Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply
Snart ny sesong, og da må man også planlegge litt på en ny London tur. Forskjellen fra mine andre turer er at jeg denne gangen har lovet madamen en tur over, nettopp for å oppleve Highbury før det er for seint.

 

Problemet mitt nå er at jeg kun har erfaringer fra fotball-turer med gutta (og besøk hos folk som har bodd der borte), og står litt i dilemma på et område.

Madamen krever litt mer enn hva mine kamerater gjør, og der håper jeg noen av dere har god kunnskap og evt erfaringer.

 

Hun vil bo på et hotell som ligger i et nogenlunde trygt område (ikke kriminielt belastet strøk)..... er det noen som kan hjelpe meg med områder og hoteller som ikke koster skjorta av en vanlig nordmann???

Noen som har gode erfaringer?

 

På forhånd takk!!!!

15040[/snapback]

Her

 

har du en side med hotel i Nord London

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nærmere Highbury enn dette kommer man ikke:

 

This is to let you know that this season i will have accomodation available to book at the pub.

I have 1 room with 3 single beds and 1 room with 2 single beds.

The price is £25 per night per person which includes a full English breakfast.

If any of your supporters club members would like to book then please contact me.

robertnod@yahoo.co.uk

 

Regards Rob.boss of The Gunners pub.

Link to comment
Share on other sites

Guest Horsey
Nærmere Highbury enn dette kommer man ikke:

 

This is to let you know that this season i will have accomodation available to book at the pub.

I have 1 room with 3 single beds and 1 room with 2 single beds.

The price is £25 per night per person which includes a full English breakfast.

If any of your supporters club members would like to book then please contact me.

robertnod@yahoo.co.uk

 

Regards  Rob.boss of The Gunners pub.

16798[/snapback]

 

 

Finnes det noe mer info om dette på nettet?

Link to comment
Share on other sites

Nope. Ikke som jeg vil anbefale i hvertfall.

16771[/snapback]

Vil dette si du har testet enkelte du ikke anbefaler Chaz?

16792[/snapback]

 

Jepp. Nede ved Finsbury Park.

16828[/snapback]

 

Pembury hotell kanskje? Ser dei opererer med rimeligere priser enn det parkside gjer.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nærmere Highbury enn dette kommer man ikke:

 

This is to let you know that this season i will have accomodation available to book at the pub.

I have 1 room with 3 single beds and 1 room with 2 single beds.

The price is £25 per night per person which includes a full English breakfast.

If any of your supporters club members would like to book then please contact me.

robertnod@yahoo.co.uk

 

Regards  Rob.boss of The Gunners pub.

16798[/snapback]

 

Har du eller nokon du kjenner prøvd dette tilbudet, i tilfelle, er det å anbefale? Nærme highbury var det vertfall. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hei! Skal til London og lurte: Hva er billigst? Buss, tog eller taxi? Flyet lander på Stansted airport! Skal dra derfra og til Jurys inn Islington Hotel, med enten buss, tog eller taxi! Noen som vet noe om priser?

20021[/snapback]

 

Bruk toget som går fra stansted, stansted express. Toget stopper på tottenham hale og liverpool street. Ta tuben vidare til tubstasjonen angel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ville også brukt en del tid på å rusle rundt i Islington ved Highbury, og Nord London generelt. Masse fint å se på. Puber, Resturanter,Butikker osv.

 

Jeg vill anbefale deg å ta deg rundt i Byen, ikke bare de sentrale og kjente attraksjonene. Men besøke flere steder rundt om i denne herlige byen. Jeg var På Palace-Arsenal i Croydon i fjor. Det var interessant. En litt annen del av London, men hadde utrolig sjarm.

Link to comment
Share on other sites

Priser på buss, taxi og tog i London

 

Er det noen som vet om en nettside f.eks. hva buss, taxi og Undergrunnen koster i London?

 

Går det noen busser fra Stansted Airport - Jurys inn Islington Hotell f.eks? Noen som vet om en bra nettside eller som vet dette selv?

 

Blir glad for alle svar! ;)

Link to comment
Share on other sites

Priser på buss, taxi og tog i London

 

Er det noen som vet om en nettside f.eks. hva buss, taxi og Undergrunnen koster i London?

 

Går det noen busser fra Stansted Airport - Jurys inn Islington Hotell f.eks? Noen som vet om en bra nettside eller som vet dette selv?

 

Blir glad for alle svar! ;)

22262[/snapback]

 

Nettside skal bli:

 

http://www.tfl.gov.uk/tube/

 

Enkleste veien til Jury`s Inn fra Stansted er toget, Stansted Express, hopp av på Tottenham Hale, ta så Victoria Line derfra til Kings Cross og en kort Taxi tur derfra til hotellet.

Link to comment
Share on other sites

Dersom en er 4 personer eller mer, kan det være en ide å sjekke pris på en taxi fra Stanstead, tror ikke det blir så mye dyrere enn Stanstead express og da kommer en jo rett til "hotel-døra", MEN husk å avtale pris først!

22283[/snapback]

Nå er det bare jeg og fattern så det blir ikke mer enn 2 stk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...