Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

Jeg kommer heller ikke inn og det irriterer meg stort. Jeg har ikke RvP på laget, ganske enkelt fordi jeg ikke hadde råd. Jeg innså at jeg bare måtte bytte ut andre spillere for å få plass til ham, men får ikke gjort det.

 

Helt sikkert overbelastning. Er nok mange som ville registrere seg i går og i dag.

 

Håper virkelig de fikser dette, sånn at jeg får registrert meg før det braker løs... Er det mulig å registrere seg i ettertid? Vet at noen andre managerspill bruker de tre første rundene som prøverunder uten tellende resultater.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Tipper to av de QPR-spillerne er Kenny og Taarabt ;).

 

Selv har jeg 2 fra Swansea, 2 fra QPR, 1 fra Norwich og 2 fra Wigan. Det kan gå fryktelig galt, men også veldig bra. Har heldigvis noen sikre poengsankere som jeg føler meg trygg på.

 

Taarabt var korrekt ;) Desverre heter den andre Gabbidon.. Hadde god tro på at QPR skulle holde smultringen mot et Bolton, men den gang ei...

Link to comment
Share on other sites

Taarabt var korrekt ;) Desverre heter den andre Gabbidon.. Hadde god tro på at QPR skulle holde smultringen mot et Bolton, men den gang ei...

Hadde Kenny i mål og Orr i forsvar :(. Latterlig svak runde på meg, men virker som det var mange andre som også hadde det. Kommer sterkere tilbake neste runde!

Link to comment
Share on other sites

Jeg endte opp med 50 poeng. Hart, Kompany og Toure ga meg 21 poeng i går, så da kan man ikke klage. Hadde man bare hatt noen spisser som scoret mål, så kunne dette blitt en veldig bra runde. Men når man satset på Gervinho og Drogba på topp, og attpåtil hadde Gervinho som kaptein, ga spissene mine meg en samlet poengsum på -1

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha fått en "sorry for at nettsiden vår fikk totalt sammenbrudd"-e-mail er jeg endelig med. "I siste liten FK" er lagnavnet ;)

Er veldig usikker på laget mitt, men satser stort sett på magefølelsen. Jeg må nok virkelig begynne å følge med på statistikker og andre nyheter rundt andre lag enn Arsenal nå! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Godt fornøyd med Jarvis på laget mitt i dag. Seier og 1 mål + assist. Allikevel noe skuffende med bare 31 poeng. Heldigvis fortsatt Cleverly og Bale på laget som nok kommer til å øke poengsummen.

Link to comment
Share on other sites

Valgte å gjøre 3 bytter til neste runde, med de tre byttene håper jeg på dette:

 

  • At Newcastle holder nullen
  • At City slår Spurs
  • At Aston Villa holder nullen

 

Eller å ha Rooney og Young på laget :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...