Jump to content

Emmanuel Frimpong


Umlaut

Recommended Posts

Frimpong signerte i dag for Barnsley. Gutten hadde definitivt hjertet for klubben. Lurer på hva det kunne blitt av gutten om han ikke hadde skadet kneet rett etter en kjempe-imponerende Emirates Cup i 2010.

 

Baner nok vei for en ny sentral midtbanespiller i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Frimpong gjorde det stort i sesongoppkjøringen i fjor og er velkommen til a-laget om han er god nok. Men om Coquelin er bedre så vil jeg heller se han spille, uansett om han ikke er engelsk.

 

 

Frimpong

Ramsey-Wilshere

Framtidens arsenalmidtbane, en midtbane som aldri vil forlate Arsenal pga "Barca-DNA" eller annet tull, gjelder bare å holde seg i topp 4 så vi blir attraktive å spille for for laget rundt dem.

 

Har hatt noen uttalelser rundt Frimpong før ser jeg.

Glad vi ikke endte opp med Frimpong, Ramsey og Wilshere, men traff hvertfall på Coquelin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
6 minutes ago, Tapapa said:

I likhet med Frimpong, så likte jeg ikke Nasri noe særlig. Frimpong derimot, han var kul. 

 

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/ex-arsenal-midfielder-emmanuel-frimpong-18975824

During the game, he told me he could buy me," added Frimpong. "That’s how stupid this guy is. He probably could then because he had millions, but that’s no respect."

 

 

😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...