Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

Fantasy Premier League
http://fantasy.premierleague.com/
Liganavn: Arsenal Norway
Kode: 76873-23122

TV2 Premier League-manager
http://tv2sportenplm12.enetpulse.com/
Liganavn: Arsenal - Gunners.no
Passord: Gooners

Konseptet er så enkelt at man skal lage seg et lag som konkurrerer mot de andre brukernes lag her inne på Arsenal Norway.

Enjoy!

EDIT: Oppdatert med kode til 2012/13 versjonen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Personlig så har jeg valgt, ikke overraskende, Vermaelen, Fabregas og van Persie fra Arsenal. Hvilke har dere valgt? Nykommeren Koscielny koster jo bare £6 mill, det kan være et lurt kjøp...

Vanskelig å ikke velge med hjertet ;)

VP blir jo alltid skadet, så prøver så godt jeg klarer å ikke velge han, selv om patriotismen får ett skudd for bauen.

 

Forsvarere synes jeg blir for lite kreditert. Men om de scorer får de hatten full. Verminator burde jo være et godt kjøp om han starter som han gjorde sist år.

Link to comment
Share on other sites

fantasy_top_10.gif

 

http://fantasy.premierleague.com/

Liganavn: Arsenal Norway

Kode: 141167-41796

 

Konseptet er så enkelt at man skal lage seg et lag som konkurrerer mot de andre brukernes lag her inne på Arsenal Norway.

 

Enjoy!

 

Får ikke koden til å fungere. Når jeg satte opp en egen liga, så fikk jeg en firesifret kode.. Din er mye lengre.

Link to comment
Share on other sites

Hm. Vi er allerede 6 stykker i ligaen, så hvorfor det ikke fungerer for deg aner jeg ikke. Gå til Leagues, klikk på Create/Join og lim inn koden der. Det har fungert for meg i flere andre ligaer der kodene er akkurat like lange.

Link to comment
Share on other sites

Når du kopierer koden er det vanlig at det blir med et tomt tegn etter det siste tallet. Husk å slette dette.

 

Sist sesong ble det 16. plass i tilsvarende liga på meg, men jeg startet 4 runder etter de over meg, så poengmessig var jeg nær toppen hvis man beregner poeng pr. kamp. Denne sesongen er målet minst topp 5.

 

Husk at målfarlige spillere er viktigere enn gode spillere. Ikke spill med hjertet, da går det fort dårlig. Det er umulig å få bra poengsum hvis man prøver å unngå spillere fra rivallagene. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Får ikke koden til å fungere. Når jeg satte opp en egen liga, så fikk jeg en firesifret kode.. Din er mye lengre.

Koden er sammensatt av koden til brukeren som skapte ligaen + koden til selve ligaen, med bindestrek mellom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aaah, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med van Persie og Fabregas! Har begge på laget mitt, men de er jo begge usikre til liverpoolkampen.

 

Skal jeg bytte dem ut, og heller bruke 2 runder på å få dem inn igjen? Skal jeg beholde van Persie og bytte Cesc med Arshavin? Eller skal jeg stole på de elendige innbytterne mine?

Link to comment
Share on other sites

Melder meg inn i ligaen så fort oppdateringene på fantasy er klare!

 

Selv droppet jeg både Fabregas og RVP. Men lagt opp laget, pengemessig, slik at Fabregas blir dyttet inn til neste serierunde hjemme mot Blackpool :blink: Ser for meg han kan briljere der! Veldig usikker på valg av spisser, men valgte et 3-4-3 system lell !

 

Denne runden fikk jeg et innfall av at John "Cheat" Terry scorer ( i tillegg holder Chelsea nullen), så jeg klinte til og satt han som kaptein! 24 lette poeng :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hyggelig å se at jeg er blant disse, men jeg lurer på hvor jeg kunne vært om jeg ikke hadde skivebommet på kapteinsvalgene mine de siste 6 rundene. Hvem andre her på forumet er det som er på denne listen som Ernsti har lagt ut?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...