Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

Der var man endelig på topp 10! Startet helt forferdelig, og lå lenge på "side 2". Dvs; utenfor topp 50...

 

Men nå er jeg oppe på 8. plass! Venter også på målpoeng fra Ba i dag, så kanskje det fortsatt er mulig å klatre en plass til. Videre i cupen er jeg også, om ikke Danny Simpson plutselig skulle finne på å score 2 mål eller mer mot United i kveld. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Etter noen forferdelig runder med feilkjøp og spillere på benken med tosifret antall poeng, smalt jeg til med wilcardet denne runden. Det endte opp med imponerende 90 poeng, det til tross for at jeg hadde Bale med sine 7 poeng på benken og de fire bak kun samlet 6 poeng! Så da spratt jeg opp på 2. plass, og er 25 poeng bak førsteplassen. Sykt hvor mye det svinger i fantasy!

Link to comment
Share on other sites

Sykt hvor mye det svinger i fantasy!

Får relativt likt antall poeng jeg, mellom 20 og 40.. Noen som kan fortelle meg hvorfor Aguero scora til 4 poeng og Van Persie til 5 som kaptein og visekaptein? Hadde også Sessegnon på benken og det blir det dårlig med poeng av..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Har renewa den forrige ligaen, så de som logger inn med samme brukernavn som på fjorårets Fantasy blir automatisk med i ligaen. Vi var ganske mange med i ligaen i fjor, og det er allerede 20 stykker med.

 

Kan selvfølgelig ha to ligaer, det skader ikke.

 

http://fantasy.premierleague.com/

Liganavn: Arsenal Norway

Kode: 246685-70986

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har en liten diskusjon gående med noen medsupportere som er med i en kompisliga sammen med meg. Diskusjonen går på om det er rett å ha van Persie på laget eller ikke. Jeg mener det er moralsk forkastelig, og havner heller på sisteplass enn å ha med van Persie på laget mitt. De som har han med, mener at spillet handler om å sanke flest mulig poeng, og så lenge han plukker poeng, ser de ikke noe problem med å ha han med.

 

Hva mener folk her inne? Ser man mellom fingrene, bare fordi han sanker en del poeng, eller er man som meg, og nekter å ta han med på laget av moralske grunner?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde aldri i livet tatt inn den judasen på laget mitt. Nøyer meg med Podolski, Tevez og Berbatov på topp på mitt Fantasylag.

 

Resten av laget ser forøvrig slik ut:

Al-Habsi

Ivanovic-Kompany-Koscielny-Coloccini

Nolan-Michu-Cazorla

Tevez-Berbatov-Podolski

 

Benk: Begovic, Miyaichi, Onuoha, Nathan Dyer

 

Har ikke gjort det så altfor godt hittil... Ligger på 94.plass i AN ligaen

Link to comment
Share on other sites

Har en liten diskusjon gående med noen medsupportere som er med i en kompisliga sammen med meg. Diskusjonen går på om det er rett å ha van Persie på laget eller ikke. Jeg mener det er moralsk forkastelig, og havner heller på sisteplass enn å ha med van Persie på laget mitt. De som har han med, mener at spillet handler om å sanke flest mulig poeng, og så lenge han plukker poeng, ser de ikke noe problem med å ha han med.

 

Hva mener folk her inne? Ser man mellom fingrene, bare fordi han sanker en del poeng, eller er man som meg, og nekter å ta han med på laget av moralske grunner?

 

Har problemer med eks arsenal spillere generelt. Kanskje med unntak av Larsson.

 

Som alltid er keg enig med Kim

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...