før Villa kampen holdt jeg til på The Gunners pub sammen med kremen av Arsenal-supportere.

Det som blir spennende 22. juli er hvor Arsenalsupporterene innkvarterer seg for å ta noen øl før kampen!

Er det noen som har noe som helst peiling på dette??

Noen flere som har tenkt seg over på den store begivenheten??

 

Jeg skal over å se kampen. Var så heldig å få billett gjennom Suporterklubben.

Gleder meg masse ;)

 

 

Jeg skal også over til den kampen, etter å ha fått billett gjennom supporterklubben..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei!

 

Jeg lurer på en ting: Jeg skal over for å se Everton kampen den 28. oktober. Jeg skal ligge over på Thistle Kensington Park Hotel og lurte på hvordan man kan komme seg dit fra Heathrow flyplass. Nærmeste undergrunn er High Street Kensington etter hva jeg har skjønt.

Og hvordan kan man komme seg fra hotellet og til Arsenal station med undergrunn?

 

Takk på forhånd! :P

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg lurer på en ting: Jeg skal over for å se Everton kampen den 28. oktober. Jeg skal ligge over på Thistle Kensington Park Hotel og lurte på hvordan man kan komme seg dit fra Heathrow flyplass. Nærmeste undergrunn er High Street Kensington etter hva jeg har skjønt.

Og hvordan kan man komme seg fra hotellet og til Arsenal station med undergrunn?

 

Takk på forhånd! ;)

Er bare å søke på denne siden (skrive inn sted navn i journey planner) :)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg lurer på en ting: Jeg skal over for å se Everton kampen den 28. oktober. Jeg skal ligge over på Thistle Kensington Park Hotel og lurte på hvordan man kan komme seg dit fra Heathrow flyplass. Nærmeste undergrunn er High Street Kensington etter hva jeg har skjønt.

Og hvordan kan man komme seg fra hotellet og til Arsenal station med undergrunn?

 

Takk på forhånd! ;)

Er bare å søke på denne siden (skrive inn sted navn i journey planner) :)

 

Som Gooner4ever sier, søk på tuben.

 

Tuben i London er den beste og greieste måte å komme seg rundt på. Helt spesifikt Imers, til hotellet fra Heathrow; Piccadilly Line fra Heathrow (det er godt skiltet) til Earls Court, skift der, hopp over på District Line og neste stopp i nordlig retning er High Street Kensington. For å komme til Ashburton Grove gjør du egentlig motsatt; High Street Kensington ned til Earls Court, over til Piccadilly Line, og så er det rake veien til Arsenal Station. Arsenal station er 13 stopp fra Earls Court. Du kan også ta Circle Line fra High Street Kensington i nordlig retning, for så å skifte til Piccadilly Line på Kings Cross Station. Det er totalt 11 stopp fra High Street Kensington.

 

Skaff deg et undergrunnskart med en gang du kjøper billett på Heathrow. Hvis du er i London for hele helgen husk å kjøpe weekend travelcard sone 1 og 2, det kan du benytte både på buss og undergrunn. Med unntak av tur til og fra Heathrow som er i en annen sone. Travelcard er mye billigere enn enkeltbilletter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Noen av dere som har vært på Rocket ved Holloway? Har intrykk av at det er blitt ett viktig tilholdssted for Arsenalfansen i timene før kamp.

 

Eg har vore der eit par gongar. Meget bra. Viss du likar ein god sing song før og etter kampane. Foreløpig kun åpent til helgekampar.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som kan fortelle hvordan man enklest kommer seg fra sentrale London og ut til The Valley(Charlton)? Slik jeg tolker thetube.com må man bytte til tog eller buss for å komme helt frem.

 

Då eg var The Valley for nokre år sidan, så trur eg me tok tog fra Liverpool Street. Står vel sikkert meir om det på footballgroundguide.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan fortelle hvordan man enklest kommer seg fra sentrale London og ut til The Valley(Charlton)? Slik jeg tolker thetube.com må man bytte til tog eller buss for å komme helt frem.

 

Du tar toget enten fra Charing Cross Station eller fra London Bridge Station.

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å reise over for å sjå Arsenal - Bolton 14 april 2007. Er det nokon som har oversikt over nettstadar med oversikt over konsertar og liknande i London.

Hadde vore greitt med ein skikkelig konsert i samma slengen om dette klaffer.

 

Gode gamle Postens Billettservice kan også være verdt et besøk. Vet med sikkerhet at de selger billetter til diverse kulturelle aktiviteter i London, og de er da også offisiell leverandør av disse. Kan være godt å slippe halv-lugubre videreformidlere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...